23.7 C
València
Dijous, 30 octubre, 2025

Accident València: Un cotxe s’estavella contra la terrassa d’un restaurant a València

Aquesta passada nit de dimecres, al voltant de les 22.00 hores, es va produir un accident de trànsit en xocar un vehicle contra la terrassa d’un conegut restaurant de la Gran Via Marqués del Túria de València. Fins al moment es desconeixen les causes de l’accident, però el que sí que se sap és que afortunadament no hi ha hagut que lamentar cap víctima, sols danys materials.

 

Segons han relatat alguns testimonis presencials, el cotxe va envair la vorera atropellant algunes de les taules que es trobaven en aquesta terrassa, en la qual per sort no es trobava cap persona en aqueixos moments.

Últimes notícies

Mazón avança una reflexió més profunda després del funeral per les víctimes de la DANA

El president ha assumit l'ocorregut en el funeral d'Estat per les 237 víctimes de la DANA i ha avançat que en els pròxims dies farà una reflexió més profunda. També ha assenyalat que rebrà hui a una família d'afectats i que acudirà a comissions d'investigació.

Mompó acusa Moncloa d’orquestrar el funeral d’Estat i lamenta l’ús de les víctimes

El president de la Diputació de València ha atribuït a Moncloa l'organització del funeral per la DANA i ha demanat que el focus es mantinga en les víctimes. També ha qüestionat el protocol i ha defés millorar coordinació i formació davant emergències.

El vicepresident de la comissió de la DANA creu que Mazón no seguirà en el càrrec quan comparega

IU sosté que Carlos Mazón podria no continuar com a president abans de la seua cita del dia 17 en la comissió de la DANA. Exigixen la seua dimissió i respecte a les víctimes.

La dana dispara la preocupació climàtica i la ecoansiedad en la Comunitat Valenciana

Un estudi liderat des de la UCV constata que la dana d'octubre intensifica la preocupació pel canvi climàtic i eleva la ecoansiedad, sobretot en dones i jóvens.

El PSPV denuncia violència institucional de Mazón amb les víctimes de la DANA

El síndic José Muñoz ha acusat a Carlos Mazón de violència institucional amb les víctimes de la DANA després del funeral d'Estat. El PSPV ha demanat eleccions anticipades i ha assenyalat a PP i Vox com a responsables de sostindre-ho en el càrrec.

La plantilla de Mahle vota el preacord del ERE: 506 acomiadaments, 40 a Paterna

El preacord entre la direcció i CCOO i UGT fixa 506 acomiadaments, millores d'indemnització i una borsa d'ocupació. La votació en assemblees pot tancar la negociació.

Vox: el funeral per la DANA no va honrar a les víctimes i va blanquejar a Sánchez

Vox ha sostingut que el funeral per les víctimes de la DANA va servir per a blanquejar a Pedro Sánchez i no per a honrar als morts. José María Llanos ha denunciat que un any després no s'han iniciat obres i ha qüestionat el Pacte Verd.

Compromís veu un punt d’inflexió després del funeral i demanarà en Les Corts la dimissió de Mazón

Compromís sosté que el funeral d'Estat per les víctimes de la DANA ha marcat un punt d'inflexió i registrarà una iniciativa per a demanar la dimissió de Carlos Mazón en Les Corts.