Detenen a un home per temptativa de robatori amb força en un habitatge a Borriana

 

Agents de la Policia Local de Borriana van detindre ahir de vesprada un individu com a presumpte responsable de temptativa de robatori amb força en un habitatge al carrer Sant Marc, després de ser sorprès pels propietaris mentre manipulava el pany i donar l’avís a la Policia Local.

 

Els fets es van produir ahir cap a les 20.00 hores, quan uns veïns propietaris d’un habitatge al carrer Sant Marc, van alertar la Sala de Comunicacions de la Policia Local que en arribar al seu domicili havien sorprès un individu intentant accedir al seu domicili, manipulant amb diversos objectes el pany del sa casa.

 

En adonar-se de la presència dels titulars i després de recriminar la seua actitud, l’individu va abandonar immediatament el lloc. Després de desplaçar-se diversos agents de la policia a l’emplaçament i amb la descripció precisa de l’individu que van oferir els propietaris, els agents de la Policia Local van poder localitzar al sospitós.

 

Es dona la circumstància que els propietaris van poder realitzar una fotografia que va ser determinant per a la identificació de l’individu, F.S., un home de 52 anys i de nacionalitat romanesa. Durant els treballs d’identificació, els agents locals van poder comprovar que, a més, sobre l’individu pesava una ordre de detenció i personació per part del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Guadalajara i una altra del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Castelló de la Plana. A l’individu se li va poder aprehendre ferramenta diversa de manyà i estris que per la seua naturalesa bé podrien servir per a violentar panys i accedir a habitatges.

 

Per tots aquests motius es va procedir a la detenció de F.S., el qual, després de la redacció de les corresponents diligències va ser trasllat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil a Borriana, per a la investigació d’aquests fets i la seua posterior posada a disposició judicial.

Últimes notícies

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.