Cremen una moto al costat de dos gasolineres en Calp: «Va poder passar una tragèdia»

INCENDI

Cremen una moto al costat de dos gasolineres amb 400.000 litres de combustible | Freepik

Preocupació és el que va haver la matinada de dilluns a dimarts en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). I és que algú, tal com afirma la Policia, va prendre foc a una moto que es trobava aparcada entre dos gasolineres amb uns dipòsits de 400.000 litres de combustible, en l’avinguda de la Diputació.

 

La Policia Local de Calp, una volta els bombers havien apagat el foc, va anar a casa de Juan Riaño, veí de la localitat i amo de la moto, per a contar-li el que havia passat. Juan no donava crèdit al que estava veent, la seua moto totalment calcinada, tal com ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

«La policia em va comentar que es podria haver produït una explosió en cadena», afirma l’afectat, ja que la moto estava al costat d’una gasolinera i a pocs metres d’una altra estació, que sumen uns 400.000 litres de combustible en els seus dipòsits.

 

Hi ha «indicis clars» de què va ser provocat

Juan ha presentat una denúncia davant la Guàrdia Civil, ja que els mateixos agents li van dir que hi havia «indicis clars» de què l’incendi haguera sigut provocat: «Em van dir que li havien posat papers i combustible per a cremar-la». En este sentit, la víctima apunta a una venjança.

 

«Sent impotència i ràbia. Conec als guàrdies civils i m’han dit que investigaran a fons. Espere que troben prompte als culpables», ha afegit Juan Ariño.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.