Cinc ferits i dèsset vehicles implicats en accident múltiple en l’A-7 en Albatera

Embòs A-7 Albatera – San Isidro

Els tres quilòmetres de retenció provocats per l’accident dels 17 vehicles | À Punt

 

Un total de cinc persones han resultat ferides este dilluns en un accident de trànsit en el que s’han vist implicats dèsset vehicles, entre ells tres camions, en l’autovia A-7 dins del terme municipal de San Isidro, en la comarca del Baix Segura (Alacant) segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores del dilluns, en el quilòmetre 533 de l’A-7. Tal com ha avançat ‘Información’, s’ha necessitat la intervenció dels bombers per a alliberar a un dels ferits. El primer accident s’ha produït entre dos turismes i dos camions, si bé s’han vist implicats, en un xoc posterior altres tretze vehicles més. Com a conseqüència dels xocs múltiples, han resultat ferides una dona de 54 anys amb politraumatismes, dos hòmens de 37 anys, una dona de 33 amb policontusions i un home de 30 anys, amb policontusions també.

 

Els quatre primers ferits han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó, en Elx, però a l’últim se l’ha portat a l’Hospital Vega Baixa d’Oriola. Fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), dos de Suport Vital Bàsic i dos ambulàncies convencionals. Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers, s’ha mobilitzat una prefectura, un furgó i un mitjà urbà dels parcs de Crevillent–Elx. Durant les vora dos hores que va estar tallat el trànsit, es va desviar la circulació cap a la carretera nacional N-340.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.