Confiscades quasi 3.500 peces de roba de diferents marques falsificades

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu desplegat en un mercat ambulant de Guardamar del Segura, ha detingut a sis persones a les quals se’ls imputen un delicte contra la propietat industrial per fabricar i vendre peces de roba i complements falsificades de populars marques.

Després de tindre constància en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que en un mercat ambulant de la localitat de Guardamar del Segura possiblement s’estaven venent articles de roba, calçat i complements falsificats de conegudes marques, la Unitat va organitzar un dispositiu per a tractar de sorprendre in fraganti els presumptes autors.

Així, el passat dia 20 de juny, en un operatiu compost per agents de l’Àrea d’Investigació, en coordinació amb diverses patrulles del Lloc i amb la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Companyia de Torrevieja, es va realitzar una inspecció en els diferents llocs del mercat ambulant per a la comprovació del supòsit il·lícit penal.

En veure a la Guàrdia Civil en el lloc, alguns dels venedors, van tractar de fugir del recinte.

Realitzades les pertinents comprovacions, els agents van constatar la sospita, intervenint una gran quantitat d’articles: 375 samarretes amb l’estampat de diferents marques; 21 pantalons curts; 240 pantalons esportius; 249 conjunts de peces de roba interior; 18 mocadors; 64 dessuadores; 257 gorres; 659 parells de sabatilles; 106 equipaments de futbol; 793 bosses; 39 bandoleres; 54 moneders; 193 ulleres de sol; 362 rellotges; a més de 361 peces sense serigrafiar; 43 papers per a realitzar l’estampat de diferents marques (35 d’ells, sense haver sigut encara utilitzats i 8 que havien sigut ja estampats); una màquina planxa per a realitzar l’estampat in situ; diversos distintius metàl·lics amb el nom de primeres signatures, així com els útils per a enfilar-los en articles tipus bosses, moneders, etcètera.

Una vegada preses manifestacions als gabinets legals de les marques afectades, s’ha determinat que es tracta de productes falsificats, formalitzant les marques les oportunes denúncies.

Han sigut detingudes sis persones com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial i un altre delicte de resistència i desobediència a agents de l’autoritat, per tractar de donar-se a la fugida en ser sorpresos pels agents.

Es tracta de quatre homes de nacionalitat senegalesa d‘entre 37 i 60 anys, un home de nacionalitat marroquina de 58 anys, i un home nacionalitat colombiana de 48 anys.

Les 3.433 peces de vestir, i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita que van ser confiscats, es troben a la disposició del Jutjat de Torrevieja que entén de la causa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.