Detenen a un fugitiu sobre qui pesava una ordre europea en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic a qui li constava una Ordre Europea de Detenció per a Extradició (OEDE) emesa per les autoritats poloneses per un delicte de lesions.

 

L’oficina d’enllaç encarregada de les comunicacions entre la justícia dels països europeus i la justícia espanyola en matèria d’extradicions denominada Oficina SIRENE va alertar als agents de la Comissaria d’Alacant que en la ciutat es podria trobar una persona reclamada per la justícia polonesa.

 

La Comissaria ha explicat, en un comunicat d’este dimecres, que la Brigada de Seguretat Ciutadana va establir un dispositiu de busca pels diferents barris, amb controls en les principals vies i controlant les entrades de la ciutat alacantina.

 

Va intentar fugir d’un control policial

D’eixa manera, i als pocs dies, en un dels controls pròxims en una zona comercial i a altes hores de la nit, van vore una persona que en donar-se compte de la presència policial va començar a actuar de manera sospitosa intentant evitar el dispositiu de control que es trobava establit en la carretera. Per a evitar la fugida, diferents indicatius motoritzats van anar a on es trobava.

 

Quan els policies van consultar en la base de dades la documentació que portava, van comprovar que era la persona que reclamada per la justícia polonesa, pel que es va procedir a la seua detenció prenent les mesures de seguretat necessàries davant de la perillositat del fugitiu.

 

El detingut de 34 anys, de nacionalitat polonesa, acusat d’un presumpte delicte de lesions va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.