12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Demanen 8 anys per a sis agressors que li van propinar una pallissa a un jove d’Almassora

La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha assegut en el banquet a sis veïns de Torreblanca, Vinaròs i Orpesa que van agredir un home i el van apunyalar- La sala demana huit anys de presó per un delicte d'homicidi en grau de temptativa pels fets ocorreguts en gener de 2014 en un pub de Torreblanca. Segons els acusats, en el local on es trobaven va haver una baralla multitudinària entre joves que venien en autobús des d'Almassora i persones de Torreblanca i els voltants. En eixa baralla un jove d'Almassora va rebre una brutal pallissa a base de punyades i patades per tot el cos. El jove va quedar inconscient i va ser apunyalat en un costat. Degut al seu greu estat va ser ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l'Hospital General, on va ser operat i va perdre el braç tal com es va poder vore ahir en el judici oral.

La víctima va declarar haver vist una xica en la barra i a continuació anar a saludar-la. «Sols li vaig dir hola i ja es van llançar contra mi i em començaren a pegar colps. Vaig rebre patades, punyades i vaig perdre el coneixement». La víctima sosté haver notat molt de dolor i haver-se adonat que l'havien apunyalat. La víctima es trobava nerviosa però va poder reconéixer els seus agressors. Un d'ells va admetre sense problema haver sigut el de l'apunyalament. Segons l'agressor, va escoltar que algú estava pegant a un dels seus coneguts i sense pensar-s'ho va traure un ganivet que gastava per a menjar en el treball i va entrar en la discoteca. També ha dit que no tenia intenció de matar al denunciant i que el va apunyalar «en el primer lloc que va trobar». Assegura que aquell dia havia consumit cocaïna, marihuana i cristall i que portava diversos dies de festa. 

Aquest fou l'únic en acceptar l'acusació i els fets, ja que els altres cinc van negar haver participat en dita agressió. El ferit en canvi va identificar a quatre dels processats i va dir que va ser agredit per «molta gent». El fiscal demana huit anys de presó per a cadascú  i una indemnització de 10.000 euros per a la víctima, la qual ja ha cobrat 5.000. El judici continua hui amb una llarga llista de testimonis.

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.