Cinc ferits i dèsset vehicles implicats en accident múltiple en l’A-7 en Albatera

Embòs A-7 Albatera – San Isidro

Els tres quilòmetres de retenció provocats per l’accident dels 17 vehicles | À Punt

 

Un total de cinc persones han resultat ferides este dilluns en un accident de trànsit en el que s’han vist implicats dèsset vehicles, entre ells tres camions, en l’autovia A-7 dins del terme municipal de San Isidro, en la comarca del Baix Segura (Alacant) segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores del dilluns, en el quilòmetre 533 de l’A-7. Tal com ha avançat ‘Información’, s’ha necessitat la intervenció dels bombers per a alliberar a un dels ferits. El primer accident s’ha produït entre dos turismes i dos camions, si bé s’han vist implicats, en un xoc posterior altres tretze vehicles més. Com a conseqüència dels xocs múltiples, han resultat ferides una dona de 54 anys amb politraumatismes, dos hòmens de 37 anys, una dona de 33 amb policontusions i un home de 30 anys, amb policontusions també.

 

Els quatre primers ferits han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó, en Elx, però a l’últim se l’ha portat a l’Hospital Vega Baixa d’Oriola. Fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), dos de Suport Vital Bàsic i dos ambulàncies convencionals. Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers, s’ha mobilitzat una prefectura, un furgó i un mitjà urbà dels parcs de Crevillent–Elx. Durant les vora dos hores que va estar tallat el trànsit, es va desviar la circulació cap a la carretera nacional N-340.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.