Demanen entre 5 i 7 anys de presó per a uns proxenetes que prostituïen a xiques estrangeres

 

El fiscal demana condemnes que van des dels cinc fins als set anys de presó per als set integrants d’una banda especialitzada en el tràfic de dones que les portava enganyades des del seu país d’origen, Nigèria, i les explotaven sexualment en la ciutat de València.

 

Segons l’acusació, els imputats actuaven en Nigèria, a on captaven a través d’engany a les seues víctimes per a traslladar-les de manera il·legal fins a Espanya amb la finalitat d’explotar-les sexualment, cosa que van fer entre els anys 2015 i 2017.

 

Segons explica la Fiscalia, els encausats s’aprofitaven de la penúria econòmica de les víctimes per a oferir-los un treball remunerat en Espanya.

 

Les obligaven a pagar-se el viatge

Després, deien a les víctimes que havien de pagar les despeses de viatge i trasllats, i feien un ritual de vudú per a fer-les creure que, si no satisfeien eixos pagaments, els sobrevindrien grans mals tant a elles i com a les seues famílies. Tots els fets feien que les dones acabaven sent prostituïdes en el carrer o en cases de cites.

 

L’acusació pública sol·licita per als acusats condemnes per delictes contra els drets dels ciutadans estrangers per immigració il·legal en concurs amb un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual, a demés d’un delicte de prostitució.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.