Desarticulat un punt de venda de drogues a menors en Rojales

Rojales

El presumpte autor dels fets ja ha ingressat en presó | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 30 anys i a una xica de 24, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, pel cultiu i tràfic de drogues. Amb esta operació s’ha desmantellat un punt de venda de drogues a menors d’edat. Després de passar pel jutjat, l’home ha ingressat en la presó.

 

Segons les investigacions, este punt de venda feia temps que estava en actiu i els principals clients eren menors d’edat. Van ser agents de la Guàrdia Civil d’Almoradí, en la mateixa comarca, els que van començar a investigar un tràfic de gent bastant inusual pels voltants d’una casa de Rojales, pròxima a un parc infantil.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant els dies que va durar la vigilància, es va poder constatar que fins a la casa acudien persones que entraven en ella per a eixir només uns minuts més tard. Quan s’identificava a estes persones per carrers pròxims, se’ls sorprenia amb xicotetes dosis d’haixix o de marihuana entre les seues pertinences.

 

Esta pràctica de repartir la droga des de casa, no deixa de ser una cosa habitual de no haver sigut perquè els seus clients són menors d’edat, d’entre 15 i 17 anys. A demés, en altres ocasions, s’ha observat als mateixos venedors desplaçant-se fins al parc de davant per a fer allí mateix l’intercanvi.

 

Rojales

Imatge d’alguns dels objectes confiscats | Guàrdia Civil

 

La dona ha sigut posada en llibertat amb càrrecs

Una volta autoritzada l’entrada i registre de la casa, els agents han descobert un cultiu de marihuana dins d’una de les habitacions, format per 83 plantes de cànnabis sativa. També s’ha trobat material per a la cura de les plantes i per pesar i distribuir la droga.

 

Els dos habitants de la casa, dos espanyols de 30 i 24 anys, han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública pel cultiu i tràfic de drogues. Després de ser entregats en el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, localitat de la mateixa comarca, s’ha decretat l’ingrés en la presó per a l’home i la posada en llibertat amb càrrecs per ella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.