Demanen entre 5 i 7 anys de presó per a uns proxenetes que prostituïen a xiques estrangeres

 

El fiscal demana condemnes que van des dels cinc fins als set anys de presó per als set integrants d’una banda especialitzada en el tràfic de dones que les portava enganyades des del seu país d’origen, Nigèria, i les explotaven sexualment en la ciutat de València.

 

Segons l’acusació, els imputats actuaven en Nigèria, a on captaven a través d’engany a les seues víctimes per a traslladar-les de manera il·legal fins a Espanya amb la finalitat d’explotar-les sexualment, cosa que van fer entre els anys 2015 i 2017.

 

Segons explica la Fiscalia, els encausats s’aprofitaven de la penúria econòmica de les víctimes per a oferir-los un treball remunerat en Espanya.

 

Les obligaven a pagar-se el viatge

Després, deien a les víctimes que havien de pagar les despeses de viatge i trasllats, i feien un ritual de vudú per a fer-les creure que, si no satisfeien eixos pagaments, els sobrevindrien grans mals tant a elles i com a les seues famílies. Tots els fets feien que les dones acabaven sent prostituïdes en el carrer o en cases de cites.

 

L’acusació pública sol·licita per als acusats condemnes per delictes contra els drets dels ciutadans estrangers per immigració il·legal en concurs amb un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual, a demés d’un delicte de prostitució.

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.