
El personal i els alumnes d’un col·legi d’Alacant han hagut de ser desallotjats com a conseqüència de l’afonament d’un mur en estes instal·lacions educatives.
L’incident ha tingut lloc este dimarts al matí, en la localitat d’Alfafara, en la comarca del Comtat (Alacant), en el centre escolar públic, on la conselleria d’Educació està duent a terme obres de millora.
Segons ha avançat el diari ‘Información’, els operaris han donat la veu d’alarma quan en una de les parets del centre, s’ha produït uns despreniments, motiu que ha causat el desallotjament d’urgència.
El personal i els 27 alumnes han pogut eixir del centre ràpidament, a penes uns minuts després de què la paret de 15 metres caiguera a terra.
Les classes s’han suspés hui i, a causa de la falta d’altres instal·lacions similars en la localitat, els estudiants hauran de passar ara a fer classe en el centre social de la Mateta, possiblement, fins a final de curs. Els operaris hauran d’apuntalar la zona afectada, per a evitar més afonaments en el futur.