Un cotxe s’accidenta al caure per un pont a una altura de quinze metres a Enguera

Esta matinada, al voltant de les 3.10 hores de la nit, un cotxe s'ha accidentat al caure per un pont de l'Avinguda d'Espanya a Enguera, en la Canal de Navarrés, des d'una altura de quinze metres. Es desconeix per què el conductor, de 39 anys va perdre el control del vehicle i es va precipitar des del pont. De seguida es va alertar al Consorci Provincial de Bombers, ja que l'home es trobava atrapat dins del seu vehicle i no podia eixir. Fins al lloc de l'accident van acudir BUP de Xàtiva, GERA, sergent d'Alzira i BUP i voluntaris de Navarrés. Es va desplaçar també un equip del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima quan la van traure del cotxe, encara que es desconeix el seu estat. El treball dels bombers va durar més d'una hora, ja que es va iniciar a les 3.10 hores i va acabar a les 4.47 hores de la matinada. El conductor ha sigut traslladat a l'hospital de Xàtiva ja que presentava diversos traumatismes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.