10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Cinc ferits i dèsset vehicles implicats en accident múltiple en l’A-7 en Albatera

Embòs A-7 Albatera – San Isidro

Els tres quilòmetres de retenció provocats per l’accident dels 17 vehicles | À Punt

 

Un total de cinc persones han resultat ferides este dilluns en un accident de trànsit en el que s’han vist implicats dèsset vehicles, entre ells tres camions, en l’autovia A-7 dins del terme municipal de San Isidro, en la comarca del Baix Segura (Alacant) segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències d’Emergències de la Generalitat Valenciana (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores del dilluns, en el quilòmetre 533 de l’A-7. Tal com ha avançat ‘Información’, s’ha necessitat la intervenció dels bombers per a alliberar a un dels ferits. El primer accident s’ha produït entre dos turismes i dos camions, si bé s’han vist implicats, en un xoc posterior altres tretze vehicles més. Com a conseqüència dels xocs múltiples, han resultat ferides una dona de 54 anys amb politraumatismes, dos hòmens de 37 anys, una dona de 33 amb policontusions i un home de 30 anys, amb policontusions també.

 

Els quatre primers ferits han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó, en Elx, però a l’últim se l’ha portat a l’Hospital Vega Baixa d’Oriola. Fins al lloc s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), dos de Suport Vital Bàsic i dos ambulàncies convencionals. Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers, s’ha mobilitzat una prefectura, un furgó i un mitjà urbà dels parcs de Crevillent–Elx. Durant les vora dos hores que va estar tallat el trànsit, es va desviar la circulació cap a la carretera nacional N-340.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.