Desmunten una festa il·legal celebrada en el Montgó

 

Esta nit de dissabte s’ha celebrat una festa il·legal en el cim del Montgó, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Han sigut uns veïns els que van alertar a la Policia Local del municipi i a la Guàrdia Civil després de vore diferents llums en la part de dalt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els veïns, en un primer moment, van avisar als agents perquè pensaven que les llums podria ser d’alguns excursionistes que s’haurien perdut. Abans de començar amb el servici de rescat, la Guàrdia Civil va comprovar si era gent perduda, o simplement estaven gastant alguna broma, pel que els van enviar una ràfega de llum. Com que les llums de dalt de la muntanya no es van apagar, van iniciar el rescat.

 

Una volta van arribar dalt de tot, els agents policials i els bombers del parc de Dénia, en la mateixa comarca, van vore a un grup de 9 jóvens que estaven celebrant una festa d’aniversari i, a demés, a una altra parella. Com que era de nit i a causa de la dificultat d’alguns trams de la senda, els agents no van obligar a la gent acampada a baixar a eixes hores de la nit.

 

No obstant això, el diumenge de matí la Guàrdia Civil es va mobilitzar fins al Montgó i va esperar a tots els jóvens acampats en el final del camí de la senda que baixa del Montgó. Una volta baix, van identificar als que estaven acampats i els van multar per acampada il·legal.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.