Confiscades quasi 3.500 peces de roba de diferents marques falsificades

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu desplegat en un mercat ambulant de Guardamar del Segura, ha detingut a sis persones a les quals se’ls imputen un delicte contra la propietat industrial per fabricar i vendre peces de roba i complements falsificades de populars marques.

Després de tindre constància en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que en un mercat ambulant de la localitat de Guardamar del Segura possiblement s’estaven venent articles de roba, calçat i complements falsificats de conegudes marques, la Unitat va organitzar un dispositiu per a tractar de sorprendre in fraganti els presumptes autors.

Així, el passat dia 20 de juny, en un operatiu compost per agents de l’Àrea d’Investigació, en coordinació amb diverses patrulles del Lloc i amb la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Companyia de Torrevieja, es va realitzar una inspecció en els diferents llocs del mercat ambulant per a la comprovació del supòsit il·lícit penal.

En veure a la Guàrdia Civil en el lloc, alguns dels venedors, van tractar de fugir del recinte.

Realitzades les pertinents comprovacions, els agents van constatar la sospita, intervenint una gran quantitat d’articles: 375 samarretes amb l’estampat de diferents marques; 21 pantalons curts; 240 pantalons esportius; 249 conjunts de peces de roba interior; 18 mocadors; 64 dessuadores; 257 gorres; 659 parells de sabatilles; 106 equipaments de futbol; 793 bosses; 39 bandoleres; 54 moneders; 193 ulleres de sol; 362 rellotges; a més de 361 peces sense serigrafiar; 43 papers per a realitzar l’estampat de diferents marques (35 d’ells, sense haver sigut encara utilitzats i 8 que havien sigut ja estampats); una màquina planxa per a realitzar l’estampat in situ; diversos distintius metàl·lics amb el nom de primeres signatures, així com els útils per a enfilar-los en articles tipus bosses, moneders, etcètera.

Una vegada preses manifestacions als gabinets legals de les marques afectades, s’ha determinat que es tracta de productes falsificats, formalitzant les marques les oportunes denúncies.

Han sigut detingudes sis persones com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial i un altre delicte de resistència i desobediència a agents de l’autoritat, per tractar de donar-se a la fugida en ser sorpresos pels agents.

Es tracta de quatre homes de nacionalitat senegalesa d‘entre 37 i 60 anys, un home de nacionalitat marroquina de 58 anys, i un home nacionalitat colombiana de 48 anys.

Les 3.433 peces de vestir, i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita que van ser confiscats, es troben a la disposició del Jutjat de Torrevieja que entén de la causa.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.