10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Demanen entre 5 i 7 anys de presó per a uns proxenetes que prostituïen a xiques estrangeres

 

El fiscal demana condemnes que van des dels cinc fins als set anys de presó per als set integrants d’una banda especialitzada en el tràfic de dones que les portava enganyades des del seu país d’origen, Nigèria, i les explotaven sexualment en la ciutat de València.

 

Segons l’acusació, els imputats actuaven en Nigèria, a on captaven a través d’engany a les seues víctimes per a traslladar-les de manera il·legal fins a Espanya amb la finalitat d’explotar-les sexualment, cosa que van fer entre els anys 2015 i 2017.

 

Segons explica la Fiscalia, els encausats s’aprofitaven de la penúria econòmica de les víctimes per a oferir-los un treball remunerat en Espanya.

 

Les obligaven a pagar-se el viatge

Després, deien a les víctimes que havien de pagar les despeses de viatge i trasllats, i feien un ritual de vudú per a fer-les creure que, si no satisfeien eixos pagaments, els sobrevindrien grans mals tant a elles i com a les seues famílies. Tots els fets feien que les dones acabaven sent prostituïdes en el carrer o en cases de cites.

 

L’acusació pública sol·licita per als acusats condemnes per delictes contra els drets dels ciutadans estrangers per immigració il·legal en concurs amb un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual, a demés d’un delicte de prostitució.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.