Cinc ferits i dèsset vehicles implicats en accident múltiple en l’A-7 en Albatera

Embòs A-7 Albatera – San Isidro

Els tres quilòmetres de retenció provocats per l’accident dels 17 vehicles | À Punt

 

Un total de cinc persones han resultat ferides este dilluns en un accident de trànsit en el que s’han vist implicats dèsset vehicles, entre ells tres camions, en l’autovia A-7 dins del terme municipal de San Isidro, en la comarca del Baix Segura (Alacant) segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores del dilluns, en el quilòmetre 533 de l’A-7. Tal com ha avançat ‘Información’, s’ha necessitat la intervenció dels bombers per a alliberar a un dels ferits. El primer accident s’ha produït entre dos turismes i dos camions, si bé s’han vist implicats, en un xoc posterior altres tretze vehicles més. Com a conseqüència dels xocs múltiples, han resultat ferides una dona de 54 anys amb politraumatismes, dos hòmens de 37 anys, una dona de 33 amb policontusions i un home de 30 anys, amb policontusions també.

 

Els quatre primers ferits han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó, en Elx, però a l’últim se l’ha portat a l’Hospital Vega Baixa d’Oriola. Fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), dos de Suport Vital Bàsic i dos ambulàncies convencionals. Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers, s’ha mobilitzat una prefectura, un furgó i un mitjà urbà dels parcs de Crevillent–Elx. Durant les vora dos hores que va estar tallat el trànsit, es va desviar la circulació cap a la carretera nacional N-340.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.