11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detenen a ‘El pequeño Nicolás’ per intentar apunyalar a un cambrer en Madrid

El 'pequeño Nicolás', detingut per intent d'apunyalament a un cambrer

L’amo del local ha volgut expulsar els dos jóvens perquè increpaven a una cambrera | València Diari

 

Francisco Nicolás, conegut popularment com ‘El pequeño Nicolás’, ha sigut detingut en Madrid, després d’agredir i intentar, presumptament, apunyalar al cambrer d’un restaurant, segons ‘El Español’. Els fets s’haurien produït en una cadena de menjar ràpid i també hauria quedat detingut un amic del xic, per desobediència i resistència a l’autoritat. 

 

Expulsats del local per increpar a una cambrera

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores d’esta passada nit de dimarts, en la zona madrilenya d’Azca, concretament en el número 10 del carrer Orense, en una pizzeria italiana situada al costat d’una coneguda discoteca. Els dos jóvens haurien començat a increpar a una cambrera i l’amo hauria optat per expulsar-los del seu local.

 

Just en este moment, el ‘pequeño Nicolás’ hauria intentat clavar-li un ganivet a un dels cambrers del local, que acabaria rebent una punyada en la cara i talls en les mans. En el moment de la detenció, una volta la Policia havia arribat al lloc, l’amic de Francisco s’hauria resistit, pegant a un dels agents. L’incident se saldava amb dos ferits per contusions menors, als qui no va caldre traslladar a un centre hospitalari.

 

En llibertat amb càrrecs

‘El pequeño Nicolás’ suma per este delicte de lesions una nova acusació als 7 anys de presó que li demana la Fiscalia per falsedat documental, suborn i usurpació de funcions. L’amic està acusat de resistència i abús a l’autoritat. Els dos han sigut posats en llibertat amb càrrecs, després de passar per comissaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les bandes de València posaran música a les prèvies de les mascletás de les Falles

Les bandes dels barris i pedanies de València ambientaran les prèvies de les mascletás en la plaça de l'Ajuntament. La mesura s'estrena l'1 de març.

Vivendes col·laboratives a Godella: envellir entre amics com a alternativa a la residència

Una cooperativa creada en 2016 ultima a Godella 21 vivendes amb zones comunes i un centre social. El model prioritza la vida activa i evita la soledat.

Dissabte amb nuvolositat des de migdia, pluges a la vesprada i ratxes molt fortes al matí

La nuvolositat augmentarà de sud a nord des del migdia. A la vesprada hi haurà pluja a l'interior nord, descens tèrmic i ratxes molt fortes de l'oest.

Voulgaris crida a creure en l’ascens i planifica dos escenaris al Castelló

El president del Castelló va demanar confiança en l'equip, segon en la Lliga Hypermotion a dos punts del Racing. Va anunciar que el club treballa en dos escenaris, va recolzar a Pablo Hernández i va obrir la porta a ampliar Castalia si pugen.

Ábalos i Trump es disputen el protagonisme en l’Exposició del Ninot de València

L'Exposició del Ninot obri en el Museu de les Ciències amb quasi 800 figures. Ábalos i Trump concentren les mirades en una edició marcada per la sàtira política i el vot del públic.

La Diputació de València finança amb 1,7 milions el clavegueram de Benetússer

La Diputació de València destina 1,7 milions del Pla Obert a renovar el clavegueram i servicis en el marge esquerre del Camí Nou de Benetússer. Les obres, iniciades l'1 d'octubre, es prolonguen 11 mesos i s'ajusten als danys després de la dana.

Les màximes cauen fins a 6 graus en la Comunitat i Pego lidera amb 21,3

Les màximes d'este divendres han baixat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb descensos de fins a 6 graus. Pego ha registrat 21,3 com a topall del dia.

Andrew August firma el seu primer triomf en la Volta a la C. Valenciana i Girmay seguix líder

Andrew August (Ineos) es va imposar en la tercera etapa entre Orihuela i Sant Vicent del Raspeig i va estrenar el seu palmarés professional. Biniam Girmay (NSN) es manté de líder per desempat amb Adne Holter (Un X).