Detenen a un home per temptativa de robatori amb força en un habitatge a Borriana

 

Agents de la Policia Local de Borriana van detindre ahir de vesprada un individu com a presumpte responsable de temptativa de robatori amb força en un habitatge al carrer Sant Marc, després de ser sorprès pels propietaris mentre manipulava el pany i donar l’avís a la Policia Local.

 

Els fets es van produir ahir cap a les 20.00 hores, quan uns veïns propietaris d’un habitatge al carrer Sant Marc, van alertar la Sala de Comunicacions de la Policia Local que en arribar al seu domicili havien sorprès un individu intentant accedir al seu domicili, manipulant amb diversos objectes el pany del sa casa.

 

En adonar-se de la presència dels titulars i després de recriminar la seua actitud, l’individu va abandonar immediatament el lloc. Després de desplaçar-se diversos agents de la policia a l’emplaçament i amb la descripció precisa de l’individu que van oferir els propietaris, els agents de la Policia Local van poder localitzar al sospitós.

 

Es dona la circumstància que els propietaris van poder realitzar una fotografia que va ser determinant per a la identificació de l’individu, F.S., un home de 52 anys i de nacionalitat romanesa. Durant els treballs d’identificació, els agents locals van poder comprovar que, a més, sobre l’individu pesava una ordre de detenció i personació per part del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Guadalajara i una altra del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Castelló de la Plana. A l’individu se li va poder aprehendre ferramenta diversa de manyà i estris que per la seua naturalesa bé podrien servir per a violentar panys i accedir a habitatges.

 

Per tots aquests motius es va procedir a la detenció de F.S., el qual, després de la redacció de les corresponents diligències va ser trasllat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil a Borriana, per a la investigació d’aquests fets i la seua posterior posada a disposició judicial.

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.