Demanen presó a un xic que quasi deixa cec a un taxista en Ontinyent

Un taxi d'Uber o Cabify des de l'interior

Imatge d’arxiu de l’interior d’un taxi | Cedida

 

L’Audiència Provincial de València ha demanat este dilluns presó per a un jove,  Aitor T.M., que va atacar a un taxista després d’intentar no pagar el trajecte des de València al poble d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Els fets es van produir el passat 19 de març de 2015.

 

Segons el fiscal, l’acusat va detindre el taxi i li va proposar al seu conductor, José Antonio, que el portara a Ontinyent, població a on residia, per 30 euros. El conductor li va dir que preferia ficar el taxímetre i van acordar que pararia el cotxe abans d’arribar a Ontinyent per a cobrar del servici.

 

Una vegada en el municipi, l’acusat hauria robat i agredit al conductor ficant-li els dits als ulls, fins al punt de deixar-lo pràcticament cec. En la declaració en el jutjat, José Antonio, ha declarat que es sent com un «mort vivent» a causa de les greus lesions i que l’agressor el va atacar per l’esquena: «vaig caure en terra i em va pegar fins a tirar-me una séquia al costat d’una cuneta».

 

Per contra, l’acusat ha explicat que va causar eixes lesions després de què el taxista l’agarrara del braç i del coll per a que no baixara del vehicle sense pagar els 90 euros que, finalment, havia costat el trajecte. A més, ha assegurat que «el moneder havia caigut dins del taxi durant la baralla». Només volia pagar-li part dels 90 euros del desplaçament, però vaig tindre por després de la discussió amb el taxista i vaig fugir».

 

A més, Aitor està acusat d’un delicte de robatori amb violència, ja que es va emportar la motxilla amb les pertinences personals del taxista. Per tots estos fets, la fiscal demana tretze anys de presó i una indemnització de més de 400.000 euros més interessos com a condemna. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Bernabé replica a Catalá per l’acampada de docents: No sóc una governadora civil

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, defensa la protesta docent a la plaça de la Verge i acusa l’alcaldessa Maria José Catalá de reclamar actuacions pròpies d’una governadora civil dels temps que ella enyora.

Irene Montero reclama recuperar des del carrer el rumb que veu perdut en el Govern de Sánchez

La dirigent de Podemos i eurodiputada Irene Montero acusa el Govern de Pedro Sánchez d'estar podrit i d'haver perdut el lideratge progressista, i apel·la a recuperar el rumb amb mobilitzacions als carrers, en el marc de la vaga indefinida de docents a València.

Educació cita els sindicats docents a una nova reunió de negociació este divendres

La Conselleria d'Educació ha convocat per a este divendres a les 16.00 hores una nova reunió de la mesa de negociació amb els sindicats docents, en plena vaga indefinida del professorat de l'ensenyament públic no universitari, que complirà la seua vintena jornada lectiva.

Braxton Key avisa: cal començar els quarts de final amb més intensitat

Braxton Key, ala-pivot del Valencia Basket, reclama començar amb més energia el segon partit de quarts de final de la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao Basket després d’haver hagut de remuntar en el tram final del primer duel.

València es vesteix de flors pels 700 anys del Corpus amb un tapís de 180 quilos

València celebra els 700 anys del Corpus Christi amb una decoració floral especial al recorregut de la processó i un gran tapís commemoratiu de 180 quilos de flor a la façana de la Basílica de la Mare de Déu.

Un València Basket en alerta busca sentenciar el passi a semifinals a Miribilla

El València Basket visita este divendres Miribilla per enfrontar-se al Surne Bilbao Basket en el segon partit dels quarts de final de la Lliga Endesa, amb avantatge a la sèrie i opcions de tancar el passi a semifinals per la via ràpida.

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.