Declaren els ostatges de l’atracament de Cajamar a Sant Mateu amb els atracadors en llibertat

Els ostatges de l'atracament a la sucursal de Cajamar en Sant Mateu, al Baix Maestrat, el qual es va cometre en juny de l'any passat han acudit al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs per a declarar sobre l'assalt en el qual van ser amenaçats de mort a punta de pistola. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', els ostatges han ratificat de nou les seues declaracions al tornar a relatar els fets en els quals quatre individus van assaltar la sucursal en novembre de 2016 i foren finalment detinguts en una operació conjunta de la Guàrdia Civil, els Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional.

  

 

 

Esta operació, anomenada 'Gancho-Manteca' va finalitzar amb èxit, però en canvi, sembla que el delicte i els antecedents que pesaven sobre els delinqüents no han sigut suficient per a retindre'ls a la presó. Segons han confirmat fonts judicials, van cometre un altre atracament en la Pobla Tornesa i ja han eixit de presó provisional, amb llibertat amb càrrec. Entre els antecedents de la banda consta un homicidi de l'any 1982, quan durant un atracament a una entitat de València, van assassinar al director de l'oficina.

  

 

Els responsables, d'entre 40 i 62 anys i de nacionalitat espanyola, entraven amb la cara coberta amb mocadors i barrets a les sucursals. Amenaçaven els presents amb les armes i dugueren a terme dos atracaments en la província, a més d'altres sis en territori nacional. Foren detinguts en Pozocañada, a Albacete just abans de dur a terme el novè colp.

  

  

 

En el cas de Sant Mateu, els agressors els van mostrar les armes i en pocs minuts se'n van endur els diners de la sucursal. Fugiren a peu, amb la plaça Major plena de gent i ja en els afores es van pujar al cotxe d'un altre còmplice. El cas ara es trobe en fase d'instrucció en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.