Hospitalitzats dos treballadors en veure’s afectats per l’incendi en un polígon prop de Manises

Dos treballadors de 41 i 51 anys d’edat han requerit ser hospitalitzats per inhalació de fum després de veure’s afectats per l’incendi que s’ha declarat en una empresa del polígon de la Cova de Manises.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències, fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics han assistit a tres treballadors per inhalació de fum.  Un d’ells no ha requerit trasllat a centre hospitalari i els altres dos, de 41 i 51 anys d’edat, han sigut traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital Intermutual de Llevant. La unitat del SAMU roman en el lloc de manera preventiva. 

 

Una trentena de Bombers continuen treballant en l’extinció

Un incendi s’ha declarat a l’interior d’una empresa del polígon de la Cova, en la localitat valenciana de Manises, i ha generat una gran columna de fum visible a diversos quilòmetres de distància. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’avís de l’incendi ha entrat sobre les 13.15 hores d’aquest dilluns.

L’empresa que s’està cremant està a prop a l’Aeroport de València. Des del 112 han indicat en el seu compte de Twitter que hi ha sis dotacions de bombers en la zona. El Consorci ha detallat que hi ha un total de 30efectius de Paterna, Burjassot, Catarroja, Sagunt, Torrent i oficial de guàrdia treballant en l’extinció de l’incendi.

Incendio en Polígono de Manises. Ya están los bomberos y cuerpos de seguridad. Carretera CV-37 manises-ribarroja abierta con normalidad. pic.twitter.com/Z809E7rHbj

 

Últimes notícies

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.