Cinc ferits i dèsset vehicles implicats en accident múltiple en l’A-7 en Albatera

Embòs A-7 Albatera – San Isidro

Els tres quilòmetres de retenció provocats per l’accident dels 17 vehicles | À Punt

 

Un total de cinc persones han resultat ferides este dilluns en un accident de trànsit en el que s’han vist implicats dèsset vehicles, entre ells tres camions, en l’autovia A-7 dins del terme municipal de San Isidro, en la comarca del Baix Segura (Alacant) segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores del dilluns, en el quilòmetre 533 de l’A-7. Tal com ha avançat ‘Información’, s’ha necessitat la intervenció dels bombers per a alliberar a un dels ferits. El primer accident s’ha produït entre dos turismes i dos camions, si bé s’han vist implicats, en un xoc posterior altres tretze vehicles més. Com a conseqüència dels xocs múltiples, han resultat ferides una dona de 54 anys amb politraumatismes, dos hòmens de 37 anys, una dona de 33 amb policontusions i un home de 30 anys, amb policontusions també.

 

Els quatre primers ferits han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó, en Elx, però a l’últim se l’ha portat a l’Hospital Vega Baixa d’Oriola. Fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), dos de Suport Vital Bàsic i dos ambulàncies convencionals. Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers, s’ha mobilitzat una prefectura, un furgó i un mitjà urbà dels parcs de Crevillent–Elx. Durant les vora dos hores que va estar tallat el trànsit, es va desviar la circulació cap a la carretera nacional N-340.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.