Una dona de 63 anys ha sigut detinguda per agents de la Policia Nacional per presumptament ser l'autora d'un delicte de robatori amb força per emportar-se dos lingots d'or, diverses joies i diners de dins d'una caixa forta d'una casa en la qual treballava en València. La treballadora és una dona d'origen espanyol que es quedava sola en casa sovint, moment en què aprofitava per a sostreure estos efectes de la vivenda. La dona que treballava fent tasques en la casa va furtar joies, els lingots d'or i diners que sabia que estaven amagats dins de diferents llibres. La víctima es va donar compte que faltaven diversos objectes quan van desaparéixer els dos lingots d'or, moment en què va denunciar a la Policia.
Últimes notícies
Economia
Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa
La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.
Política
El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la
El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.
Economia
Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació
Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.
Economia
Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació
Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.
Economia
Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes
Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.
Política
Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana
Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.
Successos
Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros
Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.
Política
El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres
Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.








