14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Una veïna del xiquet assassinat d’Elx va sentir una guantada uns dies abans

 

Actualització 01/09/2020 a les 14.12 hores. Este matí de dimarts s’ha celebrat el segon dia del juí per l’assassinat d’un xiquet de 2 anys a mans del seu padrastre en la localiat d’Elx, el Baix Vinalopó (Alacant), en el que la mare del menor també està implicada.

 

Segons explica ‘Información’, durant el juí una veïna de la família ha contat que dies abans de la mort del xiquet va sentir com el menor no parava de plorar i un soroll com si li hagueren pegat una guantada: «Un colp fort, com un colp contra alguna cosa» o «una guantada», i que «el xicotet Aarón va plorar molt fort i després es va fer el silenci».

 

En la sessió també ha declarat una familiar del presumpte autor dels fets, qui ha afirmat que pràcticament veia cada dia als tres i que «mai» va vore res fora del normal en el menor. Segons ella, «el cuidaven molt bé i Aarón era un xiquet feliç».

 

A demés, ha declarat que no va vore cap marca ni ferida en el xiquet i ha afegit que, com a mare, si li haguera passat alguna cosa igual, hauria actuat.

 

Familiars del xiquet de 2 anys assassinat en Elx demanen «justícia» per als autors del fet

La iaia i el pare del xiquet de dos anys i mig que va morir assassinat en setembre de 2018 en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant) a mans, presumptament, del seu padrastre, han demanat la presó permanent revisable per a que hi haja justícia.

 

En declaracions als periodistes a les portes de la seu il·licitana de l’Audiència Provincial d’Alacant, a on este matí s’ha seleccionat al jurat popular que dictaminarà la sentència del crim, la iaia del menor, Milagros de la Mata, ha demanat davant dels periodistes «justícia i res més» a través de «la màxima» condemna possible.

 

La família demana que tant el padrastre com la mare del xiquet siguen condemnats a presó permanent revisable, ja que a ell se l’acusa de matar al xiquet i a la mare per no fer res davant del fet.

 

La Fiscalia demana 25 anys de presó

Mentres l’acusació particular, qui representa a la família paterna, demana la presó revisable permanent, la Fiscalia demana 25 anys de presó per assassinat i altres 3 anys per delicte de maltractament habitual, ja que, segons pareix, els actes de violència eren recurrents.

Últimes notícies

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.