10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Una veïna del xiquet assassinat d’Elx va sentir una guantada uns dies abans

 

Actualització 01/09/2020 a les 14.12 hores. Este matí de dimarts s’ha celebrat el segon dia del juí per l’assassinat d’un xiquet de 2 anys a mans del seu padrastre en la localiat d’Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), en el que la mare del menor també està implicada.

 

Segons explica ‘Información’, durant el juí una veïna de la família ha contat que dies abans de la mort del xiquet va sentir com el menor no parava de plorar i un soroll com si li hagueren pegat una guantada: «Un colp fort, com un colp contra alguna cosa» o «una guantada», i que «el xicotet Aarón va plorar molt fort i després es va fer el silenci».

 

En la sessió també ha declarat una familiar del presumpte autor dels fets, qui ha afirmat que pràcticament veia cada dia als tres i que «mai» va vore res fora del normal en el menor. Segons ella, «el cuidaven molt bé i Aarón era un xiquet feliç».

 

A demés, ha declarat que no va vore cap marca ni ferida en el xiquet i ha afegit que, com a mare, si li haguera passat alguna cosa igual, hauria actuat.

 

Familiars del xiquet de 2 anys assassinat en Elx demanen «justícia» per als autors del fet

La iaia i el pare del xiquet de dos anys i mig que va morir assassinat en setembre de 2018 en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) a mans, presumptament, del seu padrastre, han demanat la presó permanent revisable per a que hi haja justícia.

 

En declaracions als periodistes a les portes de la seu il·licitana de l’Audiència Provincial d’Alacant, a on este matí s’ha seleccionat al jurat popular que dictaminarà la sentència del crim, la iaia del menor, Milagros de la Mata, ha demanat davant dels periodistes «justícia i res més» a través de «la màxima» condemna possible.

 

La família demana que tant el padrastre com la mare del xiquet siguen condemnats a presó permanent revisable, ja que a ell se l’acusa de matar al xiquet i a la mare per no fer res davant del fet.

 

La Fiscalia demana 25 anys de presó

Mentres l’acusació particular, qui representa a la família paterna, demana la presó revisable permanent, la Fiscalia demana 25 anys de presó per assassinat i altres 3 anys per delicte de maltractament habitual, ja que, segons pareix, els actes de violència eren recurrents.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.