Declaren els ostatges de l’atracament de Cajamar a Sant Mateu amb els atracadors en llibertat

Els ostatges de l'atracament a la sucursal de Cajamar en Sant Mateu, al Baix Maestrat, el qual es va cometre en juny de l'any passat han acudit al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs per a declarar sobre l'assalt en el qual van ser amenaçats de mort a punta de pistola. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', els ostatges han ratificat de nou les seues declaracions al tornar a relatar els fets en els quals quatre individus van assaltar la sucursal en novembre de 2016 i foren finalment detinguts en una operació conjunta de la Guàrdia Civil, els Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional.

  

 

 

Esta operació, anomenada 'Gancho-Manteca' va finalitzar amb èxit, però en canvi, sembla que el delicte i els antecedents que pesaven sobre els delinqüents no han sigut suficient per a retindre'ls a la presó. Segons han confirmat fonts judicials, van cometre un altre atracament en la Pobla Tornesa i ja han eixit de presó provisional, amb llibertat amb càrrec. Entre els antecedents de la banda consta un homicidi de l'any 1982, quan durant un atracament a una entitat de València, van assassinar al director de l'oficina.

  

 

Els responsables, d'entre 40 i 62 anys i de nacionalitat espanyola, entraven amb la cara coberta amb mocadors i barrets a les sucursals. Amenaçaven els presents amb les armes i dugueren a terme dos atracaments en la província, a més d'altres sis en territori nacional. Foren detinguts en Pozocañada, a Albacete just abans de dur a terme el novè colp.

  

  

 

En el cas de Sant Mateu, els agressors els van mostrar les armes i en pocs minuts se'n van endur els diners de la sucursal. Fugiren a peu, amb la plaça Major plena de gent i ja en els afores es van pujar al cotxe d'un altre còmplice. El cas ara es trobe en fase d'instrucció en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.