Detenen a un home després d’apunyalar a un altre en la cuixa a València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dilluns a València a un jove de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar assestar dues punyalades en el coll amb una navalla a un altre home, clavant-li-la finalment en la cuixa esquerra.

 

Els fets van ocórrer el dilluns, en el districte valencià de Trànsits, sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un xic havia apunyalat a un altre.

 

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc i allí van observar a un home assegut en un banc, que presentava una ferida sagnant a la cama esquerra, per la qual cosa van sol·licitar l‘assistència d’un indicatiu sanitari, que el va traslladar fins a un hospital de València per a la seua valoració.

 

Segons van poder esbrinar els agents, pel que sembla, moments previs, quan la víctima es dirigia a l’establiment de menjar que regentava, un home, sense mediar paraula, se li hauria acostat per a intentar clavar-li fins a dues ocasions un ganivet en el coll.

 

El presumpte agressor va clavar-li l’arma blanca en una cuixa

No obstant això, l’home va aconseguir esquivar l’arma blanca, caient a terra, moment en el qual el sospitós li l’hauria clavada en una cuixa.

Els agents van esbrinar que el dia anterior, l’home hauria acudit fins al local on treballava la víctima i li hauria demanat una consumició i en negar-se a servir-li, el presumpte agressor va començar a increpar-li, encara que finalment va marxar del lloc. No obstant això, el dilluns, quan l’empleat es dirigia al seu treball, el client se li va acostar de manera sorprenent, agredint-li 
amb l’arma blanca

 

A l’arribada dels agents, l’autor dels fets ja no es trobava en el lloc, però van recopilar totes les dades per a la seua identificació. Després de conèixer la identitat del sospitós, els policies després de donar diverses batudes per la zona, ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, que compta amb antecedents policials i es troba en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.