Detenen a un home per temptativa de robatori amb força en un habitatge a Borriana

 

Agents de la Policia Local de Borriana van detindre ahir de vesprada un individu com a presumpte responsable de temptativa de robatori amb força en un habitatge al carrer Sant Marc, després de ser sorprès pels propietaris mentre manipulava el pany i donar l’avís a la Policia Local.

 

Els fets es van produir ahir cap a les 20.00 hores, quan uns veïns propietaris d’un habitatge al carrer Sant Marc, van alertar la Sala de Comunicacions de la Policia Local que en arribar al seu domicili havien sorprès un individu intentant accedir al seu domicili, manipulant amb diversos objectes el pany del sa casa.

 

En adonar-se de la presència dels titulars i després de recriminar la seua actitud, l’individu va abandonar immediatament el lloc. Després de desplaçar-se diversos agents de la policia a l’emplaçament i amb la descripció precisa de l’individu que van oferir els propietaris, els agents de la Policia Local van poder localitzar al sospitós.

 

Es dona la circumstància que els propietaris van poder realitzar una fotografia que va ser determinant per a la identificació de l’individu, F.S., un home de 52 anys i de nacionalitat romanesa. Durant els treballs d’identificació, els agents locals van poder comprovar que, a més, sobre l’individu pesava una ordre de detenció i personació per part del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Guadalajara i una altra del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Castelló de la Plana. A l’individu se li va poder aprehendre ferramenta diversa de manyà i estris que per la seua naturalesa bé podrien servir per a violentar panys i accedir a habitatges.

 

Per tots aquests motius es va procedir a la detenció de F.S., el qual, després de la redacció de les corresponents diligències va ser trasllat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil a Borriana, per a la investigació d’aquests fets i la seua posterior posada a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.