Detenen a un home després d’apunyalar a un altre en la cuixa a València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dilluns a València a un jove de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar assestar dues punyalades en el coll amb una navalla a un altre home, clavant-li-la finalment en la cuixa esquerra.

 

Els fets van ocórrer el dilluns, en el districte valencià de Trànsits, sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un xic havia apunyalat a un altre.

 

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc i allí van observar a un home assegut en un banc, que presentava una ferida sagnant a la cama esquerra, per la qual cosa van sol·licitar l‘assistència d’un indicatiu sanitari, que el va traslladar fins a un hospital de València per a la seua valoració.

 

Segons van poder esbrinar els agents, pel que sembla, moments previs, quan la víctima es dirigia a l’establiment de menjar que regentava, un home, sense mediar paraula, se li hauria acostat per a intentar clavar-li fins a dues ocasions un ganivet en el coll.

 

El presumpte agressor va clavar-li l’arma blanca en una cuixa

No obstant això, l’home va aconseguir esquivar l’arma blanca, caient a terra, moment en el qual el sospitós li l’hauria clavada en una cuixa.

Els agents van esbrinar que el dia anterior, l’home hauria acudit fins al local on treballava la víctima i li hauria demanat una consumició i en negar-se a servir-li, el presumpte agressor va començar a increpar-li, encara que finalment va marxar del lloc. No obstant això, el dilluns, quan l’empleat es dirigia al seu treball, el client se li va acostar de manera sorprenent, agredint-li 
amb l’arma blanca

 

A l’arribada dels agents, l’autor dels fets ja no es trobava en el lloc, però van recopilar totes les dades per a la seua identificació. Després de conèixer la identitat del sospitós, els policies després de donar diverses batudes per la zona, ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, que compta amb antecedents policials i es troba en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.