Demanen la col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobat a Palma

La Guàrdia Civil ha demanat este dissabte col·laboració ciutadana per a identificar el cadàver d’una dona trobada en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma, el passat 27 de setembre.

El cadàver de la dona va ser trobat el 27 de setembre a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, a Palma

Segons ha informat la Guàrdia Civil este dissabte en nota de premsa, el 27 de setembre va ser trobat en la mar, a una milla nàutica del club nàutic de Ca Pastilla, el cadàver d’una dona indocumentada, de raça blanca, que no portava cap objecte ni documentació que pogués ajudar a la seua identificació.

El cos sense vida correspon a una dona d’entre 30 i 40 anys

Entre tres i cinc dies portava el cos en la mar, corresponia amb una dona d’entre 30 i 40 anys, d’1,80 metres d’altura, de constitució robusta, cabell llarg i fosc i que vestia roba estiuenca, a excepció d’un jersei de llana de talla L amb motius nadalencs, en el qual predomina el color verd fosc.

No consten denúncies

Les gestions realitzades per a la seua identificació fins al moment han resultat infructuoses, mancant el cos de característiques identificatives com a tatuatges o cicatrius visibles, no constant denúncies sobre la seua desaparició.

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre

Les investigacions apunten al fet que podia haver caigut a la mar en algun punt de la badia de Palma (abastant els municipis de Calvià i Llucmajor) entre el 22 i el 24 del passat mes de setembre. L’absència de denúncia sobre la seua desaparició puga haver-se de tal vegada al fet que es tracte d’una persona que viva sola.

Per això, s’ha demanat que qualsevol ciutadà que puga aportar informació sobre la dona, el comunique a través del telèfon d’emergències de la Guàrdia Civil 062.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.