Denuncien que a un treballador li donen l’alta mentres la PCR continua sent positiva

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha denunciat este dilluns que els sanitaris han donat l’alta a un dels seus treballadors que havia sigut contagiat de coronavirus a pesar de què, una segona PCR, ha confirmat que encara continua sent positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, quan l’empresa, IT Robotics, es va enterar de què al seu treballador li havien donat l’alta sense fer-li una PCR de confirmació 14 dies després de la quarantena, van decidir pagar-li ells la prova. La sorpresa ha vingut quan, després de dos setmanes aïllat, el treballador continua sent positiu.

 

Davant d’este fet, l’empresa ha denunciat com és possible que els equips mèdics del centre de salut del contagiat li donen l’alta sense comprovar primer que ja està lliure del virus. I, a demés, també denuncien que el metge de Família del contagiat encara no els ha firmat la nova baixa.

 

Per tant, des d’IT Robotics denuncien que ara tenen a una persona que continua contagiada de coronavirus en casa i a la que continuen pagant, ja que des de l’ambulatori no li firmen la baixa. El responsable de l’empresa ha destacat que li pareix una irresponsabilitat el que els ha passat.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.