Quatre contagiats de Covid-19 i dos intents de fugida entre els immigrants confinats en Alacant

 

Ara com ara, quatre dels 79 migrants arribats en sis pasteres a la costa alacantina este dissabte han donat positiu en coronavirus en la prova PCR a la que han sigut sotmesos. A pesar d’això, tots ells es troben en bon estat i són asimptomàtics.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tots els immigrants es troben ingressats en l’hospital de campanya de l’hospital General d’Alacant, a on es troben fent la quarantena que marca el protocol. Ha sigut en este lloc a on s’han viscut moments de tensió este dilluns, quan dos dels migrants han intentat escapar del centre.

 

Estos dos migrants han deslligat les cordes que unixen les lones de l’hospital de campanya i han botat una tanca. Però finalment han sigut localitzats, un d’ells en la Gran Via. Per a evitar situacions com esta, el centre està sent custodiat per diversos agents de la Policia Nacional.

 

Estes 79 persones estan a càrrec del personal de Creu Roja en este hospital de campanya, que s’ha destinat expressament per a acollir a tots els migrants que arriben al territori valencià en pastera, per a sotmetre’ls a les proves del Covid-19 i evitar una major propagació del virus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.