13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detenen a un home després d’apunyalar a un altre en la cuixa a València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dilluns a València a un jove de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar assestar dues punyalades en el coll amb una navalla a un altre home, clavant-li-la finalment en la cuixa esquerra.

 

Els fets van ocórrer el dilluns, en el districte valencià de Trànsits, sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un xic havia apunyalat a un altre.

 

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc i allí van observar a un home assegut en un banc, que presentava una ferida sagnant a la cama esquerra, per la qual cosa van sol·licitar l‘assistència d’un indicatiu sanitari, que el va traslladar fins a un hospital de València per a la seua valoració.

 

Segons van poder esbrinar els agents, pel que sembla, moments previs, quan la víctima es dirigia a l’establiment de menjar que regentava, un home, sense mediar paraula, se li hauria acostat per a intentar clavar-li fins a dues ocasions un ganivet en el coll.

 

El presumpte agressor va clavar-li l’arma blanca en una cuixa

No obstant això, l’home va aconseguir esquivar l’arma blanca, caient a terra, moment en el qual el sospitós li l’hauria clavada en una cuixa.

Els agents van esbrinar que el dia anterior, l’home hauria acudit fins al local on treballava la víctima i li hauria demanat una consumició i en negar-se a servir-li, el presumpte agressor va començar a increpar-li, encara que finalment va marxar del lloc. No obstant això, el dilluns, quan l’empleat es dirigia al seu treball, el client se li va acostar de manera sorprenent, agredint-li 
amb l’arma blanca

 

A l’arribada dels agents, l’autor dels fets ja no es trobava en el lloc, però van recopilar totes les dades per a la seua identificació. Després de conèixer la identitat del sospitós, els policies després de donar diverses batudes per la zona, ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, que compta amb antecedents policials i es troba en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.