Detenen a un home després d’alertar al 112 d’un fals avís de bomba a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 25 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics, després de trucar al telèfon d’emergències 112 per a anunciar que era membre d’una organització terrorista i donar un fals avís de bomba.

Els fets van tindre lloc el dimarts, al voltant de les dotze menys deu de la nit, quan el telèfon d’emergències 112 va rebre una trucada d’una persona alertant ser membre d’una organització terrorista i que havia posat un artefacte explosiu que detonaria immediatament en un portal de Gandia.

Davant la naturalesa del fet, ràpidament els policies es van dirigir al lloc i van corroborar que es tractava d’un fals avís alhora que van observar a un grup de joves reunits que van intentar fugir en veure a les patrulles.

En veure l’actitud esquiva dels joves, els agents es van entrevistar individualment amb cadascun d’ells i van donar versions incongruents sobre la crida realitzada moments previs. A més, els policies van esbrinar que dos dels homes vivien en el mateix edifici on suposadament es trobaria la bomba i es van dirigir fins a este lloc per a fer una requisa de l’edifici, on no van trobar cap artefacte.

Després de les perquisicions oportunes per a conéixer qui va realitzar la falsa anomenada al 112, els investigadors han aconseguit identificar a un home que es trobava entre el grup de joves. Per tals fets, els policies ho han detingut com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics. L’arrestat va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.