Cremen dos barets de la platja d’Almenara

Els veïns d’Almenara han viscut la passada nit un succés molt desagradable per què, en el que se suposa dos actes vandàlics, han cremat dos barets de la platja del municipi.

Segons informen des de ‘À Punt’, hi ha dos persones ferides, una d’elles ingressada, i també un detingut.

L’alcaldessa del municipi, Estíbaliz Pérez, ha denunciat en les seues xarxes socials el que considera incendis intencionats de dos negocis familiars de la Platja de Casablanca, que es prepara per a començar la temporada estival.

https://www.facebook.com/100002678787615/videos/686990935761923/

Segons explica, l’edil del municipi, els dos negocis afectats són el Xiringuito El Xato, i la Gelateria de Paqui, dos incidents que han sobresaltat l’afable vida d’una platja que té en el turisme de caràcter familiar i de proximitat els seus senyals d’identitat.

L’alcaldessa ha lamentat en una publicació en Facebook aquest incendi que ha qualificat de «barbaritat«, que ha cremat «dos negocis familiars als quals els han dedicat dècades d’esforç i feina i on treballen molts veïns d’Almenara«.

Estíbaliz Pérez ha destacat que són dos establiments que han contribuït que la platja Casablanca «siga la que és» i ha mostrat tota la seua «solidaritat i ànim per a Jose, Paqui, les seues famílies i tots i totes les treballadores d’El Xato i la Gelateria«.

Últimes notícies

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.
FILMOTECA D'ESTIU