Demanen la col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobat a Palma

La Guàrdia Civil ha demanat este dissabte col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobada en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma, el passat 27 de setembre.

El cadàver de la dona va ser trobat el 27 de setembre a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma

Segons ha informat la Guàrdia Civil este dissabte en nota de premsa, el 27 de setembre va ser trobat en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, el cadàver d’una dona indocumentada, de raça blanca, que no portava cap objecte ni documentació que pogués ajudar a la seua identificació.

El cos sense vida correspon a una dona d’entre 30 i 40 anys

Entre tres i cinc dies portava el cos en la mar, corresponia amb una dona d’entre 30 i 40 anys, d’1,80 metres d’altura, de constitució robusta, cabell llarg i fosc i que vestia roba estiuenca, a excepció d’un jersei de llana de talla L amb motius nadalencs, en el qual predomina el color verd fosc.

No consten denúncies

Les gestions realitzades per a la seua identificació fins al moment han resultat infructuoses, mancant el cos de característiques identificatives com a tatuatges o cicatrius visibles, no constant denúncies sobre la seua desaparició.

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma (abastant els municipis de Calvià i Llucmajor) entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre. L’absència de denúncia sobre la seua desaparició puga haver-se de tal vegada al fet que es tracte d’una persona que viva sola.

Per això, s’ha demanat que qualsevol ciutadà que puga aportar informació sobre la dona, el comunique a través del telèfon d’emergències de la Guàrdia Civil 062.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.