Desallotjades 80 persones a Castelló i dos persones majors rescatades en les seues cases a València per la gota freda

La Guàrdia Civil ha realitzat nombrosos auxilis i el desallotjament d'unes 80 persones en la província de Castelló degut a les pluges. Així es van desallotjar 31 persones del càmping 'Monmar' de Moncofa, que van ser traslladades al poliesportiu de la localitat i de 50 persones en la zona 'Sant Gregori' de Borriana, reubicades en el poliesportiu Sant Blai de dita població, així com altres dos persones en la zona 'Rapoll' de Moncofa per amenaça d'aigua en el seu domicili. Així ho ha informat l'institut armat en un comunicat en què ha explicat que ha activat un dispositiu extraordinari de servei orientat a informar i auxiliar a les persones  als usuaris dels vehicles que pogueren precisar qualsevol tipus d'assistència. 

Per altra banda, hi ha hagut nombroses incidències relacionades amb vehicles. Primerament els agents han auxiliat a un vehicle amb pedres en la Urbanització Edison de Peníscola, així com un turisme atrapat per balsa d'aigua en la urbanització 'las Palmeras' de Peníscola, rescatant a la seua usuària. A més, han prestat ajuda set vehicles atrapats per balsa d'aigua en l'N-340 en la població de la Llosa. La Guàrdia Civil també ha auxiliat tres persones en el Camí Cabezol d'Almenara, on l'aigua amenaçava les cases, i han prestat ajuda en el carrer dels Camps de la localitat d'Alcossebre, on també han rescatat dos persones al pujar el nivell d'aigua a la seua vivenda una de les quals ha necessitat ser traslladada a un centre de salut, ja que patia un atac d'ansietat. Per últim han auxiliat en Alcalà de Xivert a dos persones en la seua vivenda, a la qual estava entrant aigua; i a un conductor en el Camí Abellers de Peníscola, el qual es trobava en un camp de tarongers inundat.

Dos persones majors rescatades pels bombers a l'Horta Nord

Si bé esta nit no s'ha rebut cap avís per incidència en la província de València, encara que sí a Castelló, este matí han començat a notificar-se certes incidències i avisos a Emergències. Des de les 8.00 del matí el Consorci Provincial de Bombers de València ha rebut al voltant de 30 avisos per pluges sobretot en la comarca de l'horta Nord. Nombrosos vehicles s'han quedat atrapats i s'han hagut de buidar garatges inundats d'aigua. A les 9.42 hores s'ha alertat que una persona major que estava assoles a casa es trobava atrapada en l'habitatge perquè no parava d'entrar-li aigua. La dona, de Vinalesa, ha acabat sent rescatada pels Bombers. A continuació al voltant de les 10.30 hores han assistit un altre servei en Albalat dels Sorells per a ajudar a eixir a una altra persona major que li havia ocorregut el mateix.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.