Detenen a ‘El pequeño Nicolás’ per intentar apunyalar a un cambrer en Madrid

El 'pequeño Nicolás', detingut per intent d'apunyalament a un cambrer

L’amo del local ha volgut expulsar els dos jóvens perquè increpaven a una cambrera | València Diari

 

Francisco Nicolás, conegut popularment com ‘El pequeño Nicolás’, ha sigut detingut en Madrid, després d’agredir i intentar, presumptament, apunyalar al cambrer d’un restaurant, segons ‘El Español’. Els fets s’haurien produït en una cadena de menjar ràpid i també hauria quedat detingut un amic del xic, per desobediència i resistència a l’autoritat. 

 

Expulsats del local per increpar a una cambrera

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores d’esta passada nit de dimarts, en la zona madrilenya d’Azca, concretament en el número 10 del carrer Orense, en una pizzeria italiana situada al costat d’una coneguda discoteca. Els dos jóvens haurien començat a increpar a una cambrera i l’amo hauria optat per expulsar-los del seu local.

 

Just en este moment, el ‘pequeño Nicolás’ hauria intentat clavar-li un ganivet a un dels cambrers del local, que acabaria rebent una punyada en la cara i talls en les mans. En el moment de la detenció, una volta la Policia havia arribat al lloc, l’amic de Francisco s’hauria resistit, pegant a un dels agents. L’incident se saldava amb dos ferits per contusions menors, als qui no va caldre traslladar a un centre hospitalari.

 

En llibertat amb càrrecs

‘El pequeño Nicolás’ suma per este delicte de lesions una nova acusació als 7 anys de presó que li demana la Fiscalia per falsedat documental, suborn i usurpació de funcions. L’amic està acusat de resistència i abús a l’autoritat. Els dos han sigut posats en llibertat amb càrrecs, després de passar per comissaria.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.