Confiscades quasi 3.500 peces de roba de diferents marques falsificades

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu desplegat en un mercat ambulant de Guardamar del Segura, ha detingut a sis persones a les quals se’ls imputen un delicte contra la propietat industrial per fabricar i vendre peces de roba i complements falsificades de populars marques.

Després de tindre constància en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que en un mercat ambulant de la localitat de Guardamar del Segura possiblement s’estaven venent articles de roba, calçat i complements falsificats de conegudes marques, la Unitat va organitzar un dispositiu per a tractar de sorprendre in fraganti els presumptes autors.

Així, el passat dia 20 de juny, en un operatiu compost per agents de l’Àrea d’Investigació, en coordinació amb diverses patrulles del Lloc i amb la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Companyia de Torrevieja, es va realitzar una inspecció en els diferents llocs del mercat ambulant per a la comprovació del supòsit il·lícit penal.

En veure a la Guàrdia Civil en el lloc, alguns dels venedors, van tractar de fugir del recinte.

Realitzades les pertinents comprovacions, els agents van constatar la sospita, intervenint una gran quantitat d’articles: 375 samarretes amb l’estampat de diferents marques; 21 pantalons curts; 240 pantalons esportius; 249 conjunts de peces de roba interior; 18 mocadors; 64 dessuadores; 257 gorres; 659 parells de sabatilles; 106 equipaments de futbol; 793 bosses; 39 bandoleres; 54 moneders; 193 ulleres de sol; 362 rellotges; a més de 361 peces sense serigrafiar; 43 papers per a realitzar l’estampat de diferents marques (35 d’ells, sense haver sigut encara utilitzats i 8 que havien sigut ja estampats); una màquina planxa per a realitzar l’estampat in situ; diversos distintius metàl·lics amb el nom de primeres signatures, així com els útils per a enfilar-los en articles tipus bosses, moneders, etcètera.

Una vegada preses manifestacions als gabinets legals de les marques afectades, s’ha determinat que es tracta de productes falsificats, formalitzant les marques les oportunes denúncies.

Han sigut detingudes sis persones com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial i un altre delicte de resistència i desobediència a agents de l’autoritat, per tractar de donar-se a la fugida en ser sorpresos pels agents.

Es tracta de quatre homes de nacionalitat senegalesa d‘entre 37 i 60 anys, un home de nacionalitat marroquina de 58 anys, i un home nacionalitat colombiana de 48 anys.

Les 3.433 peces de vestir, i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita que van ser confiscats, es troben a la disposició del Jutjat de Torrevieja que entén de la causa.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.