El cos de la jove de Vinaròs soterrat a Ulldecona estava esquarterat

 

En la matinada de dissabte a diumenge era trobat el cos sense vida de la jove moldava desapareguda en febrer a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. Aquesta troballa es produïa després que divendres foren detinguts la parella de la jove assassinada, un jove de 22 anys, i altres dos persones, totes d’origen romanés, per la seua presumpta implicació en els fets.

 

A través de la confessió de la parella, va poder ser trobat el cadàver de la jove, que presentava signes de violència i estava soterrat i esquarterat en un descampat a Ulldecona, a la província de Tarragona.

 

La jove havia desaparegut en estranyes circumstàncies, i es pensava que no ho havia fet de forma voluntària, motiu pel qual des de la Guàrdia Civil de Castelló es van obrir diverses línies d’investigació.

 

Els agents, després d’esbrinar diverses qüestions, van procedir a les tres detencions, a les províncies de Tarragona i de Castelló, on també es van dur a terme diversos registres en domicilis i inspeccions en vehicles.

 

Segons sembla, el presumpte assassí i la víctima, que vivien junts a Vinaròs, van tindre una forta discussió en una discoteca dos dies abans de la desaparició de la jove, que datava del 17 de febrer de 2019. Va ser setmanes després, el 7 de març, quan el company sentimental de la jove va denunciar la situació.

 

Secret de sumari

En la investigació, baix secret de sumari, estan participant agents de criminalística i del servei cinològic de la Guàrdia Civil i Policia Judicial.

 

Des de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló no es descartaven, així mateix, més detencions en el transcurs de la investigació, relacionades amb una possible col·laboració amb el presumpte autor dels fets a l’hora de traslladar o soterrar el cos.

 

El detingut passa a disposició judicial

Aquest matí de dilluns ha passat a disposició judicial el detingut de 22 anys, parella de la jove, després de ser detingut divendres. També han sigut posades a disposició judicial les altres dos persones arrestades.

 

Les investigacions estan dirigides pel Jutjat d’Instrucció i Violència de Gènere número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.