15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Demanen 8 anys per a sis agressors que li van propinar una pallissa a un jove d’Almassora

La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha assegut en el banquet a sis veïns de Torreblanca, Vinaròs i Orpesa que van agredir un home i el van apunyalar- La sala demana huit anys de presó per un delicte d'homicidi en grau de temptativa pels fets ocorreguts en gener de 2014 en un pub de Torreblanca. Segons els acusats, en el local on es trobaven va haver una baralla multitudinària entre joves que venien en autobús des d'Almassora i persones de Torreblanca i els voltants. En eixa baralla un jove d'Almassora va rebre una brutal pallissa a base de punyades i patades per tot el cos. El jove va quedar inconscient i va ser apunyalat en un costat. Degut al seu greu estat va ser ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l'Hospital General, on va ser operat i va perdre el braç tal com es va poder vore ahir en el judici oral.

La víctima va declarar haver vist una xica en la barra i a continuació anar a saludar-la. «Sols li vaig dir hola i ja es van llançar contra mi i em començaren a pegar colps. Vaig rebre patades, punyades i vaig perdre el coneixement». La víctima sosté haver notat molt de dolor i haver-se adonat que l'havien apunyalat. La víctima es trobava nerviosa però va poder reconéixer els seus agressors. Un d'ells va admetre sense problema haver sigut el de l'apunyalament. Segons l'agressor, va escoltar que algú estava pegant a un dels seus coneguts i sense pensar-s'ho va traure un ganivet que gastava per a menjar en el treball i va entrar en la discoteca. També ha dit que no tenia intenció de matar al denunciant i que el va apunyalar «en el primer lloc que va trobar». Assegura que aquell dia havia consumit cocaïna, marihuana i cristall i que portava diversos dies de festa. 

Aquest fou l'únic en acceptar l'acusació i els fets, ja que els altres cinc van negar haver participat en dita agressió. El ferit en canvi va identificar a quatre dels processats i va dir que va ser agredit per «molta gent». El fiscal demana huit anys de presó per a cadascú  i una indemnització de 10.000 euros per a la víctima, la qual ja ha cobrat 5.000. El judici continua hui amb una llarga llista de testimonis.

Últimes notícies

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.