Demanen entre 5 i 7 anys de presó per a uns proxenetes que prostituïen a xiques estrangeres

 

El fiscal demana condemnes que van des dels cinc fins als set anys de presó per als set integrants d’una banda especialitzada en el tràfic de dones que les portava enganyades des del seu país d’origen, Nigèria, i les explotaven sexualment en la ciutat de València.

 

Segons l’acusació, els imputats actuaven en Nigèria, a on captaven a través d’engany a les seues víctimes per a traslladar-les de manera il·legal fins a Espanya amb la finalitat d’explotar-les sexualment, cosa que van fer entre els anys 2015 i 2017.

 

Segons explica la Fiscalia, els encausats s’aprofitaven de la penúria econòmica de les víctimes per a oferir-los un treball remunerat en Espanya.

 

Les obligaven a pagar-se el viatge

Després, deien a les víctimes que havien de pagar les despeses de viatge i trasllats, i feien un ritual de vudú per a fer-les creure que, si no satisfeien eixos pagaments, els sobrevindrien grans mals tant a elles i com a les seues famílies. Tots els fets feien que les dones acabaven sent prostituïdes en el carrer o en cases de cites.

 

L’acusació pública sol·licita per als acusats condemnes per delictes contra els drets dels ciutadans estrangers per immigració il·legal en concurs amb un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual, a demés d’un delicte de prostitució.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.