Detenen a cinc persones per desordres públics en un concert a Castelló

 

Policia Nacional de Castelló ha detingut a cinc joves, com a presumptes autors dels desordres públics ocorreguts en el Grau de Castelló després d’un concert durant la nit del dimarts 17 d’agost. Aqueixa mateixa nit, en la qual resultava ferit un Policia Nacional i destrossaven un vehicle de la Policia Portuària, ja es detenia a un dels presumptes autors, aconseguint identificar, localitzar i detindre a altres quatre amb la investigació dels dies posteriors.

 

Els fets es van desencadenar quan un grup de joves que mancaven d’entrada pretenien accedir al concert d’aqueixa nit, produint-se en els voltants un altercat d’ordre públic en el qual van atacar als Policies Nacionals i Portuaris que es trobaven en el lloc, llançant pedres, botelles de cristall i tanques.

 

A conseqüència de l’exaltació, va resultar ferit un Policia Nacional, i destrossat un vehicle de la policia portuària. En aqueix moment es va detindre a la primera persona i es van identificar a altres 17 que van ser proposades per a sanció per infracció a la Llei orgànica 4/2015 de Seguretat Ciutadana.

 

Amb la investigació policial dels dies posteriors, s’aconseguia la identificació, localització i detenció d’altres quatre joves per estar presumptament relacionats en els altercats ocorreguts en el Port del Grau de Castelló el passat dia 17 d’agost.

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.