Detenen a ‘El pequeño Nicolás’ per intentar apunyalar a un cambrer en Madrid

El 'pequeño Nicolás', detingut per intent d'apunyalament a un cambrer

L’amo del local ha volgut expulsar els dos jóvens perquè increpaven a una cambrera | València Diari

 

Francisco Nicolás, conegut popularment com ‘El pequeño Nicolás’, ha sigut detingut en Madrid, després d’agredir i intentar, presumptament, apunyalar al cambrer d’un restaurant, segons ‘El Español’. Els fets s’haurien produït en una cadena de menjar ràpid i també hauria quedat detingut un amic del xic, per desobediència i resistència a l’autoritat. 

 

Expulsats del local per increpar a una cambrera

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores d’esta passada nit de dimarts, en la zona madrilenya d’Azca, concretament en el número 10 del carrer Orense, en una pizzeria italiana situada al costat d’una coneguda discoteca. Els dos jóvens haurien començat a increpar a una cambrera i l’amo hauria optat per expulsar-los del seu local.

 

Just en este moment, el ‘pequeño Nicolás’ hauria intentat clavar-li un ganivet a un dels cambrers del local, que acabaria rebent una punyada en la cara i talls en les mans. En el moment de la detenció, una volta la Policia havia arribat al lloc, l’amic de Francisco s’hauria resistit, pegant a un dels agents. L’incident se saldava amb dos ferits per contusions menors, als qui no va caldre traslladar a un centre hospitalari.

 

En llibertat amb càrrecs

‘El pequeño Nicolás’ suma per este delicte de lesions una nova acusació als 7 anys de presó que li demana la Fiscalia per falsedat documental, suborn i usurpació de funcions. L’amic està acusat de resistència i abús a l’autoritat. Els dos han sigut posats en llibertat amb càrrecs, després de passar per comissaria.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.