Cremen dos barets de la platja d’Almenara

Els veïns d’Almenara han viscut la passada nit un succés molt desagradable per què, en el que se suposa dos actes vandàlics, han cremat dos barets de la platja del municipi.

Segons informen des de ‘À Punt’, hi ha dos persones ferides, una d’elles ingressada, i també un detingut.

L’alcaldessa del municipi, Estíbaliz Pérez, ha denunciat en les seues xarxes socials el que considera incendis intencionats de dos negocis familiars de la Platja de Casablanca, que es prepara per a començar la temporada estival.

https://www.facebook.com/100002678787615/videos/686990935761923/

Segons explica, l’edil del municipi, els dos negocis afectats són el Xiringuito El Xato, i la Gelateria de Paqui, dos incidents que han sobresaltat l’afable vida d’una platja que té en el turisme de caràcter familiar i de proximitat els seus senyals d’identitat.

L’alcaldessa ha lamentat en una publicació en Facebook aquest incendi que ha qualificat de “barbaritat“, que ha cremat “dos negocis familiars als quals els han dedicat dècades d’esforç i feina i on treballen molts veïns d’Almenara“.

Estíbaliz Pérez ha destacat que són dos establiments que han contribuït que la platja Casablanca “siga la que és” i ha mostrat tota la seua “solidaritat i ànim per a Jose, Paqui, les seues famílies i tots i totes les treballadores d’El Xato i la Gelateria“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.