10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Cremen una moto al costat de dos gasolineres en Calp: «Va poder passar una tragèdia»

INCENDI

Cremen una moto al costat de dos gasolineres amb 400.000 litres de combustible | Freepik

Preocupació és el que va haver la matinada de dilluns a dimarts en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). I és que algú, tal com afirma la Policia, va prendre foc a una moto que es trobava aparcada entre dos gasolineres amb uns dipòsits de 400.000 litres de combustible, en l’avinguda de la Diputació.

 

La Policia Local de Calp, una volta els bombers havien apagat el foc, va anar a casa de Juan Riaño, veí de la localitat i amo de la moto, per a contar-li el que havia passat. Juan no donava crèdit al que estava veent, la seua moto totalment calcinada, tal com ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

«La policia em va comentar que es podria haver produït una explosió en cadena», afirma l’afectat, ja que la moto estava al costat d’una gasolinera i a pocs metres d’una altra estació, que sumen uns 400.000 litres de combustible en els seus dipòsits.

 

Hi ha «indicis clars» de què va ser provocat

Juan ha presentat una denúncia davant la Guàrdia Civil, ja que els mateixos agents li van dir que hi havia «indicis clars» de què l’incendi haguera sigut provocat: «Em van dir que li havien posat papers i combustible per a cremar-la». En este sentit, la víctima apunta a una venjança.

 

«Sent impotència i ràbia. Conec als guàrdies civils i m’han dit que investigaran a fons. Espere que troben prompte als culpables», ha afegit Juan Ariño.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.