Declaren els ostatges de l’atracament de Cajamar a Sant Mateu amb els atracadors en llibertat

Els ostatges de l'atracament a la sucursal de Cajamar en Sant Mateu, al Baix Maestrat, el qual es va cometre en juny de l'any passat han acudit al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs per a declarar sobre l'assalt en el qual van ser amenaçats de mort a punta de pistola. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', els ostatges han ratificat de nou les seues declaracions al tornar a relatar els fets en els quals quatre individus van assaltar la sucursal en novembre de 2016 i foren finalment detinguts en una operació conjunta de la Guàrdia Civil, els Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional.

  

 

 

Esta operació, anomenada 'Gancho-Manteca' va finalitzar amb èxit, però en canvi, sembla que el delicte i els antecedents que pesaven sobre els delinqüents no han sigut suficient per a retindre'ls a la presó. Segons han confirmat fonts judicials, van cometre un altre atracament en la Pobla Tornesa i ja han eixit de presó provisional, amb llibertat amb càrrec. Entre els antecedents de la banda consta un homicidi de l'any 1982, quan durant un atracament a una entitat de València, van assassinar al director de l'oficina.

  

 

Els responsables, d'entre 40 i 62 anys i de nacionalitat espanyola, entraven amb la cara coberta amb mocadors i barrets a les sucursals. Amenaçaven els presents amb les armes i dugueren a terme dos atracaments en la província, a més d'altres sis en territori nacional. Foren detinguts en Pozocañada, a Albacete just abans de dur a terme el novè colp.

  

  

 

En el cas de Sant Mateu, els agressors els van mostrar les armes i en pocs minuts se'n van endur els diners de la sucursal. Fugiren a peu, amb la plaça Major plena de gent i ja en els afores es van pujar al cotxe d'un altre còmplice. El cas ara es trobe en fase d'instrucció en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.