Demanen presó a un xic que quasi deixa cec a un taxista en Ontinyent

Un taxi d'Uber o Cabify des de l'interior

Imatge d’arxiu de l’interior d’un taxi | Cedida

 

L’Audiència Provincial de València ha demanat este dilluns presó per a un jove,  Aitor T.M., que va atacar a un taxista després d’intentar no pagar el trajecte des de València al poble d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Els fets es van produir el passat 19 de març de 2015.

 

Segons el fiscal, l’acusat va detindre el taxi i li va proposar al seu conductor, José Antonio, que el portara a Ontinyent, població a on residia, per 30 euros. El conductor li va dir que preferia ficar el taxímetre i van acordar que pararia el cotxe abans d’arribar a Ontinyent per a cobrar del servici.

 

Una vegada en el municipi, l’acusat hauria robat i agredit al conductor ficant-li els dits als ulls, fins al punt de deixar-lo pràcticament cec. En la declaració en el jutjat, José Antonio, ha declarat que es sent com un «mort vivent» a causa de les greus lesions i que l’agressor el va atacar per l’esquena: «vaig caure en terra i em va pegar fins a tirar-me una séquia al costat d’una cuneta».

 

Per contra, l’acusat ha explicat que va causar eixes lesions després de què el taxista l’agarrara del braç i del coll per a que no baixara del vehicle sense pagar els 90 euros que, finalment, havia costat el trajecte. A més, ha assegurat que «el moneder havia caigut dins del taxi durant la baralla». Només volia pagar-li part dels 90 euros del desplaçament, però vaig tindre por després de la discussió amb el taxista i vaig fugir».

 

A més, Aitor està acusat d’un delicte de robatori amb violència, ja que es va emportar la motxilla amb les pertinences personals del taxista. Per tots estos fets, la fiscal demana tretze anys de presó i una indemnització de més de 400.000 euros més interessos com a condemna. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.