Desarticulat un punt de venda de drogues a menors en Rojales

Rojales

El presumpte autor dels fets ja ha ingressat en presó | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home de 30 anys i a una xica de 24, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, pel cultiu i tràfic de drogues. Amb esta operació s’ha desmantellat un punt de venda de drogues a menors d’edat. Després de passar pel jutjat, l’home ha ingressat en la presó.

 

Segons les investigacions, este punt de venda feia temps que estava en actiu i els principals clients eren menors d’edat. Van ser agents de la Guàrdia Civil d’Almoradí, en la mateixa comarca, els que van començar a investigar un tràfic de gent bastant inusual pels voltants d’una casa de Rojales, pròxima a un parc infantil.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant els dies que va durar la vigilància, es va poder constatar que fins a la casa acudien persones que entraven en ella per a eixir només uns minuts més tard. Quan s’identificava a estes persones per carrers pròxims, se’ls sorprenia amb xicotetes dosis d’haixix o de marihuana entre les seues pertinences.

 

Esta pràctica de repartir la droga des de casa, no deixa de ser una cosa habitual de no haver sigut perquè els seus clients són menors d’edat, d’entre 15 i 17 anys. A demés, en altres ocasions, s’ha observat als mateixos venedors desplaçant-se fins al parc de davant per a fer allí mateix l’intercanvi.

 

Rojales

Imatge d’alguns dels objectes confiscats | Guàrdia Civil

 

La dona ha sigut posada en llibertat amb càrrecs

Una volta autoritzada l’entrada i registre de la casa, els agents han descobert un cultiu de marihuana dins d’una de les habitacions, format per 83 plantes de cànnabis sativa. També s’ha trobat material per a la cura de les plantes i per pesar i distribuir la droga.

 

Els dos habitants de la casa, dos espanyols de 30 i 24 anys, han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública pel cultiu i tràfic de drogues. Després de ser entregats en el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, localitat de la mateixa comarca, s’ha decretat l’ingrés en la presó per a l’home i la posada en llibertat amb càrrecs per ella.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU