Declaren els ostatges de l’atracament de Cajamar a Sant Mateu amb els atracadors en llibertat

Els ostatges de l'atracament a la sucursal de Cajamar en Sant Mateu, al Baix Maestrat, el qual es va cometre en juny de l'any passat han acudit al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs per a declarar sobre l'assalt en el qual van ser amenaçats de mort a punta de pistola. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', els ostatges han ratificat de nou les seues declaracions al tornar a relatar els fets en els quals quatre individus van assaltar la sucursal en novembre de 2016 i foren finalment detinguts en una operació conjunta de la Guàrdia Civil, els Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional.

  

 

 

Esta operació, anomenada 'Gancho-Manteca' va finalitzar amb èxit, però en canvi, sembla que el delicte i els antecedents que pesaven sobre els delinqüents no han sigut suficient per a retindre'ls a la presó. Segons han confirmat fonts judicials, van cometre un altre atracament en la Pobla Tornesa i ja han eixit de presó provisional, amb llibertat amb càrrec. Entre els antecedents de la banda consta un homicidi de l'any 1982, quan durant un atracament a una entitat de València, van assassinar al director de l'oficina.

  

 

Els responsables, d'entre 40 i 62 anys i de nacionalitat espanyola, entraven amb la cara coberta amb mocadors i barrets a les sucursals. Amenaçaven els presents amb les armes i dugueren a terme dos atracaments en la província, a més d'altres sis en territori nacional. Foren detinguts en Pozocañada, a Albacete just abans de dur a terme el novè colp.

  

  

 

En el cas de Sant Mateu, els agressors els van mostrar les armes i en pocs minuts se'n van endur els diners de la sucursal. Fugiren a peu, amb la plaça Major plena de gent i ja en els afores es van pujar al cotxe d'un altre còmplice. El cas ara es trobe en fase d'instrucció en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.