Una veïna del xiquet assassinat d’Elx va sentir una guantada uns dies abans

 

Actualització 01/09/2020 a les 14.12 hores. Este matí de dimarts s’ha celebrat el segon dia del juí per l’assassinat d’un xiquet de 2 anys a mans del seu padrastre en la localiat d’Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), en el que la mare del menor també està implicada.

 

Segons explica ‘Información’, durant el juí una veïna de la família ha contat que dies abans de la mort del xiquet va sentir com el menor no parava de plorar i un soroll com si li hagueren pegat una guantada: «Un colp fort, com un colp contra alguna cosa» o «una guantada», i que «el xicotet Aarón va plorar molt fort i després es va fer el silenci».

 

En la sessió també ha declarat una familiar del presumpte autor dels fets, qui ha afirmat que pràcticament veia cada dia als tres i que «mai» va vore res fora del normal en el menor. Segons ella, «el cuidaven molt bé i Aarón era un xiquet feliç».

 

A demés, ha declarat que no va vore cap marca ni ferida en el xiquet i ha afegit que, com a mare, si li haguera passat alguna cosa igual, hauria actuat.

 

Familiars del xiquet de 2 anys assassinat en Elx demanen «justícia» per als autors del fet

La iaia i el pare del xiquet de dos anys i mig que va morir assassinat en setembre de 2018 en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) a mans, presumptament, del seu padrastre, han demanat la presó permanent revisable per a que hi haja justícia.

 

En declaracions als periodistes a les portes de la seu il·licitana de l’Audiència Provincial d’Alacant, a on este matí s’ha seleccionat al jurat popular que dictaminarà la sentència del crim, la iaia del menor, Milagros de la Mata, ha demanat davant dels periodistes «justícia i res més» a través de «la màxima» condemna possible.

 

La família demana que tant el padrastre com la mare del xiquet siguen condemnats a presó permanent revisable, ja que a ell se l’acusa de matar al xiquet i a la mare per no fer res davant del fet.

 

La Fiscalia demana 25 anys de presó

Mentres l’acusació particular, qui representa a la família paterna, demana la presó revisable permanent, la Fiscalia demana 25 anys de presó per assassinat i altres 3 anys per delicte de maltractament habitual, ja que, segons pareix, els actes de violència eren recurrents.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.