17.2 C
València
Dimarts, 22 abril, 2025

Un treballador ferit per una gran caiguda en una gasolinera de Sant Joan

Hospital General d'Alacant

Imatge d’arxiu de l’Hospital General d’Alacant | Europa Press

Este dimarts, al voltant de les 13.45 hores, s’ha sol·licitat la intervenció del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) per a assistir a un treballador que ha caigut de diversos metres d’altura en una gasolinera de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

  

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb efectius d’Atenció Primària. A més, també ha arribat a la gasolinera una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

 

Els servicis mèdics han assistit al treballador, un home de 57 anys, que presentava politraumatismes. Després de ser estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant, on encara està ingressat.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La jutgessa arxiva la declaració com a investigada de la delegada del Govern, Pilar Bernabé

La jutgessa del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Catarroja ha rebutjat citar a declarar com a investigada a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, en relació amb la gestió de la dana del 29 d'octubre, així com la sol·licitud d'obtenció de gravacions de vehicles al Centre de Coordinació d'Emergències durant l'eixida d'emergències.

La Generalitat manté la seva aposta per la Llei de Concòrdia davant la contestació del Govern

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, afirma que la Llei de Concòrdia seguirà endavant, defensant-la com a positiva per a la comunitat, malgrat la intenció del Govern espanyol de recórrer-la al TC.

Detenció d’un home pel robatori d’una desbrossadora al Campello

Un home ha estat detingut al Campello acusat de robar una desbrossadora valorada entre 700 i 800 euros a operaris de FCC i fugir en vehicle. La Guàrdia Civil va localitzar el robatori gràcies a les càmeres de seguretat.

El juí de la secta de Vistabella ajornat davant de la quantitat de testimonis i proves

El juí contra sis acusats de formar part d'una secta a Vistabella ha estat ajornat per permetre la declaració de 55 testimonis i l'examen de 25 informes mèdics. Les acusacions inclouen abusos sexuals i associació il·lícita, amb penes que oscil·len entre 16 i 76 anys.

Moreno advoca per la reconstrucció i subratlla el futur de Mazón

El president andalús, Juanma Moreno, reflexiona sobre la importància de la reconstrucció després de la dana a València i el paper de Carlos Mazón en les pròximes eleccions.

Els dirigents de la UE assisteixen al funeral del Papa Francisco a Roma

Els presidents de la Comissió, el Parlament i el Consell Europeu viatgen a Roma per rendir homenatge al Papa Francisco, qui va faltar als 88 anys. La seva humilitat i missatge de pau seran recordats.

Augmenta la reserva hídrica dels embassaments del Segura i Xúquer

Els embassaments de la conca del Segura han incrementat la seua reserva hídrica fins al 29,4%, mentre que els del Xúquer han crescut al 62,7%. Dades del Ministeri per a la Transició Ecològica indiquen que les precipitacions han contribuït a aquesta millora.

Benidorm i Gandia lideren les dades d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana amb un 85% durant Setmana Santa

La Comunitat Valenciana registra una ocupació hotelera mitjana del 85% durant Setmana Santa, amb màxims destacats a Benidorm i Gandia. Les xifres indiquen un notable increment respecte a l'any anterior, impulsades pels viatges nacionals i una climatologia favorable.