15.6 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Desallotjat el col·legi d’Alfafara en afonar-se un mur de 15 metres

Alfafara

El centre escolar afectat | Maps

El personal i els alumnes d’un col·legi d’Alacant han hagut de ser desallotjats com a conseqüència de l’afonament d’un mur en estes instal·lacions educatives. 

 

L’incident ha tingut lloc este dimarts al matí, en la localitat d’Alfafara, en la comarca del Comtat (Alacant), en el centre escolar públic, on la conselleria d’Educació està duent a terme obres de millora

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els operaris han donat la veu d’alarma quan en una de les parets del centre, s’ha produït uns despreniments, motiu que ha causat el desallotjament d’urgència. 

 

El personal i els 27 alumnes han pogut eixir del centre ràpidament, a penes uns minuts després de què la paret de 15 metres caiguera a terra.

 

Les classes s’han suspés hui i, a causa de la falta d’altres instal·lacions similars en la localitat, els estudiants hauran de passar ara a fer classe en el centre social de la Mateta, possiblement, fins a final de curs. Els operaris hauran d’apuntalar la zona afectada, per a evitar més afonaments en el futur. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.