Demanen 8 anys de presó per a l’home que abusà de la seua filla, de només 6 anys, en Nules

Huit anys de presó, deu anys d’allunyament, set anys de llibertat vigilada, retirada de la pàtria potestat durant cinc anys i el pagament d’una indemnització de 4.000 euros en concepte de danys morals és la condemna que demana la Fiscalia per al pare que abusà, presumptament, de la seua filla de 6 anys en Nules, en la Plana Baixa (Castelló).

 

En l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el pròxim 21 de gener el juí contra l’home que, presumptament, va fer tocaments de caràcter sexual a la seua filla de 6 anys en casa dels iaios paterns en març de 2015, segons informa ‘Levante-EMV’. La menuda s’ho va contar tot a sa mare, primer per telèfon i després en persona. Més tard, la xiqueta s’ho va dir també a la seua iaia paterna i a la psicòloga del cas.

 

Segons el relat del Fiscal, l’acusat «imposà a la xiqueta la pràctica de conductes de naturalesa sexual, sense el consentiment de la menor i abusant de la seua curta edat». A més a més, la menuda «volia dir que no li agradava, però no podia».

 

En març de 2015, quan es van produir els fets, el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló va decretar una ordre d’allunyament respecte de la menor fins a la celebració del juí. Finalment, el pròxim dimarts, 21 de gener, l’acusat s’assentarà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.