Detenen a ‘El pequeño Nicolás’ per intentar apunyalar a un cambrer en Madrid

El 'pequeño Nicolás', detingut per intent d'apunyalament a un cambrer

L’amo del local ha volgut expulsar els dos jóvens perquè increpaven a una cambrera | València Diari

 

Francisco Nicolás, conegut popularment com ‘El pequeño Nicolás’, ha sigut detingut en Madrid, després d’agredir i intentar, presumptament, apunyalar al cambrer d’un restaurant, segons ‘El Español’. Els fets s’haurien produït en una cadena de menjar ràpid i també hauria quedat detingut un amic del xic, per desobediència i resistència a l’autoritat. 

 

Expulsats del local per increpar a una cambrera

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores d’esta passada nit de dimarts, en la zona madrilenya d’Azca, concretament en el número 10 del carrer Orense, en una pizzeria italiana situada al costat d’una coneguda discoteca. Els dos jóvens haurien començat a increpar a una cambrera i l’amo hauria optat per expulsar-los del seu local.

 

Just en este moment, el ‘pequeño Nicolás’ hauria intentat clavar-li un ganivet a un dels cambrers del local, que acabaria rebent una punyada en la cara i talls en les mans. En el moment de la detenció, una volta la Policia havia arribat al lloc, l’amic de Francisco s’hauria resistit, pegant a un dels agents. L’incident se saldava amb dos ferits per contusions menors, als qui no va caldre traslladar a un centre hospitalari.

 

En llibertat amb càrrecs

‘El pequeño Nicolás’ suma per este delicte de lesions una nova acusació als 7 anys de presó que li demana la Fiscalia per falsedat documental, suborn i usurpació de funcions. L’amic està acusat de resistència i abús a l’autoritat. Els dos han sigut posats en llibertat amb càrrecs, després de passar per comissaria.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.