Demanen la col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobat a Palma

La Guàrdia Civil ha demanat este dissabte col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobada en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma, el passat 27 de setembre.

El cadàver de la dona va ser trobat el 27 de setembre a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma

Segons ha informat la Guàrdia Civil este dissabte en nota de premsa, el 27 de setembre va ser trobat en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, el cadàver d’una dona indocumentada, de raça blanca, que no portava cap objecte ni documentació que pogués ajudar a la seua identificació.

El cos sense vida correspon a una dona d’entre 30 i 40 anys

Entre tres i cinc dies portava el cos en la mar, corresponia amb una dona d’entre 30 i 40 anys, d’1,80 metres d’altura, de constitució robusta, cabell llarg i fosc i que vestia roba estiuenca, a excepció d’un jersei de llana de talla L amb motius nadalencs, en el qual predomina el color verd fosc.

No consten denúncies

Les gestions realitzades per a la seua identificació fins al moment han resultat infructuoses, mancant el cos de característiques identificatives com a tatuatges o cicatrius visibles, no constant denúncies sobre la seua desaparició.

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma (abastant els municipis de Calvià i Llucmajor) entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre. L’absència de denúncia sobre la seua desaparició puga haver-se de tal vegada al fet que es tracte d’una persona que viva sola.

Per això, s’ha demanat que qualsevol ciutadà que puga aportar informació sobre la dona, el comunique a través del telèfon d’emergències de la Guàrdia Civil 062.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.