9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Cremen dos barets de la platja d’Almenara

Els veïns d’Almenara han viscut la passada nit un succés molt desagradable per què, en el que se suposa dos actes vandàlics, han cremat dos barets de la platja del municipi.

Segons informen des de ‘À Punt’, hi ha dos persones ferides, una d’elles ingressada, i també un detingut.

L’alcaldessa del municipi, Estíbaliz Pérez, ha denunciat en les seues xarxes socials el que considera incendis intencionats de dos negocis familiars de la Platja de Casablanca, que es prepara per a començar la temporada estival.

https://www.facebook.com/100002678787615/videos/686990935761923/

Segons explica, l’edil del municipi, els dos negocis afectats són el Xiringuito El Xato, i la Gelateria de Paqui, dos incidents que han sobresaltat l’afable vida d’una platja que té en el turisme de caràcter familiar i de proximitat els seus senyals d’identitat.

L’alcaldessa ha lamentat en una publicació en Facebook aquest incendi que ha qualificat de “barbaritat“, que ha cremat “dos negocis familiars als quals els han dedicat dècades d’esforç i feina i on treballen molts veïns d’Almenara“.

Estíbaliz Pérez ha destacat que són dos establiments que han contribuït que la platja Casablanca “siga la que és” i ha mostrat tota la seua “solidaritat i ànim per a Jose, Paqui, les seues famílies i tots i totes les treballadores d’El Xato i la Gelateria“.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.