Detenen a un fugitiu sobre qui pesava una ordre europea en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic a qui li constava una Ordre Europea de Detenció per a Extradició (OEDE) emesa per les autoritats poloneses per un delicte de lesions.

 

L’oficina d’enllaç encarregada de les comunicacions entre la justícia dels països europeus i la justícia espanyola en matèria d’extradicions denominada Oficina SIRENE va alertar als agents de la Comissaria d’Alacant que en la ciutat es podria trobar una persona reclamada per la justícia polonesa.

 

La Comissaria ha explicat, en un comunicat d’este dimecres, que la Brigada de Seguretat Ciutadana va establir un dispositiu de busca pels diferents barris, amb controls en les principals vies i controlant les entrades de la ciutat alacantina.

 

Va intentar fugir d’un control policial

D’eixa manera, i als pocs dies, en un dels controls pròxims en una zona comercial i a altes hores de la nit, van vore una persona que en donar-se compte de la presència policial va començar a actuar de manera sospitosa intentant evitar el dispositiu de control que es trobava establit en la carretera. Per a evitar la fugida, diferents indicatius motoritzats van anar a on es trobava.

 

Quan els policies van consultar en la base de dades la documentació que portava, van comprovar que era la persona que reclamada per la justícia polonesa, pel que es va procedir a la seua detenció prenent les mesures de seguretat necessàries davant de la perillositat del fugitiu.

 

El detingut de 34 anys, de nacionalitat polonesa, acusat d’un presumpte delicte de lesions va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.