Detenen un home per furtar maquinària industrial i alumini a Almassora

Un home ha sigut detingut hui per la Guàrdia Civil de Castelló, acusat d'haver sostret alumini i maquinària de caràcter industrial a Almassora, a la Plana Alta. Segons ha informat l'institut armat en un comunicat, l'actuació ha sigut duta a terme per l'Equip ROCA que és el dedicat a investigar i combatre els robatoris i furts en el camp i explotacions ramaderes. Les investigacions van iniciar-se quan els agents van tindre coneixement de la primera denuncia, on un home informava que li havien furtat alumini i maquinària d'un gestor de residus, una ferralleria situada en la població d'Almassora quan ell no s'havia adonat. Va iniciar-se aleshores la recerca amb les poques pistes amb les quals comptaven i després de diverses gestions i de seguir unes línies de treball, van poder identificar, localitzar i detindre a un home de 55 anys, veí de Castelló com a suposat autor d'un delicte de robatori. Per altra banda les diligències instruïdes han sigut entregades al deganat dels Jutjats de Castelló.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.