Presó permanent revisable per a la parella que va assassinar al xiquet de 2 anys en Elx

 

Actualització 01/10/2020 a les 11.00 hores. La Secció Setena de l’Audiència d’Alacant, amb seu desplaçada en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), ha condemnat a presó permanent revisable a la parella acusada d’assassinar en 2018 a un xiquet de dos anys, fill de la condemnada, segons ha informat aquest dijous el Tribunal Superior de Justícia Valencià (TSJCV).

 

La sentència, que pot ser recorreguda en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del TSJCV, declara a la mare del menor i al seu company sentimental autors d’un delicte d’assassinat amb agreujant de parentiu i d’un delicte de maltractaments habituals amb agreujant de traïdoria.

 

Declaren culpables a la parella i a la mare del xiquet de 2 anys assassinat en Elx

Un jurat popular ha declarat culpables dels delictes d’assassinat i maltractament habitual a la mare del xiquet de 2 anys que va morir en setembre de 2018 després de ser colpejat en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), i a la parella d’esta, segons han informat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es remunten al 13 de setembre de 2018, quan la parella va portar al xiquet a l’Hospital General Universitari d’Elx. En eixe moment el centre va comunicar que el menor havia ingressat amb diferents traumatismes i signes d’haver patit una pallissa. Els dos van ser detinguts i el xiquet va ser traslladat a l’UCI de l’Hospital General d’Alacant, a on va morir dies després.

 

El juí va començar el passat 31 d’agost en la secció 7 de l’Audiència Provincial d’Alacant, en la Ciutat de la Justícia d’Elx, i les acusacions han sol·licitat la presó permanent revisable per als dos acusats.

 

Després de les deliberacions pertinents, el jurat ha emés el seu veredicte a les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge assenyalant als dos processaments com a responsables d’assassinat i maltractament habitual al menor. L’assumpte queda vist per a sentència, que ha de dictar la magistrada que ha presidit el juí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.