Detenen a un home després d’apunyalar a un altre en la cuixa a València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el passat dilluns a València a un jove de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar assestar dues punyalades en el coll amb una navalla a un altre home, clavant-li-la finalment en la cuixa esquerra.

 

Els fets van ocórrer el dilluns, en el districte valencià de Trànsits, sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un xic havia apunyalat a un altre.

 

Ràpidament els policies es van dirigir al lloc i allí van observar a un home assegut en un banc, que presentava una ferida sagnant a la cama esquerra, per la qual cosa van sol·licitar l‘assistència d’un indicatiu sanitari, que el va traslladar fins a un hospital de València per a la seua valoració.

 

Segons van poder esbrinar els agents, pel que sembla, moments previs, quan la víctima es dirigia a l’establiment de menjar que regentava, un home, sense mediar paraula, se li hauria acostat per a intentar clavar-li fins a dues ocasions un ganivet en el coll.

 

El presumpte agressor va clavar-li l’arma blanca en una cuixa

No obstant això, l’home va aconseguir esquivar l’arma blanca, caient a terra, moment en el qual el sospitós li l’hauria clavada en una cuixa.

Els agents van esbrinar que el dia anterior, l’home hauria acudit fins al local on treballava la víctima i li hauria demanat una consumició i en negar-se a servir-li, el presumpte agressor va començar a increpar-li, encara que finalment va marxar del lloc. No obstant això, el dilluns, quan l’empleat es dirigia al seu treball, el client se li va acostar de manera sorprenent, agredint-li 
amb l’arma blanca

 

A l’arribada dels agents, l’autor dels fets ja no es trobava en el lloc, però van recopilar totes les dades per a la seua identificació. Després de conèixer la identitat del sospitós, els policies després de donar diverses batudes per la zona, ho van localitzar i ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, que compta amb antecedents policials i es troba en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.