Demanen 8 anys de presó per a l’home que abusà de la seua filla, de només 6 anys, en Nules

Huit anys de presó, deu anys d’allunyament, set anys de llibertat vigilada, retirada de la pàtria potestat durant cinc anys i el pagament d’una indemnització de 4.000 euros en concepte de danys morals és la condemna que demana la Fiscalia per al pare que abusà, presumptament, de la seua filla de 6 anys en Nules, en la Plana Baixa (Castelló).

 

En l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el pròxim 21 de gener el juí contra l’home que, presumptament, va fer tocaments de caràcter sexual a la seua filla de 6 anys en casa dels iaios paterns en març de 2015, segons informa ‘Levante-EMV’. La menuda s’ho va contar tot a sa mare, primer per telèfon i després en persona. Més tard, la xiqueta s’ho va dir també a la seua iaia paterna i a la psicòloga del cas.

 

Segons el relat del Fiscal, l’acusat «imposà a la xiqueta la pràctica de conductes de naturalesa sexual, sense el consentiment de la menor i abusant de la seua curta edat». A més a més, la menuda «volia dir que no li agradava, però no podia».

 

En març de 2015, quan es van produir els fets, el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló va decretar una ordre d’allunyament respecte de la menor fins a la celebració del juí. Finalment, el pròxim dimarts, 21 de gener, l’acusat s’assentarà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.

Controlat l’incendi forestal de Catí després de cremar la zona per un llamp

Un incendi forestal declarat este dilluns a Catí, presumptament per un llamp, ha quedat estabilitzat cap a les 21.30 hores gràcies a un ampli desplegament de mitjans terrestres i aeris.

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.