Denuncien que a un treballador li donen l’alta mentres la PCR continua sent positiva

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha denunciat este dilluns que els sanitaris han donat l’alta a un dels seus treballadors que havia sigut contagiat de coronavirus a pesar de què, una segona PCR, ha confirmat que encara continua sent positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, quan l’empresa, IT Robotics, es va enterar de què al seu treballador li havien donat l’alta sense fer-li una PCR de confirmació 14 dies després de la quarantena, van decidir pagar-li ells la prova. La sorpresa ha vingut quan, després de dos setmanes aïllat, el treballador continua sent positiu.

 

Davant d’este fet, l’empresa ha denunciat com és possible que els equips mèdics del centre de salut del contagiat li donen l’alta sense comprovar primer que ja està lliure del virus. I, a demés, també denuncien que el metge de Família del contagiat encara no els ha firmat la nova baixa.

 

Per tant, des d’IT Robotics denuncien que ara tenen a una persona que continua contagiada de coronavirus en casa i a la que continuen pagant, ja que des de l’ambulatori no li firmen la baixa. El responsable de l’empresa ha destacat que li pareix una irresponsabilitat el que els ha passat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.