Esta matinada, al voltant de les 3.10 hores de la nit, un cotxe s'ha accidentat al caure per un pont de l'Avinguda d'Espanya a Enguera, en la Canal de Navarrés, des d'una altura de quinze metres. Es desconeix per què el conductor, de 39 anys va perdre el control del vehicle i es va precipitar des del pont. De seguida es va alertar al Consorci Provincial de Bombers, ja que l'home es trobava atrapat dins del seu vehicle i no podia eixir. Fins al lloc de l'accident van acudir BUP de Xàtiva, GERA, sergent d'Alzira i BUP i voluntaris de Navarrés. Es va desplaçar també un equip del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima quan la van traure del cotxe, encara que es desconeix el seu estat. El treball dels bombers va durar més d'una hora, ja que es va iniciar a les 3.10 hores i va acabar a les 4.47 hores de la matinada. El conductor ha sigut traslladat a l'hospital de Xàtiva ja que presentava diversos traumatismes.
Últimes notícies
Economia
Gortázar afirma que la renovació de Fainé aporta estabilitat a la Fundació La Caixa
Gonzalo Gortázar ha recolzat la continuïtat d'Isidre Fainé al capdavant de la Fundació La Caixa i ha remarcat que aporta estabilitat i continuïtat. També ha subratllat el pes de l'Obra Social i el caràcter fundacional de CaixaBank.
Comunitat Valenciana
La Generalitat reivindica el lideratge del Pla Endavant i demana corresponsabilitat al Govern
La Generalitat ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança gràcies al Pla Endavant i ha reclamat corresponsabilitat al Govern per a completar les obres. El Consell ha detallat avanços socials, econòmics, ambientals i de prevenció amb objectius calendarizados.
Oratge
Avís taronja este dissabte per vents de fins a 100 km/h en gran part de la Comunitat Valenciana
Aemet ha establit per a este dissabte avise taronja per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h i alerta costanera a Alacant; a la vesprada baixarà a groc.
Local
El PSPV portarà a Antifrau el suposat pelotazo de les vivendes públiques a Alacant
El PSPV-PSOE va anunciar que portarà a l'Agència Antifrau les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Reclama dimissions i un ple extraordinari després de l'obertura d'un expedient i la renúncia d'una alta càrrec municipal.
Medi ambient
Massificació en la costa i crisi climàtica deixen els litorals més vulnerables a les borrasques
Els últims temporals han evidenciat la debilitat del litoral espanyol per la pressió urbanística, la falta de sediments i l'ascens de la mar. Experts demanen replantejar obres i permetre que les platges recuperen la seua dinàmica natural.
Successos
Detinguda una parella per robar amb violència joies a majors en diverses localitats de València
La Guàrdia Civil ha arrestat en Port de Sagunt a una parella per quatre robatoris amb estirada a persones majors a Alfafar, Catarroja, Albal i Benetússer. Operaven amb motocicleta i atacaven quan les víctimes caminaven pel carrer.
Local
Dimitix l’alt càrrec d’Alacant després de sospites en adjudicacions de vivendes públiques
La directora general municipal María Pérez-Hickman ha presentat la seua dimissió per les suposades irregularitats en una promoció pública en La Condomina. L'alcalde Luis Barcala va obrir un expedient d'aclariment i va advertir que portarà a Fiscalia la menor sospita.
Local
Ha dimitit l’alt càrrec d’Alacant vinculada a irregularitats en vivendes públiques
María Pérez-Hickman deixa el seu lloc després de conéixer-se adjudicacions de la promoció pública en La Condomina que van esguitar a càrrecs i familiars. L'alcalde obri un expedient i avisa que portarà 'la menor sospita' a la Fiscalia.




