Demanen la col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobat a Palma

La Guàrdia Civil ha demanat este dissabte col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobada en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma, el passat 27 de setembre.

El cadàver de la dona va ser trobat el 27 de setembre a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma

Segons ha informat la Guàrdia Civil este dissabte en nota de premsa, el 27 de setembre va ser trobat en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, el cadàver d’una dona indocumentada, de raça blanca, que no portava cap objecte ni documentació que pogués ajudar a la seua identificació.

El cos sense vida correspon a una dona d’entre 30 i 40 anys

Entre tres i cinc dies portava el cos en la mar, corresponia amb una dona d’entre 30 i 40 anys, d’1,80 metres d’altura, de constitució robusta, cabell llarg i fosc i que vestia roba estiuenca, a excepció d’un jersei de llana de talla L amb motius nadalencs, en el qual predomina el color verd fosc.

No consten denúncies

Les gestions realitzades per a la seua identificació fins al moment han resultat infructuoses, mancant el cos de característiques identificatives com a tatuatges o cicatrius visibles, no constant denúncies sobre la seua desaparició.

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma (abastant els municipis de Calvià i Llucmajor) entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre. L’absència de denúncia sobre la seua desaparició puga haver-se de tal vegada al fet que es tracte d’una persona que viva sola.

Per això, s’ha demanat que qualsevol ciutadà que puga aportar informació sobre la dona, el comunique a través del telèfon d’emergències de la Guàrdia Civil 062.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.