16.1 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Desarticulada una organització que venia objectes furtats a Almoradí

Una banda que venia objectes robats ha sigut desarticulada per la Guàrdia Civil a Almoradí, al Baix Segura. Esta organització delinqüent es dedicava durant mesos a la compravenda d'objectes procedents del robatori en vivendes, magatzems i vehicles. Segons ha informat la Guàrdia Civil s'ha detingut en l'operació a catorze persones implicades. Segons sembla, el presumpte cap de la trama és un espanyol de 32 anys i veí de la localitat que va convertir la seua vivenda en un establiment de compravenda d'objectes furtats en tota la comarca. El valor dels objectes sostrets ascendix als 10.000 euros. La investigació, per altra banda, ha permés saber que la xarxa disposava també de proveïdors que li aportaven el material furtat i clients que feien encàrrecs sovint. La banda es va sumar al tràfic de droga quan va començar a ser relativament coneguda, i va començar a vendre droga que li subministrava un presumpte traficant de Formentera del Segura. En l'operació s'ha arrestat a catorze persones; dotze omes i dos dones de nacionalitats espanyoles i marroquines, d'entre 19 i 48 anys. Estan acusades, per tant de robatoris amb força, pertinença a organització criminal, furt, receptació i un altre delicte contra la salut pública. Han passat tots a disposició judicial i posteriorment han sigut posats en llibertat amb càrrec tots menys un que ha ingressat en la presó.

Últimes notícies

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.

UGT de Ford exigix que el premi a Almussafes es traduïsca en càrrega de treball i ocupació

El sindicat ha valorat el reconeixement mundial a la factoria valenciana i ha reclamat que es concrete en producció suficient per a mantindre els 4.142 llocs. També ha sol·licitat una reunió amb el president de Ford Europa.