Controlat un incendi en la planta de residus sòlids de Xixona

Imatge d'arxiu de Bombers.

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Efectius de bombers han controlat este dissabte un incendi en una planta de residus sòlids de la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí, amb prop de 500 metres quadrats afectats, segons ha informat a Europa Press el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

El foc s’ha declarat cap a les 9.30 hores del matí d’este dissabte en la planta de residus de la localitat. En les labors d’extinció han participat operaris de la pròpia planta, amb retroexcavadores, junt a una dotació sencera i quatre vehicles del parc de bombers de Sant Vicent.

 

El foc ha afectat a 500 metres quadrats i els bombers l’han donat per controlat cap a les 11.00 hores del matí, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.