13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Desallotjat el col·legi d’Alfafara en afonar-se un mur de 15 metres

Alfafara

El centre escolar afectat | Maps

El personal i els alumnes d’un col·legi d’Alacant han hagut de ser desallotjats com a conseqüència de l’afonament d’un mur en estes instal·lacions educatives. 

 

L’incident ha tingut lloc este dimarts al matí, en la localitat d’Alfafara, en la comarca del Comtat (Alacant), en el centre escolar públic, on la conselleria d’Educació està duent a terme obres de millora

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els operaris han donat la veu d’alarma quan en una de les parets del centre, s’ha produït uns despreniments, motiu que ha causat el desallotjament d’urgència. 

 

El personal i els 27 alumnes han pogut eixir del centre ràpidament, a penes uns minuts després de què la paret de 15 metres caiguera a terra.

 

Les classes s’han suspés hui i, a causa de la falta d’altres instal·lacions similars en la localitat, els estudiants hauran de passar ara a fer classe en el centre social de la Mateta, possiblement, fins a final de curs. Els operaris hauran d’apuntalar la zona afectada, per a evitar més afonaments en el futur. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.