Hospitalitzats dos treballadors en veure’s afectats per l’incendi en un polígon prop de Manises

Dos treballadors de 41 i 51 anys d’edat han requerit ser hospitalitzats per inhalació de fum després de veure’s afectats per l’incendi que s’ha declarat en una empresa del polígon de la Cova de Manises.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències, fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics han assistit a tres treballadors per inhalació de fum.  Un d’ells no ha requerit trasllat a centre hospitalari i els altres dos, de 41 i 51 anys d’edat, han sigut traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital Intermutual de Llevant. La unitat del SAMU roman en el lloc de manera preventiva. 

 

Una trentena de Bombers continuen treballant en l’extinció

Un incendi s’ha declarat a l’interior d’una empresa del polígon de la Cova, en la localitat valenciana de Manises, i ha generat una gran columna de fum visible a diversos quilòmetres de distància. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’avís de l’incendi ha entrat sobre les 13.15 hores d’aquest dilluns.

L’empresa que s’està cremant està a prop a l’Aeroport de València. Des del 112 han indicat en el seu compte de Twitter que hi ha sis dotacions de bombers en la zona. El Consorci ha detallat que hi ha un total de 30efectius de Paterna, Burjassot, Catarroja, Sagunt, Torrent i oficial de guàrdia treballant en l’extinció de l’incendi.

Incendio en Polígono de Manises. Ya están los bomberos y cuerpos de seguridad. Carretera CV-37 manises-ribarroja abierta con normalidad. pic.twitter.com/Z809E7rHbj

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.