Demanen 8 anys de presó per a l’home que abusà de la seua filla, de només 6 anys, en Nules

Huit anys de presó, deu anys d’allunyament, set anys de llibertat vigilada, retirada de la pàtria potestat durant cinc anys i el pagament d’una indemnització de 4.000 euros en concepte de danys morals és la condemna que demana la Fiscalia per al pare que abusà, presumptament, de la seua filla de 6 anys en Nules, en la Plana Baixa (Castelló).

 

En l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el pròxim 21 de gener el juí contra l’home que, presumptament, va fer tocaments de caràcter sexual a la seua filla de 6 anys en casa dels iaios paterns en març de 2015, segons informa ‘Levante-EMV’. La menuda s’ho va contar tot a sa mare, primer per telèfon i després en persona. Més tard, la xiqueta s’ho va dir també a la seua iaia paterna i a la psicòloga del cas.

 

Segons el relat del Fiscal, l’acusat «imposà a la xiqueta la pràctica de conductes de naturalesa sexual, sense el consentiment de la menor i abusant de la seua curta edat». A més a més, la menuda «volia dir que no li agradava, però no podia».

 

En març de 2015, quan es van produir els fets, el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló va decretar una ordre d’allunyament respecte de la menor fins a la celebració del juí. Finalment, el pròxim dimarts, 21 de gener, l’acusat s’assentarà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.