10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Demanen 8 anys per a sis agressors que li van propinar una pallissa a un jove d’Almassora

La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha assegut en el banquet a sis veïns de Torreblanca, Vinaròs i Orpesa que van agredir un home i el van apunyalar- La sala demana huit anys de presó per un delicte d'homicidi en grau de temptativa pels fets ocorreguts en gener de 2014 en un pub de Torreblanca. Segons els acusats, en el local on es trobaven va haver una baralla multitudinària entre joves que venien en autobús des d'Almassora i persones de Torreblanca i els voltants. En eixa baralla un jove d'Almassora va rebre una brutal pallissa a base de punyades i patades per tot el cos. El jove va quedar inconscient i va ser apunyalat en un costat. Degut al seu greu estat va ser ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l'Hospital General, on va ser operat i va perdre el braç tal com es va poder vore ahir en el judici oral.

La víctima va declarar haver vist una xica en la barra i a continuació anar a saludar-la. «Sols li vaig dir hola i ja es van llançar contra mi i em començaren a pegar colps. Vaig rebre patades, punyades i vaig perdre el coneixement». La víctima sosté haver notat molt de dolor i haver-se adonat que l'havien apunyalat. La víctima es trobava nerviosa però va poder reconéixer els seus agressors. Un d'ells va admetre sense problema haver sigut el de l'apunyalament. Segons l'agressor, va escoltar que algú estava pegant a un dels seus coneguts i sense pensar-s'ho va traure un ganivet que gastava per a menjar en el treball i va entrar en la discoteca. També ha dit que no tenia intenció de matar al denunciant i que el va apunyalar «en el primer lloc que va trobar». Assegura que aquell dia havia consumit cocaïna, marihuana i cristall i que portava diversos dies de festa. 

Aquest fou l'únic en acceptar l'acusació i els fets, ja que els altres cinc van negar haver participat en dita agressió. El ferit en canvi va identificar a quatre dels processats i va dir que va ser agredit per «molta gent». El fiscal demana huit anys de presó per a cadascú  i una indemnització de 10.000 euros per a la víctima, la qual ja ha cobrat 5.000. El judici continua hui amb una llarga llista de testimonis.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.