El cos de la jove de Vinaròs soterrat a Ulldecona estava esquarterat

 

En la matinada de dissabte a diumenge era trobat el cos sense vida de la jove moldava desapareguda en febrer a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. Aquesta troballa es produïa després que divendres foren detinguts la parella de la jove assassinada, un jove de 22 anys, i altres dos persones, totes d’origen romanés, per la seua presumpta implicació en els fets.

 

A través de la confessió de la parella, va poder ser trobat el cadàver de la jove, que presentava signes de violència i estava soterrat i esquarterat en un descampat a Ulldecona, a la província de Tarragona.

 

La jove havia desaparegut en estranyes circumstàncies, i es pensava que no ho havia fet de forma voluntària, motiu pel qual des de la Guàrdia Civil de Castelló es van obrir diverses línies d’investigació.

 

Els agents, després d’esbrinar diverses qüestions, van procedir a les tres detencions, a les províncies de Tarragona i de Castelló, on també es van dur a terme diversos registres en domicilis i inspeccions en vehicles.

 

Segons sembla, el presumpte assassí i la víctima, que vivien junts a Vinaròs, van tindre una forta discussió en una discoteca dos dies abans de la desaparició de la jove, que datava del 17 de febrer de 2019. Va ser setmanes després, el 7 de març, quan el company sentimental de la jove va denunciar la situació.

 

Secret de sumari

En la investigació, baix secret de sumari, estan participant agents de criminalística i del servei cinològic de la Guàrdia Civil i Policia Judicial.

 

Des de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló no es descartaven, així mateix, més detencions en el transcurs de la investigació, relacionades amb una possible col·laboració amb el presumpte autor dels fets a l’hora de traslladar o soterrar el cos.

 

El detingut passa a disposició judicial

Aquest matí de dilluns ha passat a disposició judicial el detingut de 22 anys, parella de la jove, després de ser detingut divendres. També han sigut posades a disposició judicial les altres dos persones arrestades.

 

Les investigacions estan dirigides pel Jutjat d’Instrucció i Violència de Gènere número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.