El cos de la jove de Vinaròs soterrat a Ulldecona estava esquarterat

 

En la matinada de dissabte a diumenge era trobat el cos sense vida de la jove moldava desapareguda en febrer a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. Aquesta troballa es produïa després que divendres foren detinguts la parella de la jove assassinada, un jove de 22 anys, i altres dos persones, totes d’origen romanés, per la seua presumpta implicació en els fets.

 

A través de la confessió de la parella, va poder ser trobat el cadàver de la jove, que presentava signes de violència i estava soterrat i esquarterat en un descampat a Ulldecona, a la província de Tarragona.

 

La jove havia desaparegut en estranyes circumstàncies, i es pensava que no ho havia fet de forma voluntària, motiu pel qual des de la Guàrdia Civil de Castelló es van obrir diverses línies d’investigació.

 

Els agents, després d’esbrinar diverses qüestions, van procedir a les tres detencions, a les províncies de Tarragona i de Castelló, on també es van dur a terme diversos registres en domicilis i inspeccions en vehicles.

 

Segons sembla, el presumpte assassí i la víctima, que vivien junts a Vinaròs, van tindre una forta discussió en una discoteca dos dies abans de la desaparició de la jove, que datava del 17 de febrer de 2019. Va ser setmanes després, el 7 de març, quan el company sentimental de la jove va denunciar la situació.

 

Secret de sumari

En la investigació, baix secret de sumari, estan participant agents de criminalística i del servei cinològic de la Guàrdia Civil i Policia Judicial.

 

Des de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló no es descartaven, així mateix, més detencions en el transcurs de la investigació, relacionades amb una possible col·laboració amb el presumpte autor dels fets a l’hora de traslladar o soterrar el cos.

 

El detingut passa a disposició judicial

Aquest matí de dilluns ha passat a disposició judicial el detingut de 22 anys, parella de la jove, després de ser detingut divendres. També han sigut posades a disposició judicial les altres dos persones arrestades.

 

Les investigacions estan dirigides pel Jutjat d’Instrucció i Violència de Gènere número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.