Quatre contagiats de Covid-19 i dos intents de fugida entre els immigrants confinats en Alacant

 

Ara com ara, quatre dels 79 migrants arribats en sis pasteres a la costa alacantina este dissabte han donat positiu en coronavirus en la prova PCR a la que han sigut sotmesos. A pesar d’això, tots ells es troben en bon estat i són asimptomàtics.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tots els immigrants es troben ingressats en l’hospital de campanya de l’hospital General d’Alacant, a on es troben fent la quarantena que marca el protocol. Ha sigut en este lloc a on s’han viscut moments de tensió este dilluns, quan dos dels migrants han intentat escapar del centre.

 

Estos dos migrants han deslligat les cordes que unixen les lones de l’hospital de campanya i han botat una tanca. Però finalment han sigut localitzats, un d’ells en la Gran Via. Per a evitar situacions com esta, el centre està sent custodiat per diversos agents de la Policia Nacional.

 

Estes 79 persones estan a càrrec del personal de Creu Roja en este hospital de campanya, que s’ha destinat expressament per a acollir a tots els migrants que arriben al territori valencià en pastera, per a sotmetre’ls a les proves del Covid-19 i evitar una major propagació del virus.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.