14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El cos de la jove de Vinaròs soterrat a Ulldecona estava esquarterat

 

En la matinada de dissabte a diumenge era trobat el cos sense vida de la jove moldava desapareguda en febrer a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. Aquesta troballa es produïa després que divendres foren detinguts la parella de la jove assassinada, un jove de 22 anys, i altres dos persones, totes d’origen romanés, per la seua presumpta implicació en els fets.

 

A través de la confessió de la parella, va poder ser trobat el cadàver de la jove, que presentava signes de violència i estava soterrat i esquarterat en un descampat a Ulldecona, a la província de Tarragona.

 

La jove havia desaparegut en estranyes circumstàncies, i es pensava que no ho havia fet de forma voluntària, motiu pel qual des de la Guàrdia Civil de Castelló es van obrir diverses línies d’investigació.

 

Els agents, després d’esbrinar diverses qüestions, van procedir a les tres detencions, a les províncies de Tarragona i de Castelló, on també es van dur a terme diversos registres en domicilis i inspeccions en vehicles.

 

Segons sembla, el presumpte assassí i la víctima, que vivien junts a Vinaròs, van tindre una forta discussió en una discoteca dos dies abans de la desaparició de la jove, que datava del 17 de febrer de 2019. Va ser setmanes després, el 7 de març, quan el company sentimental de la jove va denunciar la situació.

 

Secret de sumari

En la investigació, baix secret de sumari, estan participant agents de criminalística i del servei cinològic de la Guàrdia Civil i Policia Judicial.

 

Des de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló no es descartaven, així mateix, més detencions en el transcurs de la investigació, relacionades amb una possible col·laboració amb el presumpte autor dels fets a l’hora de traslladar o soterrar el cos.

 

El detingut passa a disposició judicial

Aquest matí de dilluns ha passat a disposició judicial el detingut de 22 anys, parella de la jove, després de ser detingut divendres. També han sigut posades a disposició judicial les altres dos persones arrestades.

 

Les investigacions estan dirigides pel Jutjat d’Instrucció i Violència de Gènere número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.