Detenen un fugitiu per tràfic de drogues portant documentació falsa a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home que portava sis anys pròfug de la justícia per tràfic de drogues. Al moment del seu arrest, el sospitós portava la documentació d'una altra persona, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Este argentí de 38 anys tenia una ordre de detenció i ingrés a la presó emesa per l'Audiència Nacional per tràfic de drogues des de l'any 2011.

La seua detenció es va produir dimecres passat, 15 de novembre, sobre les 19 hores, quan els agents van identificar al carrer a una persona que els resultava sospitosa i que els va facilitar una documentació en la qual la fotografia no es corresponia amb el seu rostre. L'home va ser traslladat a dependències policials per aclarir la seua identitat. La Policia va comprovar que tenia en vigor una reclamació judicial de detenció i ingrés a la presó per l'Audiència Nacional per tràfic de drogues des de 2011, per la qual cosa va ser arrestat. Compta amb antecedents policials i ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.