Demanen 8 anys per a sis agressors que li van propinar una pallissa a un jove d’Almassora

La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha assegut en el banquet a sis veïns de Torreblanca, Vinaròs i Orpesa que van agredir un home i el van apunyalar- La sala demana huit anys de presó per un delicte d'homicidi en grau de temptativa pels fets ocorreguts en gener de 2014 en un pub de Torreblanca. Segons els acusats, en el local on es trobaven va haver una baralla multitudinària entre joves que venien en autobús des d'Almassora i persones de Torreblanca i els voltants. En eixa baralla un jove d'Almassora va rebre una brutal pallissa a base de punyades i patades per tot el cos. El jove va quedar inconscient i va ser apunyalat en un costat. Degut al seu greu estat va ser ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l'Hospital General, on va ser operat i va perdre el braç tal com es va poder vore ahir en el judici oral.

La víctima va declarar haver vist una xica en la barra i a continuació anar a saludar-la. «Sols li vaig dir hola i ja es van llançar contra mi i em començaren a pegar colps. Vaig rebre patades, punyades i vaig perdre el coneixement». La víctima sosté haver notat molt de dolor i haver-se adonat que l'havien apunyalat. La víctima es trobava nerviosa però va poder reconéixer els seus agressors. Un d'ells va admetre sense problema haver sigut el de l'apunyalament. Segons l'agressor, va escoltar que algú estava pegant a un dels seus coneguts i sense pensar-s'ho va traure un ganivet que gastava per a menjar en el treball i va entrar en la discoteca. També ha dit que no tenia intenció de matar al denunciant i que el va apunyalar «en el primer lloc que va trobar». Assegura que aquell dia havia consumit cocaïna, marihuana i cristall i que portava diversos dies de festa. 

Aquest fou l'únic en acceptar l'acusació i els fets, ja que els altres cinc van negar haver participat en dita agressió. El ferit en canvi va identificar a quatre dels processats i va dir que va ser agredit per «molta gent». El fiscal demana huit anys de presó per a cadascú  i una indemnització de 10.000 euros per a la víctima, la qual ja ha cobrat 5.000. El judici continua hui amb una llarga llista de testimonis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.