Quatre contagiats de Covid-19 i dos intents de fugida entre els immigrants confinats en Alacant

 

Ara com ara, quatre dels 79 migrants arribats en sis pasteres a la costa alacantina este dissabte han donat positiu en coronavirus en la prova PCR a la que han sigut sotmesos. A pesar d’això, tots ells es troben en bon estat i són asimptomàtics.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tots els immigrants es troben ingressats en l’hospital de campanya de l’hospital General d’Alacant, a on es troben fent la quarantena que marca el protocol. Ha sigut en este lloc a on s’han viscut moments de tensió este dilluns, quan dos dels migrants han intentat escapar del centre.

 

Estos dos migrants han deslligat les cordes que unixen les lones de l’hospital de campanya i han botat una tanca. Però finalment han sigut localitzats, un d’ells en la Gran Via. Per a evitar situacions com esta, el centre està sent custodiat per diversos agents de la Policia Nacional.

 

Estes 79 persones estan a càrrec del personal de Creu Roja en este hospital de campanya, que s’ha destinat expressament per a acollir a tots els migrants que arriben al territori valencià en pastera, per a sotmetre’ls a les proves del Covid-19 i evitar una major propagació del virus.

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.