12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detenen a un home per temptativa de robatori amb força en un habitatge a Borriana

 

Agents de la Policia Local de Borriana van detindre ahir de vesprada un individu com a presumpte responsable de temptativa de robatori amb força en un habitatge al carrer Sant Marc, després de ser sorprès pels propietaris mentre manipulava el pany i donar l’avís a la Policia Local.

 

Els fets es van produir ahir cap a les 20.00 hores, quan uns veïns propietaris d’un habitatge al carrer Sant Marc, van alertar la Sala de Comunicacions de la Policia Local que en arribar al seu domicili havien sorprès un individu intentant accedir al seu domicili, manipulant amb diversos objectes el pany del sa casa.

 

En adonar-se de la presència dels titulars i després de recriminar la seua actitud, l’individu va abandonar immediatament el lloc. Després de desplaçar-se diversos agents de la policia a l’emplaçament i amb la descripció precisa de l’individu que van oferir els propietaris, els agents de la Policia Local van poder localitzar al sospitós.

 

Es dona la circumstància que els propietaris van poder realitzar una fotografia que va ser determinant per a la identificació de l’individu, F.S., un home de 52 anys i de nacionalitat romanesa. Durant els treballs d’identificació, els agents locals van poder comprovar que, a més, sobre l’individu pesava una ordre de detenció i personació per part del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Guadalajara i una altra del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Castelló de la Plana. A l’individu se li va poder aprehendre ferramenta diversa de manyà i estris que per la seua naturalesa bé podrien servir per a violentar panys i accedir a habitatges.

 

Per tots aquests motius es va procedir a la detenció de F.S., el qual, després de la redacció de les corresponents diligències va ser trasllat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil a Borriana, per a la investigació d’aquests fets i la seua posterior posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.