Demanen 8 anys de presó per a l’home que abusà de la seua filla, de només 6 anys, en Nules

Huit anys de presó, deu anys d’allunyament, set anys de llibertat vigilada, retirada de la pàtria potestat durant cinc anys i el pagament d’una indemnització de 4.000 euros en concepte de danys morals és la condemna que demana la Fiscalia per al pare que abusà, presumptament, de la seua filla de 6 anys en Nules, en la Plana Baixa (Castelló).

 

En l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el pròxim 21 de gener el juí contra l’home que, presumptament, va fer tocaments de caràcter sexual a la seua filla de 6 anys en casa dels iaios paterns en març de 2015, segons informa ‘Levante-EMV’. La menuda s’ho va contar tot a sa mare, primer per telèfon i després en persona. Més tard, la xiqueta s’ho va dir també a la seua iaia paterna i a la psicòloga del cas.

 

Segons el relat del Fiscal, l’acusat «imposà a la xiqueta la pràctica de conductes de naturalesa sexual, sense el consentiment de la menor i abusant de la seua curta edat». A més a més, la menuda «volia dir que no li agradava, però no podia».

 

En març de 2015, quan es van produir els fets, el Jutjat d’Instrucció número 6 de Castelló va decretar una ordre d’allunyament respecte de la menor fins a la celebració del juí. Finalment, el pròxim dimarts, 21 de gener, l’acusat s’assentarà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.