Denuncien que a un treballador li donen l’alta mentres la PCR continua sent positiva

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha denunciat este dilluns que els sanitaris han donat l’alta a un dels seus treballadors que havia sigut contagiat de coronavirus a pesar de què, una segona PCR, ha confirmat que encara continua sent positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, quan l’empresa, IT Robotics, es va enterar de què al seu treballador li havien donat l’alta sense fer-li una PCR de confirmació 14 dies després de la quarantena, van decidir pagar-li ells la prova. La sorpresa ha vingut quan, després de dos setmanes aïllat, el treballador continua sent positiu.

 

Davant d’este fet, l’empresa ha denunciat com és possible que els equips mèdics del centre de salut del contagiat li donen l’alta sense comprovar primer que ja està lliure del virus. I, a demés, també denuncien que el metge de Família del contagiat encara no els ha firmat la nova baixa.

 

Per tant, des d’IT Robotics denuncien que ara tenen a una persona que continua contagiada de coronavirus en casa i a la que continuen pagant, ja que des de l’ambulatori no li firmen la baixa. El responsable de l’empresa ha destacat que li pareix una irresponsabilitat el que els ha passat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.