Hospitalitzats dos treballadors en veure’s afectats per l’incendi en un polígon prop de Manises

Dos treballadors de 41 i 51 anys d’edat han requerit ser hospitalitzats per inhalació de fum després de veure’s afectats per l’incendi que s’ha declarat en una empresa del polígon de la Cova de Manises.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències, fins al lloc s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics han assistit a tres treballadors per inhalació de fum.  Un d’ells no ha requerit trasllat a centre hospitalari i els altres dos, de 41 i 51 anys d’edat, han sigut traslladats en l’ambulància SVB a l’Hospital Intermutual de Llevant. La unitat del SAMU roman en el lloc de manera preventiva. 

 

Una trentena de Bombers continuen treballant en l’extinció

Un incendi s’ha declarat a l’interior d’una empresa del polígon de la Cova, en la localitat valenciana de Manises, i ha generat una gran columna de fum visible a diversos quilòmetres de distància. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’avís de l’incendi ha entrat sobre les 13.15 hores d’aquest dilluns.

L’empresa que s’està cremant està a prop a l’Aeroport de València. Des del 112 han indicat en el seu compte de Twitter que hi ha sis dotacions de bombers en la zona. El Consorci ha detallat que hi ha un total de 30efectius de Paterna, Burjassot, Catarroja, Sagunt, Torrent i oficial de guàrdia treballant en l’extinció de l’incendi.

Incendio en Polígono de Manises. Ya están los bomberos y cuerpos de seguridad. Carretera CV-37 manises-ribarroja abierta con normalidad. pic.twitter.com/Z809E7rHbj

 

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.