Un treballador ferit per una gran caiguda en una gasolinera de Sant Joan

Hospital General d'Alacant

Imatge d’arxiu de l’Hospital General d’Alacant | Europa Press

Este dimarts, al voltant de les 13.45 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) per a assistir a un treballador que ha caigut de diversos metres d’altura en una gasolinera de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

  

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb efectius d’Atenció Primària. A més, també ha arribat a la gasolinera una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

 

Els servicis mèdics han assistit al treballador, un home de 57 anys, que presentava politraumatismes. Després de ser estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant, on encara està ingressat.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València bat el rècord amb 30 nits tòrrides este 2026, segons Aemet

València ha encadenat 30 nits tòrrides en 2026, amb mínimes de 25 graus o més, un rècord històric segons Aemet. Castelló de la Plana i Alacant també han superat els seus màxims de calor nocturna.

Quatre detinguts a Elx per un frau amb targetes en compres per internet

La Policia Nacional ha detingut a Elx quatre hòmens d’entre 21 i 33 anys per integrar presumptament un grup que comprava telèfons d’alta gamma per internet amb targetes bancàries sostretes. S’han relacionat amb almenys set estafes en diverses ciutats per més de 10.500 euros.

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.