Demanen presó a un xic que quasi deixa cec a un taxista en Ontinyent

Un taxi d'Uber o Cabify des de l'interior

Imatge d’arxiu de l’interior d’un taxi | Cedida

 

L’Audiència Provincial de València ha demanat este dilluns presó per a un jove,  Aitor T.M., que va atacar a un taxista després d’intentar no pagar el trajecte des de València al poble d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Els fets es van produir el passat 19 de març de 2015.

 

Segons el fiscal, l’acusat va detindre el taxi i li va proposar al seu conductor, José Antonio, que el portara a Ontinyent, població a on residia, per 30 euros. El conductor li va dir que preferia ficar el taxímetre i van acordar que pararia el cotxe abans d’arribar a Ontinyent per a cobrar del servici.

 

Una vegada en el municipi, l’acusat hauria robat i agredit al conductor ficant-li els dits als ulls, fins al punt de deixar-lo pràcticament cec. En la declaració en el jutjat, José Antonio, ha declarat que es sent com un «mort vivent» a causa de les greus lesions i que l’agressor el va atacar per l’esquena: «vaig caure en terra i em va pegar fins a tirar-me una séquia al costat d’una cuneta».

 

Per contra, l’acusat ha explicat que va causar eixes lesions després de què el taxista l’agarrara del braç i del coll per a que no baixara del vehicle sense pagar els 90 euros que, finalment, havia costat el trajecte. A més, ha assegurat que «el moneder havia caigut dins del taxi durant la baralla». Només volia pagar-li part dels 90 euros del desplaçament, però vaig tindre por després de la discussió amb el taxista i vaig fugir».

 

A més, Aitor està acusat d’un delicte de robatori amb violència, ja que es va emportar la motxilla amb les pertinences personals del taxista. Per tots estos fets, la fiscal demana tretze anys de presó i una indemnització de més de 400.000 euros més interessos com a condemna. 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.