9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Cremen una moto al costat de dos gasolineres en Calp: «Va poder passar una tragèdia»

INCENDI

Cremen una moto al costat de dos gasolineres amb 400.000 litres de combustible | Freepik

Preocupació és el que va haver la matinada de dilluns a dimarts en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). I és que algú, tal com afirma la Policia, va prendre foc a una moto que es trobava aparcada entre dos gasolineres amb uns dipòsits de 400.000 litres de combustible, en l’avinguda de la Diputació.

 

La Policia Local de Calp, una volta els bombers havien apagat el foc, va anar a casa de Juan Riaño, veí de la localitat i amo de la moto, per a contar-li el que havia passat. Juan no donava crèdit al que estava veent, la seua moto totalment calcinada, tal com ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

«La policia em va comentar que es podria haver produït una explosió en cadena», afirma l’afectat, ja que la moto estava al costat d’una gasolinera i a pocs metres d’una altra estació, que sumen uns 400.000 litres de combustible en els seus dipòsits.

 

Hi ha «indicis clars» de què va ser provocat

Juan ha presentat una denúncia davant la Guàrdia Civil, ja que els mateixos agents li van dir que hi havia «indicis clars» de què l’incendi haguera sigut provocat: «Em van dir que li havien posat papers i combustible per a cremar-la». En este sentit, la víctima apunta a una venjança.

 

«Sent impotència i ràbia. Conec als guàrdies civils i m’han dit que investigaran a fons. Espere que troben prompte als culpables», ha afegit Juan Ariño.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.