Presó permanent revisable per a la parella que va assassinar al xiquet de 2 anys en Elx

 

Actualització 01/10/2020 a les 11.00 hores. La Secció Setena de l’Audiència d’Alacant, amb seu desplaçada en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), ha condemnat a presó permanent revisable a la parella acusada d’assassinar en 2018 a un xiquet de dos anys, fill de la condemnada, segons ha informat aquest dijous el Tribunal Superior de Justícia Valencià (TSJCV).

 

La sentència, que pot ser recorreguda en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del TSJCV, declara a la mare del menor i al seu company sentimental autors d’un delicte d’assassinat amb agreujant de parentiu i d’un delicte de maltractaments habituals amb agreujant de traïdoria.

 

Declaren culpables a la parella i a la mare del xiquet de 2 anys assassinat en Elx

Un jurat popular ha declarat culpables dels delictes d’assassinat i maltractament habitual a la mare del xiquet de 2 anys que va morir en setembre de 2018 després de ser colpejat en Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), i a la parella d’esta, segons han informat a Europa Press fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Els fets es remunten al 13 de setembre de 2018, quan la parella va portar al xiquet a l’Hospital General Universitari d’Elx. En eixe moment el centre va comunicar que el menor havia ingressat amb diferents traumatismes i signes d’haver patit una pallissa. Els dos van ser detinguts i el xiquet va ser traslladat a l’UCI de l’Hospital General d’Alacant, a on va morir dies després.

 

El juí va començar el passat 31 d’agost en la secció 7 de l’Audiència Provincial d’Alacant, en la Ciutat de la Justícia d’Elx, i les acusacions han sol·licitat la presó permanent revisable per als dos acusats.

 

Després de les deliberacions pertinents, el jurat ha emés el seu veredicte a les 01.00 hores de la matinada d’este diumenge assenyalant als dos processaments com a responsables d’assassinat i maltractament habitual al menor. L’assumpte queda vist per a sentència, que ha de dictar la magistrada que ha presidit el juí.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU