El cos de la jove de Vinaròs soterrat a Ulldecona estava esquarterat

 

En la matinada de dissabte a diumenge era trobat el cos sense vida de la jove moldava desapareguda en febrer a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. Aquesta troballa es produïa després que divendres foren detinguts la parella de la jove assassinada, un jove de 22 anys, i altres dos persones, totes d’origen romanés, per la seua presumpta implicació en els fets.

 

A través de la confessió de la parella, va poder ser trobat el cadàver de la jove, que presentava signes de violència i estava soterrat i esquarterat en un descampat a Ulldecona, a la província de Tarragona.

 

La jove havia desaparegut en estranyes circumstàncies, i es pensava que no ho havia fet de forma voluntària, motiu pel qual des de la Guàrdia Civil de Castelló es van obrir diverses línies d’investigació.

 

Els agents, després d’esbrinar diverses qüestions, van procedir a les tres detencions, a les províncies de Tarragona i de Castelló, on també es van dur a terme diversos registres en domicilis i inspeccions en vehicles.

 

Segons sembla, el presumpte assassí i la víctima, que vivien junts a Vinaròs, van tindre una forta discussió en una discoteca dos dies abans de la desaparició de la jove, que datava del 17 de febrer de 2019. Va ser setmanes després, el 7 de març, quan el company sentimental de la jove va denunciar la situació.

 

Secret de sumari

En la investigació, baix secret de sumari, estan participant agents de criminalística i del servei cinològic de la Guàrdia Civil i Policia Judicial.

 

Des de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló no es descartaven, així mateix, més detencions en el transcurs de la investigació, relacionades amb una possible col·laboració amb el presumpte autor dels fets a l’hora de traslladar o soterrar el cos.

 

El detingut passa a disposició judicial

Aquest matí de dilluns ha passat a disposició judicial el detingut de 22 anys, parella de la jove, després de ser detingut divendres. També han sigut posades a disposició judicial les altres dos persones arrestades.

 

Les investigacions estan dirigides pel Jutjat d’Instrucció i Violència de Gènere número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.