Mastodon
27.1 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

Detingut per fer-li tocaments a un menor de 13 anys dins d’una furgoneta en Torrent

La furgoneta e-NV200 de Nissan

Imatge d’arxiu d’una furgoneta | Nissan

 

El passat diumenge, en un carrer del municipi de Torrent, en la comarca de l’Horta de València, un home de 56 anys ha sigut arrestat per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a un menor, de 13 anys. La col·laboració ciutadana ha sigut clau per a trobar-lo.

 

Segons fonts policials, la cridada d’uns ciutadans va alertar els agents. Els van explicar que havien vist a un home tocar en reiterades ocasions els genitals a un xiquet en l’interior d’una furgoneta. Una patrulla de la Policia Local va presentar denúncia en la Comissaria de la Policia Nacional en tindre coneixement d’estos fets.

 

A més, gràcies a les investigacions fetes per la Policia Nacional, han pogut saber que, presumptament, estos tocaments s’haurien produït el dia anterior. L’home hauria abusat de la confiança del menor en repetides ocasions amb alguns regals.

 

A conseqüència de les investigacions els agents de la Policia Nacional han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. L’arrestat, amb antecedents policials per abús i agressió sexual, ha passat a disposició judicial.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant posa a la venda les entrades per al Reial Madrid: entre 95 i 265 euros

El Llevant activa la venda d'entrades per al dol davant el Reial Madrid del 23 de setembre (21.30) en el Ciutat de València, amb preus generals entre 95 i 265 euros i un 15% per a abonats. La zona visitant costa 70 euros i es limiten símbols madridistes en Gol Alboraia.

Investigat per circular a 181 km/h en una via de 80 a Turís

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 46 anys detectat a 181 km/h en la CV-415, limitada a 80, a Turís. Les diligències han passat al Jutjat de Guàrdia de Requena.

El Barcelona cedix 290 entrades al València per al dol en l’estadi Johan Cruyff

El Barcelona oferix al València un paquet de 290 entrades a 30 euros per al partit de LaLiga en l'estadi Johan Cruyff. La cessió buida tensions sobre el contingent visitant i prepara un possible intercanvi en la volta a Mestalla.

Un cap de bombers declara que Emergències sabia a les 17.30 que el barranc de Poio estava al límit

Un cap de bombers sosté que a les 17.30 el Centre de Coordinació d'Emergències ja coneixia que el barranc de Poio estava al límit. La declaració fixa un moment clau en la investigació sobre la gestió de la dana.

El cap de Bombers explica la retirada del Pedrís per falta d’instruccions d’Emergències

Manuel Alonso va declarar que l'operatiu en el barranc de Poio es va donar per conclòs al no rebre indicacions detallades del Centre de Coordinació d'Emergències. La jutgessa reprén les testificals del cas.

Aramark gestionarà la restauració del Nou Mestalla amb 52 punts de venda

El València CF adjudica a Aramark la gestió de barres, hospitalitat i fan zone del Nou Mestalla. Hi haurà 52 punts de venda i una cuina central de 1.000 m².

Incendi en un aparcament d’Orihuela-Costa calcina 4 vehicles, danya altres 10 i força el desallotjament d’un edifici

El foc en un garatge subterrani d'una residència en Orihuela-Costa va calcinar quatre cotxes, va danyar altres deu i va obligar a desallotjar un edifici de cinc plantes. No va haver-hi ferits.

Els agents de la CHJ van deixar la zona zero de la DANA entre les 15.00 i les 17.00 del 29-O

Un document remés a les Corts situa a la majoria d'agents de la CHJ en torn de demà el 29 d'octubre i a només tres fins a les 17.00. L'activitat es va centrar en vigilància, avaluació de danys i gestió d'informació en un context d'accessos molt danyats.