Una veïna del xiquet assassinat d’Elx va sentir una guantada uns dies abans

 

Actualització 01/09/2020 a les 14.12 hores. Este matí de dimarts s’ha celebrat el segon dia del juí per l’assassinat d’un xiquet de 2 anys a mans del seu padrastre en la localiat d’Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), en el que la mare del menor també està implicada.

 

Segons explica ‘Información’, durant el juí una veïna de la família ha contat que dies abans de la mort del xiquet va sentir com el menor no parava de plorar i un soroll com si li hagueren pegat una guantada: «Un colp fort, com un colp contra alguna cosa» o «una guantada», i que «el xicotet Aarón va plorar molt fort i després es va fer el silenci».

 

En la sessió també ha declarat una familiar del presumpte autor dels fets, qui ha afirmat que pràcticament veia cada dia als tres i que «mai» va vore res fora del normal en el menor. Segons ella, «el cuidaven molt bé i Aarón era un xiquet feliç».

 

A demés, ha declarat que no va vore cap marca ni ferida en el xiquet i ha afegit que, com a mare, si li haguera passat alguna cosa igual, hauria actuat.

 

Familiars del xiquet de 2 anys assassinat en Elx demanen «justícia» per als autors del fet

La iaia i el pare del xiquet de dos anys i mig que va morir assassinat en setembre de 2018 en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) a mans, presumptament, del seu padrastre, han demanat la presó permanent revisable per a que hi haja justícia.

 

En declaracions als periodistes a les portes de la seu il·licitana de l’Audiència Provincial d’Alacant, a on este matí s’ha seleccionat al jurat popular que dictaminarà la sentència del crim, la iaia del menor, Milagros de la Mata, ha demanat davant dels periodistes «justícia i res més» a través de «la màxima» condemna possible.

 

La família demana que tant el padrastre com la mare del xiquet siguen condemnats a presó permanent revisable, ja que a ell se l’acusa de matar al xiquet i a la mare per no fer res davant del fet.

 

La Fiscalia demana 25 anys de presó

Mentres l’acusació particular, qui representa a la família paterna, demana la presó revisable permanent, la Fiscalia demana 25 anys de presó per assassinat i altres 3 anys per delicte de maltractament habitual, ja que, segons pareix, els actes de violència eren recurrents.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.