Desmunten una festa il·legal celebrada en el Montgó

 

Esta nit de dissabte s’ha celebrat una festa il·legal en el cim del Montgó, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Han sigut uns veïns els que van alertar a la Policia Local del municipi i a la Guàrdia Civil després de vore diferents llums en la part de dalt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els veïns, en un primer moment, van avisar als agents perquè pensaven que les llums podria ser d’alguns excursionistes que s’haurien perdut. Abans de començar amb el servici de rescat, la Guàrdia Civil va comprovar si era gent perduda, o simplement estaven gastant alguna broma, pel que els van enviar una ràfega de llum. Com que les llums de dalt de la muntanya no es van apagar, van iniciar el rescat.

 

Una volta van arribar dalt de tot, els agents policials i els bombers del parc de Dénia, en la mateixa comarca, van vore a un grup de 9 jóvens que estaven celebrant una festa d’aniversari i, a demés, a una altra parella. Com que era de nit i a causa de la dificultat d’alguns trams de la senda, els agents no van obligar a la gent acampada a baixar a eixes hores de la nit.

 

No obstant això, el diumenge de matí la Guàrdia Civil es va mobilitzar fins al Montgó i va esperar a tots els jóvens acampats en el final del camí de la senda que baixa del Montgó. Una volta baix, van identificar als que estaven acampats i els van multar per acampada il·legal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.