Un home s’enfronta a un any de presó per insultar i agredir a un matrimoni en València

 

Un home s’enfronta a una pena d’un any i tres mesos de presó per presumptament insultar i agredir a un matrimoni en la terrassa d’un bar de València: «Maricons de merda, us he de rebentar».

 

L’home anava a ser jutjat este dimecres en la secció cinquena de l’Audiència Provincial de València, però la vista s’ha hagut de suspendre davant la falta de testimonis de la defensa. Ara, el judici s’ha fixat el 22 d’abril com a nova data.

 

Fiscalia l’acusa d’un delicte comès en ocasió de l’exercici dels drets fonamentals i de les llibertats públiques, dos delictes lleus de lesions i dos delictes lleus d’amenaces. Per això li reclama un any i tres mesos de presó.

 

Va agredir a una de les víctimes amb el genoll

Els fets es van produir l’1 de juliol de 2019, en la terrassa d’un bar de València. L’home presumptament va agredir allí a un matrimoni, li va insultar i va cridar: «Maricons de merda, us he de rebentar».

 

L’acusat va donar presumptament un fort colp en la taula de les víctimes i els va increpar. Posteriorment li va agredir amb el genoll a una de les persones agredides i va intentar atacar a l’altra.

Últimes notícies

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.