Una veïna del xiquet assassinat d’Elx va sentir una guantada uns dies abans

 

Actualització 01/09/2020 a les 14.12 hores. Este matí de dimarts s’ha celebrat el segon dia del juí per l’assassinat d’un xiquet de 2 anys a mans del seu padrastre en la localiat d’Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), en el que la mare del menor també està implicada.

 

Segons explica ‘Información’, durant el juí una veïna de la família ha contat que dies abans de la mort del xiquet va sentir com el menor no parava de plorar i un soroll com si li hagueren pegat una guantada: «Un colp fort, com un colp contra alguna cosa» o «una guantada», i que «el xicotet Aarón va plorar molt fort i després es va fer el silenci».

 

En la sessió també ha declarat una familiar del presumpte autor dels fets, qui ha afirmat que pràcticament veia cada dia als tres i que «mai» va vore res fora del normal en el menor. Segons ella, «el cuidaven molt bé i Aarón era un xiquet feliç».

 

A demés, ha declarat que no va vore cap marca ni ferida en el xiquet i ha afegit que, com a mare, si li haguera passat alguna cosa igual, hauria actuat.

 

Familiars del xiquet de 2 anys assassinat en Elx demanen «justícia» per als autors del fet

La iaia i el pare del xiquet de dos anys i mig que va morir assassinat en setembre de 2018 en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) a mans, presumptament, del seu padrastre, han demanat la presó permanent revisable per a que hi haja justícia.

 

En declaracions als periodistes a les portes de la seu il·licitana de l’Audiència Provincial d’Alacant, a on este matí s’ha seleccionat al jurat popular que dictaminarà la sentència del crim, la iaia del menor, Milagros de la Mata, ha demanat davant dels periodistes «justícia i res més» a través de «la màxima» condemna possible.

 

La família demana que tant el padrastre com la mare del xiquet siguen condemnats a presó permanent revisable, ja que a ell se l’acusa de matar al xiquet i a la mare per no fer res davant del fet.

 

La Fiscalia demana 25 anys de presó

Mentres l’acusació particular, qui representa a la família paterna, demana la presó revisable permanent, la Fiscalia demana 25 anys de presó per assassinat i altres 3 anys per delicte de maltractament habitual, ja que, segons pareix, els actes de violència eren recurrents.

Últimes notícies

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.