Quatre contagiats de Covid-19 i dos intents de fugida entre els immigrants confinats en Alacant

 

Ara com ara, quatre dels 79 migrants arribats en sis pasteres a la costa alacantina este dissabte han donat positiu en coronavirus en la prova PCR a la que han sigut sotmesos. A pesar d’això, tots ells es troben en bon estat i són asimptomàtics.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tots els immigrants es troben ingressats en l’hospital de campanya de l’hospital General d’Alacant, a on es troben fent la quarantena que marca el protocol. Ha sigut en este lloc a on s’han viscut moments de tensió este dilluns, quan dos dels migrants han intentat escapar del centre.

 

Estos dos migrants han deslligat les cordes que unixen les lones de l’hospital de campanya i han botat una tanca. Però finalment han sigut localitzats, un d’ells en la Gran Via. Per a evitar situacions com esta, el centre està sent custodiat per diversos agents de la Policia Nacional.

 

Estes 79 persones estan a càrrec del personal de Creu Roja en este hospital de campanya, que s’ha destinat expressament per a acollir a tots els migrants que arriben al territori valencià en pastera, per a sotmetre’ls a les proves del Covid-19 i evitar una major propagació del virus.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.