Hospitalitzats dos treballadors en veure’s afectats per l’incendi en un polígon prop de Manises

Dos treballadors de 41 i 51 anys d’edat han requerit ser hospitalitzats per inhalació de fum després de veure’s afectats per l’incendi que s’ha declarat en una empresa del polígon de la Cova de Manises.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències, fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics han assistit a tres treballadors per inhalació de fum.  Un d’ells no ha requerit trasllat a centre hospitalari i els altres dos, de 41 i 51 anys d’edat, han sigut traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital Intermutual de Llevant. La unitat del SAMU roman en el lloc de manera preventiva. 

 

Una trentena de Bombers continuen treballant en l’extinció

Un incendi s’ha declarat a l’interior d’una empresa del polígon de la Cova, en la localitat valenciana de Manises, i ha generat una gran columna de fum visible a diversos quilòmetres de distància. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’avís de l’incendi ha entrat sobre les 13.15 hores d’aquest dilluns.

L’empresa que s’està cremant està a prop a l’Aeroport de València. Des del 112 han indicat en el seu compte de Twitter que hi ha sis dotacions de bombers en la zona. El Consorci ha detallat que hi ha un total de 30efectius de Paterna, Burjassot, Catarroja, Sagunt, Torrent i oficial de guàrdia treballant en l’extinció de l’incendi.

Incendio en Polígono de Manises. Ya están los bomberos y cuerpos de seguridad. Carretera CV-37 manises-ribarroja abierta con normalidad. pic.twitter.com/Z809E7rHbj

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.