Desallotjat el col·legi d’Alfafara en afonar-se un mur de 15 metres

Alfafara

El centre escolar afectat | Maps

El personal i els alumnes d’un col·legi d’Alacant han hagut de ser desallotjats com a conseqüència de l’afonament d’un mur en estes instal·lacions educatives. 

 

L’incident ha tingut lloc este dimarts al matí, en la localitat d’Alfafara, en la comarca del Comtat (Alacant), en el centre escolar públic, on la conselleria d’Educació està duent a terme obres de millora

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els operaris han donat la veu d’alarma quan en una de les parets del centre, s’ha produït uns despreniments, motiu que ha causat el desallotjament d’urgència. 

 

El personal i els 27 alumnes han pogut eixir del centre ràpidament, a penes uns minuts després de què la paret de 15 metres caiguera a terra.

 

Les classes s’han suspés hui i, a causa de la falta d’altres instal·lacions similars en la localitat, els estudiants hauran de passar ara a fer classe en el centre social de la Mateta, possiblement, fins a final de curs. Els operaris hauran d’apuntalar la zona afectada, per a evitar més afonaments en el futur. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.