10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Demanen presó a un xic que quasi deixa cec a un taxista en Ontinyent

Un taxi d'Uber o Cabify des de l'interior

Imatge d’arxiu de l’interior d’un taxi | Cedida

 

L’Audiència Provincial de València ha demanat este dilluns presó per a un jove,  Aitor T.M., que va atacar a un taxista després d’intentar no pagar el trajecte des de València al poble d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Els fets es van produir el passat 19 de març de 2015.

 

Segons el fiscal, l’acusat va detindre el taxi i li va proposar al seu conductor, José Antonio, que el portara a Ontinyent, població a on residia, per 30 euros. El conductor li va dir que preferia ficar el taxímetre i van acordar que pararia el cotxe abans d’arribar a Ontinyent per a cobrar del servici.

 

Una vegada en el municipi, l’acusat hauria robat i agredit al conductor ficant-li els dits als ulls, fins al punt de deixar-lo pràcticament cec. En la declaració en el jutjat, José Antonio, ha declarat que es sent com un «mort vivent» a causa de les greus lesions i que l’agressor el va atacar per l’esquena: «vaig caure en terra i em va pegar fins a tirar-me una séquia al costat d’una cuneta».

 

Per contra, l’acusat ha explicat que va causar eixes lesions després de què el taxista l’agarrara del braç i del coll per a que no baixara del vehicle sense pagar els 90 euros que, finalment, havia costat el trajecte. A més, ha assegurat que «el moneder havia caigut dins del taxi durant la baralla». Només volia pagar-li part dels 90 euros del desplaçament, però vaig tindre por després de la discussió amb el taxista i vaig fugir».

 

A més, Aitor està acusat d’un delicte de robatori amb violència, ja que es va emportar la motxilla amb les pertinences personals del taxista. Per tots estos fets, la fiscal demana tretze anys de presó i una indemnització de més de 400.000 euros més interessos com a condemna. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.

El Llevant va trencar la seua mala ratxa en el Ciutat amb un gol en el 96′ davant l’Elx

Una miqueta d'Alan Matturro en el 96' va donar al Llevant el seu primer triomf del curs en el Ciutat de València, 3-2 a l'Elx. Malgrat l'alleujament, seguix com a pitjor local de LaLiga amb 1-3-5 i 11-20 en gols.

Sense rastre del veler perdut entre Gandia i Guardamar després de dies de busca

Salvament Marítim ha donat per conclòs sense resultats el rastreig per mar i aire del veler 'Admirante', que va salpar el 15 de gener de Gandia cap a Guardamar. Es mantenen avisos a navegants i l'operatiu es reactivaria davant qualsevol pista.

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.