Demanen entre 5 i 7 anys de presó per a uns proxenetes que prostituïen a xiques estrangeres

 

El fiscal demana condemnes que van des dels cinc fins als set anys de presó per als set integrants d’una banda especialitzada en el tràfic de dones que les portava enganyades des del seu país d’origen, Nigèria, i les explotaven sexualment en la ciutat de València.

 

Segons l’acusació, els imputats actuaven en Nigèria, a on captaven a través d’engany a les seues víctimes per a traslladar-les de manera il·legal fins a Espanya amb la finalitat d’explotar-les sexualment, cosa que van fer entre els anys 2015 i 2017.

 

Segons explica la Fiscalia, els encausats s’aprofitaven de la penúria econòmica de les víctimes per a oferir-los un treball remunerat en Espanya.

 

Les obligaven a pagar-se el viatge

Després, deien a les víctimes que havien de pagar les despeses de viatge i trasllats, i feien un ritual de vudú per a fer-les creure que, si no satisfeien eixos pagaments, els sobrevindrien grans mals tant a elles i com a les seues famílies. Tots els fets feien que les dones acabaven sent prostituïdes en el carrer o en cases de cites.

 

L’acusació pública sol·licita per als acusats condemnes per delictes contra els drets dels ciutadans estrangers per immigració il·legal en concurs amb un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual, a demés d’un delicte de prostitució.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.