14.7 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Denuncien que a un treballador li donen l’alta mentres la PCR continua sent positiva

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha denunciat este dilluns que els sanitaris han donat l’alta a un dels seus treballadors que havia sigut contagiat de coronavirus a pesar de què, una segona PCR, ha confirmat que encara continua sent positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, quan l’empresa, IT Robotics, es va enterar de què al seu treballador li havien donat l’alta sense fer-li una PCR de confirmació 14 dies després de la quarantena, van decidir pagar-li ells la prova. La sorpresa ha vingut quan, després de dos setmanes aïllat, el treballador continua sent positiu.

 

Davant d’este fet, l’empresa ha denunciat com és possible que els equips mèdics del centre de salut del contagiat li donen l’alta sense comprovar primer que ja està lliure del virus. I, a demés, també denuncien que el metge de Família del contagiat encara no els ha firmat la nova baixa.

 

Per tant, des d’IT Robotics denuncien que ara tenen a una persona que continua contagiada de coronavirus en casa i a la que continuen pagant, ja que des de l’ambulatori no li firmen la baixa. El responsable de l’empresa ha destacat que li pareix una irresponsabilitat el que els ha passat.

Últimes notícies

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.