Demanen 8 anys per a sis agressors que li van propinar una pallissa a un jove d’Almassora

La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha assegut en el banquet a sis veïns de Torreblanca, Vinaròs i Orpesa que van agredir un home i el van apunyalar- La sala demana huit anys de presó per un delicte d'homicidi en grau de temptativa pels fets ocorreguts en gener de 2014 en un pub de Torreblanca. Segons els acusats, en el local on es trobaven va haver una baralla multitudinària entre joves que venien en autobús des d'Almassora i persones de Torreblanca i els voltants. En eixa baralla un jove d'Almassora va rebre una brutal pallissa a base de punyades i patades per tot el cos. El jove va quedar inconscient i va ser apunyalat en un costat. Degut al seu greu estat va ser ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l'Hospital General, on va ser operat i va perdre el braç tal com es va poder vore ahir en el judici oral.

La víctima va declarar haver vist una xica en la barra i a continuació anar a saludar-la. «Sols li vaig dir hola i ja es van llançar contra mi i em començaren a pegar colps. Vaig rebre patades, punyades i vaig perdre el coneixement». La víctima sosté haver notat molt de dolor i haver-se adonat que l'havien apunyalat. La víctima es trobava nerviosa però va poder reconéixer els seus agressors. Un d'ells va admetre sense problema haver sigut el de l'apunyalament. Segons l'agressor, va escoltar que algú estava pegant a un dels seus coneguts i sense pensar-s'ho va traure un ganivet que gastava per a menjar en el treball i va entrar en la discoteca. També ha dit que no tenia intenció de matar al denunciant i que el va apunyalar «en el primer lloc que va trobar». Assegura que aquell dia havia consumit cocaïna, marihuana i cristall i que portava diversos dies de festa. 

Aquest fou l'únic en acceptar l'acusació i els fets, ja que els altres cinc van negar haver participat en dita agressió. El ferit en canvi va identificar a quatre dels processats i va dir que va ser agredit per «molta gent». El fiscal demana huit anys de presó per a cadascú  i una indemnització de 10.000 euros per a la víctima, la qual ja ha cobrat 5.000. El judici continua hui amb una llarga llista de testimonis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.