Presó permanent revisable per a la parella que va assassinar al xiquet de 2 anys en Elx

 

Actualització 01/10/2020 a les 11.00 hores. La Secció Setena de l’Audiència d’Alacant, amb seu desplaçada en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), ha condemnat a presó permanent revisable a la parella acusada d’assassinar en 2018 a un xiquet de dos anys, fill de la condemnada, segons ha informat aquest dijous el Tribunal Superior de Justícia Valencià (TSJCV).

 

La sentència, que pot ser recorreguda en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del TSJCV, declara a la mare del menor i al seu company sentimental autors d’un delicte d’assassinat amb agreujant de parentiu i d’un delicte de maltractaments habituals amb agreujant de traïdoria.

 

Declaren culpables a la parella i a la mare del xiquet de 2 anys assassinat en Elx

Un jurat popular ha declarat culpables dels delictes d’assassinat i maltractament habitual a la mare del xiquet de 2 anys que va morir en setembre de 2018 després de ser colpejat en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), i a la parella d’esta, segons han informat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es remunten al 13 de setembre de 2018, quan la parella va portar al xiquet a l’Hospital General Universitari d’Elx. En eixe moment el centre va comunicar que el menor havia ingressat amb diferents traumatismes i signes d’haver patit una pallissa. Els dos van ser detinguts i el xiquet va ser traslladat a l’UCI de l’Hospital General d’Alacant, a on va morir dies després.

 

El juí va començar el passat 31 d’agost en la secció 7 de l’Audiència Provincial d’Alacant, en la Ciutat de la Justícia d’Elx, i les acusacions han sol·licitat la presó permanent revisable per als dos acusats.

 

Després de les deliberacions pertinents, el jurat ha emés el seu veredicte a les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge assenyalant als dos processaments com a responsables d’assassinat i maltractament habitual al menor. L’assumpte queda vist per a sentència, que ha de dictar la magistrada que ha presidit el juí.

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.