Desallotjades 80 persones a Castelló i dos persones majors rescatades en les seues cases a València per la gota freda

La Guàrdia Civil ha realitzat nombrosos auxilis i el desallotjament d'unes 80 persones en la província de Castelló degut a les pluges. Així es van desallotjar 31 persones del càmping 'Monmar' de Moncofa, que van ser traslladades al poliesportiu de la localitat i de 50 persones en la zona 'Sant Gregori' de Borriana, reubicades en el poliesportiu Sant Blai de dita població, així com altres dos persones en la zona 'Rapoll' de Moncofa per amenaça d'aigua en el seu domicili. Així ho ha informat l'institut armat en un comunicat en què ha explicat que ha activat un dispositiu extraordinari de servei orientat a informar i auxiliar a les persones  als usuaris dels vehicles que pogueren precisar qualsevol tipus d'assistència. 

Per altra banda, hi ha hagut nombroses incidències relacionades amb vehicles. Primerament els agents han auxiliat a un vehicle amb pedres en la Urbanització Edison de Peníscola, així com un turisme atrapat per balsa d'aigua en la urbanització 'las Palmeras' de Peníscola, rescatant a la seua usuària. A més, han prestat ajuda set vehicles atrapats per balsa d'aigua en l'N-340 en la població de la Llosa. La Guàrdia Civil també ha auxiliat tres persones en el Camí Cabezol d'Almenara, on l'aigua amenaçava les cases, i han prestat ajuda en el carrer dels Camps de la localitat d'Alcossebre, on també han rescatat dos persones al pujar el nivell d'aigua a la seua vivenda una de les quals ha necessitat ser traslladada a un centre de salut, ja que patia un atac d'ansietat. Per últim han auxiliat en Alcalà de Xivert a dos persones en la seua vivenda, a la qual estava entrant aigua; i a un conductor en el Camí Abellers de Peníscola, el qual es trobava en un camp de tarongers inundat.

Anuncios

Dos persones majors rescatades pels bombers a l'Horta Nord

Si bé esta nit no s'ha rebut cap avís per incidència en la província de València, encara que sí a Castelló, este matí han començat a notificar-se certes incidències i avisos a Emergències. Des de les 8.00 del matí el Consorci Provincial de Bombers de València ha rebut al voltant de 30 avisos per pluges sobretot en la comarca de l'horta Nord. Nombrosos vehicles s'han quedat atrapats i s'han hagut de buidar garatges inundats d'aigua. A les 9.42 hores s'ha alertat que una persona major que estava assoles a casa es trobava atrapada en l'habitatge perquè no parava d'entrar-li aigua. La dona, de Vinalesa, ha acabat sent rescatada pels Bombers. A continuació al voltant de les 10.30 hores han assistit un altre servei en Albalat dels Sorells per a ajudar a eixir a una altra persona major que li havia ocorregut el mateix.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.