Demanen 8 anys de presó per a l’home que abusà de la seua filla, de només 6 anys, en Nules

Huit anys de presó, deu anys d’allunyament, set anys de llibertat vigilada, retirada de la pàtria potestat durant cinc anys i el pagament d’una indemnització de 4.000 euros en concepte de danys morals és la condemna que demana la Fiscalia per al pare que abusà, presumptament, de la seua filla de 6 anys en Nules, en la Plana Baixa (Castelló).

 

En l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el pròxim 21 de gener el juí contra l’home que, presumptament, va fer tocaments de caràcter sexual a la seua filla de 6 anys en casa dels iaios paterns en març de 2015, segons informa ‘Levante-EMV’. La menuda s’ho va contar tot a sa mare, primer per telèfon i després en persona. Més tard, la xiqueta s’ho va dir també a la seua iaia paterna i a la psicòloga del cas.

 

Segons el relat del Fiscal, l’acusat «imposà a la xiqueta la pràctica de conductes de naturalesa sexual, sense el consentiment de la menor i abusant de la seua curta edat». A més a més, la menuda «volia dir que no li agradava, però no podia».

 

En març de 2015, quan es van produir els fets, el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló va decretar una ordre d’allunyament respecte de la menor fins a la celebració del juí. Finalment, el pròxim dimarts, 21 de gener, l’acusat s’assentarà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.
FILMOTECA D'ESTIU