Desmunten una festa il·legal celebrada en el Montgó

 

Esta nit de dissabte s’ha celebrat una festa il·legal en el cim del Montgó, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Han sigut uns veïns els que van alertar a la Policia Local del municipi i a la Guàrdia Civil després de vore diferents llums en la part de dalt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els veïns, en un primer moment, van avisar als agents perquè pensaven que les llums podria ser d’alguns excursionistes que s’haurien perdut. Abans de començar amb el servici de rescat, la Guàrdia Civil va comprovar si era gent perduda, o simplement estaven gastant alguna broma, pel que els van enviar una ràfega de llum. Com que les llums de dalt de la muntanya no es van apagar, van iniciar el rescat.

 

Una volta van arribar dalt de tot, els agents policials i els bombers del parc de Dénia, en la mateixa comarca, van vore a un grup de 9 jóvens que estaven celebrant una festa d’aniversari i, a demés, a una altra parella. Com que era de nit i a causa de la dificultat d’alguns trams de la senda, els agents no van obligar a la gent acampada a baixar a eixes hores de la nit.

 

No obstant això, el diumenge de matí la Guàrdia Civil es va mobilitzar fins al Montgó i va esperar a tots els jóvens acampats en el final del camí de la senda que baixa del Montgó. Una volta baix, van identificar als que estaven acampats i els van multar per acampada il·legal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.