Desmunten una festa il·legal celebrada en el Montgó

 

Esta nit de dissabte s’ha celebrat una festa il·legal en el cim del Montgó, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Han sigut uns veïns els que van alertar a la Policia Local del municipi i a la Guàrdia Civil després de vore diferents llums en la part de dalt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els veïns, en un primer moment, van avisar als agents perquè pensaven que les llums podria ser d’alguns excursionistes que s’haurien perdut. Abans de començar amb el servici de rescat, la Guàrdia Civil va comprovar si era gent perduda, o simplement estaven gastant alguna broma, pel que els van enviar una ràfega de llum. Com que les llums de dalt de la muntanya no es van apagar, van iniciar el rescat.

 

Una volta van arribar dalt de tot, els agents policials i els bombers del parc de Dénia, en la mateixa comarca, van vore a un grup de 9 jóvens que estaven celebrant una festa d’aniversari i, a demés, a una altra parella. Com que era de nit i a causa de la dificultat d’alguns trams de la senda, els agents no van obligar a la gent acampada a baixar a eixes hores de la nit.

 

No obstant això, el diumenge de matí la Guàrdia Civil es va mobilitzar fins al Montgó i va esperar a tots els jóvens acampats en el final del camí de la senda que baixa del Montgó. Una volta baix, van identificar als que estaven acampats i els van multar per acampada il·legal.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.