Desmunten una festa il·legal celebrada en el Montgó

 

Esta nit de dissabte s’ha celebrat una festa il·legal en el cim del Montgó, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Han sigut uns veïns els que van alertar a la Policia Local del municipi i a la Guàrdia Civil després de vore diferents llums en la part de dalt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els veïns, en un primer moment, van avisar als agents perquè pensaven que les llums podria ser d’alguns excursionistes que s’haurien perdut. Abans de començar amb el servici de rescat, la Guàrdia Civil va comprovar si era gent perduda, o simplement estaven gastant alguna broma, pel que els van enviar una ràfega de llum. Com que les llums de dalt de la muntanya no es van apagar, van iniciar el rescat.

 

Una volta van arribar dalt de tot, els agents policials i els bombers del parc de Dénia, en la mateixa comarca, van vore a un grup de 9 jóvens que estaven celebrant una festa d’aniversari i, a demés, a una altra parella. Com que era de nit i a causa de la dificultat d’alguns trams de la senda, els agents no van obligar a la gent acampada a baixar a eixes hores de la nit.

 

No obstant això, el diumenge de matí la Guàrdia Civil es va mobilitzar fins al Montgó i va esperar a tots els jóvens acampats en el final del camí de la senda que baixa del Montgó. Una volta baix, van identificar als que estaven acampats i els van multar per acampada il·legal.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.