Demanen la col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobat a Palma

La Guàrdia Civil ha demanat este dissabte col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobada en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma, el passat 27 de setembre.

El cadàver de la dona va ser trobat el 27 de setembre a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma

Segons ha informat la Guàrdia Civil este dissabte en nota de premsa, el 27 de setembre va ser trobat en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, el cadàver d’una dona indocumentada, de raça blanca, que no portava cap objecte ni documentació que pogués ajudar a la seua identificació.

El cos sense vida correspon a una dona d’entre 30 i 40 anys

Entre tres i cinc dies portava el cos en la mar, corresponia amb una dona d’entre 30 i 40 anys, d’1,80 metres d’altura, de constitució robusta, cabell llarg i fosc i que vestia roba estiuenca, a excepció d’un jersei de llana de talla L amb motius nadalencs, en el qual predomina el color verd fosc.

No consten denúncies

Les gestions realitzades per a la seua identificació fins al moment han resultat infructuoses, mancant el cos de característiques identificatives com a tatuatges o cicatrius visibles, no constant denúncies sobre la seua desaparició.

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma (abastant els municipis de Calvià i Llucmajor) entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre. L’absència de denúncia sobre la seua desaparició puga haver-se de tal vegada al fet que es tracte d’una persona que viva sola.

Per això, s’ha demanat que qualsevol ciutadà que puga aportar informació sobre la dona, el comunique a través del telèfon d’emergències de la Guàrdia Civil 062.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.