Un cotxe s’accidenta al caure per un pont a una altura de quinze metres a Enguera

Esta matinada, al voltant de les 3.10 hores de la nit, un cotxe s'ha accidentat al caure per un pont de l'Avinguda d'Espanya a Enguera, en la Canal de Navarrés, des d'una altura de quinze metres. Es desconeix per què el conductor, de 39 anys va perdre el control del vehicle i es va precipitar des del pont. De seguida es va alertar al Consorci Provincial de Bombers, ja que l'home es trobava atrapat dins del seu vehicle i no podia eixir. Fins al lloc de l'accident van acudir BUP de Xàtiva, GERA, sergent d'Alzira i BUP i voluntaris de Navarrés. Es va desplaçar també un equip del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima quan la van traure del cotxe, encara que es desconeix el seu estat. El treball dels bombers va durar més d'una hora, ja que es va iniciar a les 3.10 hores i va acabar a les 4.47 hores de la matinada. El conductor ha sigut traslladat a l'hospital de Xàtiva ja que presentava diversos traumatismes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.