Desallotgen set cases en un edifici d’Elda després d’un incendi amb un ferit greu

 

Esta matinada de divendres, cap a les 02.00 hores, s’ha originat un incendi en la primera planta d’un edifici del carrer Cura Abad de la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en el que quinze persones han hagut de ser desallotjades de set cases, entre elles, quatre xiquets.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, les flames es van originar en el pati de llums d’una casa de la primera planta a on viu un matrimoni d’uns 80 anys

 

Com no responien a les crides els bombers del Parc Comarcal d’Elda es van vore obligats a trencar el pany per a accedir dins de la casa i extingir unes flames que van conseguir gran altura. 

 

L’home es trobava atordit

Però el primer que van fer va ser rescatar a la parella. L’anciana va eixir del seu domicili amb el seu gosset en aparent bon estat, però el seu marit, de 75 anys, es trobava atordit i amb possibles cremades i intoxicació per gasos de caràcter greu. 

 

Per este motiu, l’ancià va ser traslladat per una patrulla de la Policia Local a l’Hospital General Universitari d’Elda. Afortunadament els veïns que viuen en un dels pisos de la planta superior van detectar ràpidament la presència del fum i van donar la veu d’alarma

 

Fins al lloc dels fets també van acudir dotacions de la Policia Nacional així com una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els veïns, que van esperar espantats al carrer al fet que els bombers acabaren d’extingir el foc, no van poder tornar a les seues cases fins passades les tres de la matinada.

 

Extinguiren l’incendi abans de les tres de la matinada

Una circumstància que es va deure a la necessitat d’inspeccionar la vivenda afectada per a comprovar que l’estructura del pis afectat i del superior no havien patit cap mal per la combustió.

 

L’edifici té quatre altures i els bombers -un sergent, un cap i quatre efectius- van conseguir extingir el foc poc abans de les tres de la matinada amb l’ajuda d’un vehicle bomba urbana pesada i un camió autoescala.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.