Detenen a un fugitiu sobre qui pesava una ordre europea en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic a qui li constava una Ordre Europea de Detenció per a Extradició (OEDE) emesa per les autoritats poloneses per un delicte de lesions.

 

L’oficina d’enllaç encarregada de les comunicacions entre la justícia dels països europeus i la justícia espanyola en matèria d’extradicions denominada Oficina SIRENE va alertar als agents de la Comissaria d’Alacant que en la ciutat es podria trobar una persona reclamada per la justícia polonesa.

 

La Comissaria ha explicat, en un comunicat d’este dimecres, que la Brigada de Seguretat Ciutadana va establir un dispositiu de busca pels diferents barris, amb controls en les principals vies i controlant les entrades de la ciutat alacantina.

 

Va intentar fugir d’un control policial

D’eixa manera, i als pocs dies, en un dels controls pròxims en una zona comercial i a altes hores de la nit, van vore una persona que en donar-se compte de la presència policial va començar a actuar de manera sospitosa intentant evitar el dispositiu de control que es trobava establit en la carretera. Per a evitar la fugida, diferents indicatius motoritzats van anar a on es trobava.

 

Quan els policies van consultar en la base de dades la documentació que portava, van comprovar que era la persona que reclamada per la justícia polonesa, pel que es va procedir a la seua detenció prenent les mesures de seguretat necessàries davant de la perillositat del fugitiu.

 

El detingut de 34 anys, de nacionalitat polonesa, acusat d’un presumpte delicte de lesions va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant Manuel Villar assegura que el govern municipal del PP ha oferit transparència i col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern local ha entregat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i acusa l’esquerra de donar lliçons de transparència mentre critica la gestió del cas d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d Alacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en l adjudicació de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de Sant Joan i ha criticat l actuació de l Ajuntament d Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern municipal ha facilitat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoy per un cas d’expedient disciplinari a una funcionària.

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.