Mastodon
26 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Declaren els ostatges de l’atracament de Cajamar a Sant Mateu amb els atracadors en llibertat

Els ostatges de l'atracament a la sucursal de Cajamar en Sant Mateu, al Baix Maestrat, el qual es va cometre en juny de l'any passat han acudit al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs per a declarar sobre l'assalt en el qual van ser amenaçats de mort a punta de pistola. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', els ostatges han ratificat de nou les seues declaracions al tornar a relatar els fets en els quals quatre individus van assaltar la sucursal en novembre de 2016 i foren finalment detinguts en una operació conjunta de la Guàrdia Civil, els Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional.

  

 

 

Esta operació, anomenada 'Gancho-Manteca' va finalitzar amb èxit, però en canvi, sembla que el delicte i els antecedents que pesaven sobre els delinqüents no han sigut suficient per a retindre'ls a la presó. Segons han confirmat fonts judicials, van cometre un altre atracament en la Pobla Tornesa i ja han eixit de presó provisional, amb llibertat amb càrrec. Entre els antecedents de la banda consta un homicidi de l'any 1982, quan durant un atracament a una entitat de València, van assassinar al director de l'oficina.

  

 

Els responsables, d'entre 40 i 62 anys i de nacionalitat espanyola, entraven amb la cara coberta amb mocadors i barrets a les sucursals. Amenaçaven els presents amb les armes i dugueren a terme dos atracaments en la província, a més d'altres sis en territori nacional. Foren detinguts en Pozocañada, a Albacete just abans de dur a terme el novè colp.

  

  

 

En el cas de Sant Mateu, els agressors els van mostrar les armes i en pocs minuts se'n van endur els diners de la sucursal. Fugiren a peu, amb la plaça Major plena de gent i ja en els afores es van pujar al cotxe d'un altre còmplice. El cas ara es trobe en fase d'instrucció en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.