Detenen a un home per temptativa de robatori amb força en un habitatge a Borriana

 

Agents de la Policia Local de Borriana van detindre ahir de vesprada un individu com a presumpte responsable de temptativa de robatori amb força en un habitatge al carrer Sant Marc, després de ser sorprès pels propietaris mentre manipulava el pany i donar l’avís a la Policia Local.

 

Els fets es van produir ahir cap a les 20.00 hores, quan uns veïns propietaris d’un habitatge al carrer Sant Marc, van alertar la Sala de Comunicacions de la Policia Local que en arribar al seu domicili havien sorprès un individu intentant accedir al seu domicili, manipulant amb diversos objectes el pany del sa casa.

 

En adonar-se de la presència dels titulars i després de recriminar la seua actitud, l’individu va abandonar immediatament el lloc. Després de desplaçar-se diversos agents de la policia a l’emplaçament i amb la descripció precisa de l’individu que van oferir els propietaris, els agents de la Policia Local van poder localitzar al sospitós.

 

Es dona la circumstància que els propietaris van poder realitzar una fotografia que va ser determinant per a la identificació de l’individu, F.S., un home de 52 anys i de nacionalitat romanesa. Durant els treballs d’identificació, els agents locals van poder comprovar que, a més, sobre l’individu pesava una ordre de detenció i personació per part del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Guadalajara i una altra del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Castelló de la Plana. A l’individu se li va poder aprehendre ferramenta diversa de manyà i estris que per la seua naturalesa bé podrien servir per a violentar panys i accedir a habitatges.

 

Per tots aquests motius es va procedir a la detenció de F.S., el qual, després de la redacció de les corresponents diligències va ser trasllat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil a Borriana, per a la investigació d’aquests fets i la seua posterior posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.