Degut a l'horrible crim perpetrat el passat diumenge, 12 de novembre a Alzira, el ple de les Corts ha començat hui amb tres minuts de silenci en senyal de «rebuig i condemna i acompanyament en el dol de la família» de la xiqueta de dos anys assassinada pel seu pare amb un ganivet. El crim de la menor ha commocionat a tots a causa de la seua violència, i recentment s'ha pogut conéixer la decisió de la jutgessa sobre este cas en el qual la família de la menor es troba en estat de shock encara. Els diputats autonòmics i els membres del Consell presents en l'Hemicicle s'han posat en peu, entre ells el president de la Generalitat Ximo Puig i la vicepresidenta Mònica Oltra, i han guardat un respectuós silenci durant uns minuts.
Menys d'1 minutde lectura
Les Corts se solidaritzen amb la xiqueta assassinada en Alzira
Per València Diari
Últimes notícies
Economia
Josep Oliu destaca un rebuig social i empresarial a l’OPA del BBVA sobre Sabadell
El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, denúncia un clam social i empresarial contra l'OPA del BBVA i defén que les dos entitats generen més valor per separat.
Economia
Oliu destaca el rebuig social i empresarial a l’OPA de BBVA sobre Sabadell i aposta per la independència del banc
El president de Banc Sabadell, Josep Oliu, manifesta un ampli rebuig social i empresarial a l'OPA de BBVA, subratllant que els dos bancs generen més valor separats i defenent el projecte independent del Sabadell.
Oratge
Les temperatures màximes tornen a superar els 30 graus en la Comunitat Valenciana amb Orihuela al capdavant
Les temperatures màximes tornen a superar els 30 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, destacant Orihuela amb 31,4 graus com el lloc més calorós hui.
Successos
Detingut a Bilbao el tercer implicat en el crim de Dénia vinculat a narcotràfic
La Policia Nacional ha arrestat a Bilbao al tercer presumpte implicat en l'assassinat ocorregut al setembre de 2024 a Dénia, relacionat amb narcotràfic.
Esports
El Llevant inicia la venda d’entrades per al partit clau a Burgos i organitza viatges amb autobús i tren
El Llevant ja ven entrades per al partit a Burgos, on pot aconseguir l'ascens a Primera Divisió, i oferix viatges amb autobús i tren per als seus seguidors.
Esports
Diego López confirma avanços positius en la seua renovació amb el València i aposta per millorar en la pròxima temporada
L'extrem del València Diego López assegura que la seua renovació amb el club va encaminada i amb bona sintonia. A més, es mostra optimista sobre la pròxima temporada i els seus objectius personals.
Comunitat Valenciana
Vox retira esmena que buscava limitar l’autonomia financera de l’AVL en els Pressupostos de la Generalitat 2025
El grup Vox retira una esmena polèmica que exigia autorització per a modificacions pressupostàries de la Acadèmia Valènciana de la Llengua en els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 després de crítiques d'il·legalitat.
Successos
Vicent Mompó reafirma la seua versió sobre la DANA i destaca que no necessita jutge per a dir la veritat
Vicent Mompó, president de la Diputació de València, celebra que la jutgessa haja sol·licitat la seua entrevista i assegura que mantindrà la seua declaració sobre la DANA, ressaltant que la veritat no necessita la intervenció d'un jutge.