Desarticulada una organització que venia objectes furtats a Almoradí

Una banda que venia objectes robats ha sigut desarticulada per la Guàrdia Civil a Almoradí, al Baix Segura. Esta organització delinqüent es dedicava durant mesos a la compravenda d'objectes procedents del robatori en vivendes, magatzems i vehicles. Segons ha informat la Guàrdia Civil s'ha detingut en l'operació a catorze persones implicades. Segons sembla, el presumpte cap de la trama és un espanyol de 32 anys i veí de la localitat que va convertir la seua vivenda en un establiment de compravenda d'objectes furtats en tota la comarca. El valor dels objectes sostrets ascendix als 10.000 euros. La investigació, per altra banda, ha permés saber que la xarxa disposava també de proveïdors que li aportaven el material furtat i clients que feien encàrrecs sovint. La banda es va sumar al tràfic de droga quan va començar a ser relativament coneguda, i va començar a vendre droga que li subministrava un presumpte traficant de Formentera del Segura. En l'operació s'ha arrestat a catorze persones; dotze omes i dos dones de nacionalitats espanyoles i marroquines, d'entre 19 i 48 anys. Estan acusades, per tant de robatoris amb força, pertinença a organització criminal, furt, receptació i un altre delicte contra la salut pública. Han passat tots a disposició judicial i posteriorment han sigut posats en llibertat amb càrrec tots menys un que ha ingressat en la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.