Detenen a ‘El pequeño Nicolás’ per intentar apunyalar a un cambrer en Madrid

El 'pequeño Nicolás', detingut per intent d'apunyalament a un cambrer

L’amo del local ha volgut expulsar els dos jóvens perquè increpaven a una cambrera | València Diari

 

Francisco Nicolás, conegut popularment com ‘El pequeño Nicolás’, ha sigut detingut en Madrid, després d’agredir i intentar, presumptament, apunyalar al cambrer d’un restaurant, segons ‘El Español’. Els fets s’haurien produït en una cadena de menjar ràpid i també hauria quedat detingut un amic del xic, per desobediència i resistència a l’autoritat. 

 

Expulsats del local per increpar a una cambrera

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores d’esta passada nit de dimarts, en la zona madrilenya d’Azca, concretament en el número 10 del carrer Orense, en una pizzeria italiana situada al costat d’una coneguda discoteca. Els dos jóvens haurien començat a increpar a una cambrera i l’amo hauria optat per expulsar-los del seu local.

 

Just en este moment, el ‘pequeño Nicolás’ hauria intentat clavar-li un ganivet a un dels cambrers del local, que acabaria rebent una punyada en la cara i talls en les mans. En el moment de la detenció, una volta la Policia havia arribat al lloc, l’amic de Francisco s’hauria resistit, pegant a un dels agents. L’incident se saldava amb dos ferits per contusions menors, als qui no va caldre traslladar a un centre hospitalari.

 

En llibertat amb càrrecs

‘El pequeño Nicolás’ suma per este delicte de lesions una nova acusació als 7 anys de presó que li demana la Fiscalia per falsedat documental, suborn i usurpació de funcions. L’amic està acusat de resistència i abús a l’autoritat. Els dos han sigut posats en llibertat amb càrrecs, després de passar per comissaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.