Controlat un incendi en la planta de residus sòlids de Xixona

Imatge d'arxiu de Bombers.

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Efectius de bombers han controlat este dissabte un incendi en una planta de residus sòlids de la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí, amb prop de 500 metres quadrats afectats, segons ha informat a Europa Press el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

El foc s’ha declarat cap a les 9.30 hores del matí d’este dissabte en la planta de residus de la localitat. En les labors d’extinció han participat operaris de la pròpia planta, amb retroexcavadores, junt a una dotació sencera i quatre vehicles del parc de bombers de Sant Vicent.

 

El foc ha afectat a 500 metres quadrats i els bombers l’han donat per controlat cap a les 11.00 hores del matí, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.

La Guàrdia Civil blinda els pobles desallotjats de la Vall d’Uixó davant possibles robatoris

La Guàrdia Civil de Castelló ha reforçat les patrulles de seguretat en les zones desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó per evitar robatoris o pillatges i transmetre tranquil·litat als veïns.

Quasi 1.500 agents vetlaran per la seguretat durant l’eclipsi solar a la província de València

Un dispositiu de quasi 1.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil reforçarà la seguretat durant l’eclipsi solar del 12 d’agost a la província de València, amb especial atenció als punts oficials d’observació i als accessos per carretera.

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.
FILMOTECA D'ESTIU