13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Desallotjat el col·legi d’Alfafara en afonar-se un mur de 15 metres

Alfafara

El centre escolar afectat | Maps

El personal i els alumnes d’un col·legi d’Alacant han hagut de ser desallotjats com a conseqüència de l’afonament d’un mur en estes instal·lacions educatives. 

 

L’incident ha tingut lloc este dimarts al matí, en la localitat d’Alfafara, en la comarca del Comtat (Alacant), en el centre escolar públic, on la conselleria d’Educació està duent a terme obres de millora

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els operaris han donat la veu d’alarma quan en una de les parets del centre, s’ha produït uns despreniments, motiu que ha causat el desallotjament d’urgència. 

 

El personal i els 27 alumnes han pogut eixir del centre ràpidament, a penes uns minuts després de què la paret de 15 metres caiguera a terra.

 

Les classes s’han suspés hui i, a causa de la falta d’altres instal·lacions similars en la localitat, els estudiants hauran de passar ara a fer classe en el centre social de la Mateta, possiblement, fins a final de curs. Els operaris hauran d’apuntalar la zona afectada, per a evitar més afonaments en el futur. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.