Demanen presó a un xic que quasi deixa cec a un taxista en Ontinyent

Un taxi d'Uber o Cabify des de l'interior

Imatge d’arxiu de l’interior d’un taxi | Cedida

 

L’Audiència Provincial de València ha demanat este dilluns presó per a un jove,  Aitor T.M., que va atacar a un taxista després d’intentar no pagar el trajecte des de València al poble d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Els fets es van produir el passat 19 de març de 2015.

 

Segons el fiscal, l’acusat va detindre el taxi i li va proposar al seu conductor, José Antonio, que el portara a Ontinyent, població a on residia, per 30 euros. El conductor li va dir que preferia ficar el taxímetre i van acordar que pararia el cotxe abans d’arribar a Ontinyent per a cobrar del servici.

 

Una vegada en el municipi, l’acusat hauria robat i agredit al conductor ficant-li els dits als ulls, fins al punt de deixar-lo pràcticament cec. En la declaració en el jutjat, José Antonio, ha declarat que es sent com un «mort vivent» a causa de les greus lesions i que l’agressor el va atacar per l’esquena: «vaig caure en terra i em va pegar fins a tirar-me una séquia al costat d’una cuneta».

 

Per contra, l’acusat ha explicat que va causar eixes lesions després de què el taxista l’agarrara del braç i del coll per a que no baixara del vehicle sense pagar els 90 euros que, finalment, havia costat el trajecte. A més, ha assegurat que «el moneder havia caigut dins del taxi durant la baralla». Només volia pagar-li part dels 90 euros del desplaçament, però vaig tindre por després de la discussió amb el taxista i vaig fugir».

 

A més, Aitor està acusat d’un delicte de robatori amb violència, ja que es va emportar la motxilla amb les pertinences personals del taxista. Per tots estos fets, la fiscal demana tretze anys de presó i una indemnització de més de 400.000 euros més interessos com a condemna. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.