Confiscades quasi 3.500 peces de roba de diferents marques falsificades

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu desplegat en un mercat ambulant de Guardamar del Segura, ha detingut a sis persones a les quals se’ls imputen un delicte contra la propietat industrial per fabricar i vendre peces de roba i complements falsificades de populars marques.

Després de tindre constància en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que en un mercat ambulant de la localitat de Guardamar del Segura possiblement s’estaven venent articles de roba, calçat i complements falsificats de conegudes marques, la Unitat va organitzar un dispositiu per a tractar de sorprendre in fraganti els presumptes autors.

Així, el passat dia 20 de juny, en un operatiu compost per agents de l’Àrea d’Investigació, en coordinació amb diverses patrulles del Lloc i amb la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Companyia de Torrevieja, es va realitzar una inspecció en els diferents llocs del mercat ambulant per a la comprovació del supòsit il·lícit penal.

En veure a la Guàrdia Civil en el lloc, alguns dels venedors, van tractar de fugir del recinte.

Realitzades les pertinents comprovacions, els agents van constatar la sospita, intervenint una gran quantitat d’articles: 375 samarretes amb l’estampat de diferents marques; 21 pantalons curts; 240 pantalons esportius; 249 conjunts de peces de roba interior; 18 mocadors; 64 dessuadores; 257 gorres; 659 parells de sabatilles; 106 equipaments de futbol; 793 bosses; 39 bandoleres; 54 moneders; 193 ulleres de sol; 362 rellotges; a més de 361 peces sense serigrafiar; 43 papers per a realitzar l’estampat de diferents marques (35 d’ells, sense haver sigut encara utilitzats i 8 que havien sigut ja estampats); una màquina planxa per a realitzar l’estampat in situ; diversos distintius metàl·lics amb el nom de primeres signatures, així com els útils per a enfilar-los en articles tipus bosses, moneders, etcètera.

Una vegada preses manifestacions als gabinets legals de les marques afectades, s’ha determinat que es tracta de productes falsificats, formalitzant les marques les oportunes denúncies.

Han sigut detingudes sis persones com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial i un altre delicte de resistència i desobediència a agents de l’autoritat, per tractar de donar-se a la fugida en ser sorpresos pels agents.

Es tracta de quatre homes de nacionalitat senegalesa d‘entre 37 i 60 anys, un home de nacionalitat marroquina de 58 anys, i un home nacionalitat colombiana de 48 anys.

Les 3.433 peces de vestir, i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita que van ser confiscats, es troben a la disposició del Jutjat de Torrevieja que entén de la causa.

Últimes notícies

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.