15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detenen a cinc persones per desordres públics en un concert a Castelló

 

Policia Nacional de Castelló ha detingut a cinc joves, com a presumptes autors dels desordres públics ocorreguts en el Grau de Castelló després d’un concert durant la nit del dimarts 17 d’agost. Aqueixa mateixa nit, en la qual resultava ferit un Policia Nacional i destrossaven un vehicle de la Policia Portuària, ja es detenia a un dels presumptes autors, aconseguint identificar, localitzar i detindre a altres quatre amb la investigació dels dies posteriors.

 

Els fets es van desencadenar quan un grup de joves que mancaven d’entrada pretenien accedir al concert d’aqueixa nit, produint-se en els voltants un altercat d’ordre públic en el qual van atacar als Policies Nacionals i Portuaris que es trobaven en el lloc, llançant pedres, botelles de cristall i tanques.

 

A conseqüència de l’exaltació, va resultar ferit un Policia Nacional, i destrossat un vehicle de la policia portuària. En aqueix moment es va detindre a la primera persona i es van identificar a altres 17 que van ser proposades per a sanció per infracció a la Llei orgànica 4/2015 de Seguretat Ciutadana.

 

Amb la investigació policial dels dies posteriors, s’aconseguia la identificació, localització i detenció d’altres quatre joves per estar presumptament relacionats en els altercats ocorreguts en el Port del Grau de Castelló el passat dia 17 d’agost.

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.