Desarticulat un punt de venda de drogues a menors en Rojales

Rojales

El presumpte autor dels fets ja ha ingressat en presó | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 30 anys i a una xica de 24, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, pel cultiu i tràfic de drogues. Amb esta operació s’ha desmantellat un punt de venda de drogues a menors d’edat. Després de passar pel jutjat, l’home ha ingressat en la presó.

 

Segons les investigacions, este punt de venda feia temps que estava en actiu i els principals clients eren menors d’edat. Van ser agents de la Guàrdia Civil d’Almoradí, en la mateixa comarca, els que van començar a investigar un tràfic de gent bastant inusual pels voltants d’una casa de Rojales, pròxima a un parc infantil.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant els dies que va durar la vigilància, es va poder constatar que fins a la casa acudien persones que entraven en ella per a eixir només uns minuts més tard. Quan s’identificava a estes persones per carrers pròxims, se’ls sorprenia amb xicotetes dosis d’haixix o de marihuana entre les seues pertinences.

 

Esta pràctica de repartir la droga des de casa, no deixa de ser una cosa habitual de no haver sigut perquè els seus clients són menors d’edat, d’entre 15 i 17 anys. A demés, en altres ocasions, s’ha observat als mateixos venedors desplaçant-se fins al parc de davant per a fer allí mateix l’intercanvi.

 

Rojales

Imatge d’alguns dels objectes confiscats | Guàrdia Civil

 

La dona ha sigut posada en llibertat amb càrrecs

Una volta autoritzada l’entrada i registre de la casa, els agents han descobert un cultiu de marihuana dins d’una de les habitacions, format per 83 plantes de cànnabis sativa. També s’ha trobat material per a la cura de les plantes i per pesar i distribuir la droga.

 

Els dos habitants de la casa, dos espanyols de 30 i 24 anys, han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública pel cultiu i tràfic de drogues. Després de ser entregats en el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, localitat de la mateixa comarca, s’ha decretat l’ingrés en la presó per a l’home i la posada en llibertat amb càrrecs per ella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.