Detenen a un home després d’alertar al 112 d’un fals avís de bomba a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 25 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics, després de trucar al telèfon d’emergències 112 per a anunciar que era membre d’una organització terrorista i donar un fals avís de bomba.

Els fets van tindre lloc el dimarts, al voltant de les dotze menys deu de la nit, quan el telèfon d’emergències 112 va rebre una trucada d’una persona alertant ser membre d’una organització terrorista i que havia posat un artefacte explosiu que detonaria immediatament en un portal de Gandia.

Davant la naturalesa del fet, ràpidament els policies es van dirigir al lloc i van corroborar que es tractava d’un fals avís alhora que van observar a un grup de joves reunits que van intentar fugir en veure a les patrulles.

En veure l’actitud esquiva dels joves, els agents es van entrevistar individualment amb cadascun d’ells i van donar versions incongruents sobre la crida realitzada moments previs. A més, els policies van esbrinar que dos dels homes vivien en el mateix edifici on suposadament es trobaria la bomba i es van dirigir fins a este lloc per a fer una requisa de l’edifici, on no van trobar cap artefacte.

Després de les perquisicions oportunes per a conéixer qui va realitzar la falsa anomenada al 112, els investigadors han aconseguit identificar a un home que es trobava entre el grup de joves. Per tals fets, els policies ho han detingut com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics. L’arrestat va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kambwala entrarà en la convocatòria per a Vitòria i Pau Navarro és dubte

Willy Kambwala torna després de set mesos i entrarà en la llista del Vila-real per a visitar a l'Alabés a Vitòria. Pau Navarro és dubte a costa de l'entrenament de hui.

Desmantellada una plantació interior de marihuana en una vivenda de la falda del Montgó a Dénia

Dos hòmens de 38 i 47 anys, amb antecedents, han sigut detinguts després de desmantellar una plantació interior en una vivenda del Montgó, a Dénia. La Policia va intervindre 46,77 quilos de fulla, 13,07 de picada i 10.500 euros.

Germán Valera: ‘Davant el Reial Madrid hem de saber patir’

Germán Valera va afirmar que l'Elx haurà de saber patir al Bernabéu i minimitzar errors per a optar a un bon resultat. Malgrat la mala ratxa fora, va recordar el 2-2 de la primera volta com a referència.

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.