Presó permanent revisable per a la parella que va assassinar al xiquet de 2 anys en Elx

 

Actualització 01/10/2020 a les 11.00 hores. La Secció Setena de l’Audiència d’Alacant, amb seu desplaçada en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), ha condemnat a presó permanent revisable a la parella acusada d’assassinar en 2018 a un xiquet de dos anys, fill de la condemnada, segons ha informat aquest dijous el Tribunal Superior de Justícia Valencià (TSJCV).

 

La sentència, que pot ser recorreguda en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del TSJCV, declara a la mare del menor i al seu company sentimental autors d’un delicte d’assassinat amb agreujant de parentiu i d’un delicte de maltractaments habituals amb agreujant de traïdoria.

 

Declaren culpables a la parella i a la mare del xiquet de 2 anys assassinat en Elx

Un jurat popular ha declarat culpables dels delictes d’assassinat i maltractament habitual a la mare del xiquet de 2 anys que va morir en setembre de 2018 després de ser colpejat en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), i a la parella d’esta, segons han informat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es remunten al 13 de setembre de 2018, quan la parella va portar al xiquet a l’Hospital General Universitari d’Elx. En eixe moment el centre va comunicar que el menor havia ingressat amb diferents traumatismes i signes d’haver patit una pallissa. Els dos van ser detinguts i el xiquet va ser traslladat a l’UCI de l’Hospital General d’Alacant, a on va morir dies després.

 

El juí va començar el passat 31 d’agost en la secció 7 de l’Audiència Provincial d’Alacant, en la Ciutat de la Justícia d’Elx, i les acusacions han sol·licitat la presó permanent revisable per als dos acusats.

 

Després de les deliberacions pertinents, el jurat ha emés el seu veredicte a les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge assenyalant als dos processaments com a responsables d’assassinat i maltractament habitual al menor. L’assumpte queda vist per a sentència, que ha de dictar la magistrada que ha presidit el juí.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.