Detenen a un home després d’alertar al 112 d’un fals avís de bomba a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 25 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics, després de trucar al telèfon d’emergències 112 per a anunciar que era membre d’una organització terrorista i donar un fals avís de bomba.

Els fets van tindre lloc el dimarts, al voltant de les dotze menys deu de la nit, quan el telèfon d’emergències 112 va rebre una trucada d’una persona alertant ser membre d’una organització terrorista i que havia posat un artefacte explosiu que detonaria immediatament en un portal de Gandia.

Davant la naturalesa del fet, ràpidament els policies es van dirigir al lloc i van corroborar que es tractava d’un fals avís alhora que van observar a un grup de joves reunits que van intentar fugir en veure a les patrulles.

En veure l’actitud esquiva dels joves, els agents es van entrevistar individualment amb cadascun d’ells i van donar versions incongruents sobre la crida realitzada moments previs. A més, els policies van esbrinar que dos dels homes vivien en el mateix edifici on suposadament es trobaria la bomba i es van dirigir fins a este lloc per a fer una requisa de l’edifici, on no van trobar cap artefacte.

Després de les perquisicions oportunes per a conéixer qui va realitzar la falsa anomenada al 112, els investigadors han aconseguit identificar a un home que es trobava entre el grup de joves. Per tals fets, els policies ho han detingut com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics. L’arrestat va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.