Desarticulat un punt de venda de drogues a menors en Rojales

Rojales

El presumpte autor dels fets ja ha ingressat en presó | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 30 anys i a una xica de 24, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, pel cultiu i tràfic de drogues. Amb esta operació s’ha desmantellat un punt de venda de drogues a menors d’edat. Després de passar pel jutjat, l’home ha ingressat en la presó.

 

Segons les investigacions, este punt de venda feia temps que estava en actiu i els principals clients eren menors d’edat. Van ser agents de la Guàrdia Civil d’Almoradí, en la mateixa comarca, els que van començar a investigar un tràfic de gent bastant inusual pels voltants d’una casa de Rojales, pròxima a un parc infantil.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant els dies que va durar la vigilància, es va poder constatar que fins a la casa acudien persones que entraven en ella per a eixir només uns minuts més tard. Quan s’identificava a estes persones per carrers pròxims, se’ls sorprenia amb xicotetes dosis d’haixix o de marihuana entre les seues pertinences.

 

Esta pràctica de repartir la droga des de casa, no deixa de ser una cosa habitual de no haver sigut perquè els seus clients són menors d’edat, d’entre 15 i 17 anys. A demés, en altres ocasions, s’ha observat als mateixos venedors desplaçant-se fins al parc de davant per a fer allí mateix l’intercanvi.

 

Rojales

Imatge d’alguns dels objectes confiscats | Guàrdia Civil

 

La dona ha sigut posada en llibertat amb càrrecs

Una volta autoritzada l’entrada i registre de la casa, els agents han descobert un cultiu de marihuana dins d’una de les habitacions, format per 83 plantes de cànnabis sativa. També s’ha trobat material per a la cura de les plantes i per pesar i distribuir la droga.

 

Els dos habitants de la casa, dos espanyols de 30 i 24 anys, han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública pel cultiu i tràfic de drogues. Després de ser entregats en el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, localitat de la mateixa comarca, s’ha decretat l’ingrés en la presó per a l’home i la posada en llibertat amb càrrecs per ella.

Últimes notícies

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.