Denuncien que a un treballador li donen l’alta mentres la PCR continua sent positiva

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha denunciat este dilluns que els sanitaris han donat l’alta a un dels seus treballadors que havia sigut contagiat de coronavirus a pesar de què, una segona PCR, ha confirmat que encara continua sent positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, quan l’empresa, IT Robotics, es va enterar de què al seu treballador li havien donat l’alta sense fer-li una PCR de confirmació 14 dies després de la quarantena, van decidir pagar-li ells la prova. La sorpresa ha vingut quan, després de dos setmanes aïllat, el treballador continua sent positiu.

 

Davant d’este fet, l’empresa ha denunciat com és possible que els equips mèdics del centre de salut del contagiat li donen l’alta sense comprovar primer que ja està lliure del virus. I, a demés, també denuncien que el metge de Família del contagiat encara no els ha firmat la nova baixa.

 

Per tant, des d’IT Robotics denuncien que ara tenen a una persona que continua contagiada de coronavirus en casa i a la que continuen pagant, ja que des de l’ambulatori no li firmen la baixa. El responsable de l’empresa ha destacat que li pareix una irresponsabilitat el que els ha passat.

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.