10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Un cotxe s’accidenta al caure per un pont a una altura de quinze metres a Enguera

Esta matinada, al voltant de les 3.10 hores de la nit, un cotxe s'ha accidentat al caure per un pont de l'Avinguda d'Espanya a Enguera, en la Canal de Navarrés, des d'una altura de quinze metres. Es desconeix per què el conductor, de 39 anys va perdre el control del vehicle i es va precipitar des del pont. De seguida es va alertar al Consorci Provincial de Bombers, ja que l'home es trobava atrapat dins del seu vehicle i no podia eixir. Fins al lloc de l'accident van acudir BUP de Xàtiva, GERA, sergent d'Alzira i BUP i voluntaris de Navarrés. Es va desplaçar també un equip del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima quan la van traure del cotxe, encara que es desconeix el seu estat. El treball dels bombers va durar més d'una hora, ja que es va iniciar a les 3.10 hores i va acabar a les 4.47 hores de la matinada. El conductor ha sigut traslladat a l'hospital de Xàtiva ja que presentava diversos traumatismes.

Últimes notícies

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.

Parell aconseguirà els 250 partits amb el Vila-real si juga davant l’Elx

El migcampista suma 249 partits oficials amb el Vila-real i podria arribar a 250 el 3 de gener davant l'Elx. Seria un inici de 2026 amb fita personal.