Un home s’enfronta a un any de presó per insultar i agredir a un matrimoni en València

 

Un home s’enfronta a una pena d’un any i tres mesos de presó per presumptament insultar i agredir a un matrimoni en la terrassa d’un bar de València: «Maricons de merda, us he de rebentar».

 

L’home anava a ser jutjat este dimecres en la secció cinquena de l’Audiència Provincial de València, però la vista s’ha hagut de suspendre davant la falta de testimonis de la defensa. Ara, el judici s’ha fixat el 22 d’abril com a nova data.

 

Fiscalia l’acusa d’un delicte comès en ocasió de l’exercici dels drets fonamentals i de les llibertats públiques, dos delictes lleus de lesions i dos delictes lleus d’amenaces. Per això li reclama un any i tres mesos de presó.

 

Va agredir a una de les víctimes amb el genoll

Els fets es van produir l’1 de juliol de 2019, en la terrassa d’un bar de València. L’home presumptament va agredir allí a un matrimoni, li va insultar i va cridar: “Maricons de merda, us he de rebentar”.

 

L’acusat va donar presumptament un fort colp en la taula de les víctimes i els va increpar. Posteriorment li va agredir amb el genoll a una de les persones agredides i va intentar atacar a l’altra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.