Confiscades quasi 3.500 peces de roba de diferents marques falsificades

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu desplegat en un mercat ambulant de Guardamar del Segura, ha detingut a sis persones a les quals se’ls imputen un delicte contra la propietat industrial per fabricar i vendre peces de roba i complements falsificades de populars marques.

Després de tindre constància en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que en un mercat ambulant de la localitat de Guardamar del Segura possiblement s’estaven venent articles de roba, calçat i complements falsificats de conegudes marques, la Unitat va organitzar un dispositiu per a tractar de sorprendre in fraganti els presumptes autors.

Així, el passat dia 20 de juny, en un operatiu compost per agents de l’Àrea d’Investigació, en coordinació amb diverses patrulles del Lloc i amb la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Companyia de Torrevieja, es va realitzar una inspecció en els diferents llocs del mercat ambulant per a la comprovació del supòsit il·lícit penal.

En veure a la Guàrdia Civil en el lloc, alguns dels venedors, van tractar de fugir del recinte.

Realitzades les pertinents comprovacions, els agents van constatar la sospita, intervenint una gran quantitat d’articles: 375 samarretes amb l’estampat de diferents marques; 21 pantalons curts; 240 pantalons esportius; 249 conjunts de peces de roba interior; 18 mocadors; 64 dessuadores; 257 gorres; 659 parells de sabatilles; 106 equipaments de futbol; 793 bosses; 39 bandoleres; 54 moneders; 193 ulleres de sol; 362 rellotges; a més de 361 peces sense serigrafiar; 43 papers per a realitzar l’estampat de diferents marques (35 d’ells, sense haver sigut encara utilitzats i 8 que havien sigut ja estampats); una màquina planxa per a realitzar l’estampat in situ; diversos distintius metàl·lics amb el nom de primeres signatures, així com els útils per a enfilar-los en articles tipus bosses, moneders, etcètera.

Una vegada preses manifestacions als gabinets legals de les marques afectades, s’ha determinat que es tracta de productes falsificats, formalitzant les marques les oportunes denúncies.

Han sigut detingudes sis persones com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial i un altre delicte de resistència i desobediència a agents de l’autoritat, per tractar de donar-se a la fugida en ser sorpresos pels agents.

Es tracta de quatre homes de nacionalitat senegalesa d‘entre 37 i 60 anys, un home de nacionalitat marroquina de 58 anys, i un home nacionalitat colombiana de 48 anys.

Les 3.433 peces de vestir, i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita que van ser confiscats, es troben a la disposició del Jutjat de Torrevieja que entén de la causa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.