Un home ha sigut detingut hui per la Guàrdia Civil de Castelló, acusat d'haver sostret alumini i maquinària de caràcter industrial a Almassora, a la Plana Alta. Segons ha informat l'institut armat en un comunicat, l'actuació ha sigut duta a terme per l'Equip ROCA que és el dedicat a investigar i combatre els robatoris i furts en el camp i explotacions ramaderes. Les investigacions van iniciar-se quan els agents van tindre coneixement de la primera denuncia, on un home informava que li havien furtat alumini i maquinària d'un gestor de residus, una ferralleria situada en la població d'Almassora quan ell no s'havia adonat. Va iniciar-se aleshores la recerca amb les poques pistes amb les quals comptaven i després de diverses gestions i de seguir unes línies de treball, van poder identificar, localitzar i detindre a un home de 55 anys, veí de Castelló com a suposat autor d'un delicte de robatori. Per altra banda les diligències instruïdes han sigut entregades al deganat dels Jutjats de Castelló.
Últimes notícies
Internacional
Mor l’actor Eric Dane als 53 anys després de lluitar contra l’ELA
L’intèrpret, conegut per interpretar Mark Sloan a Anatomia de Grey, havia fet públic el diagnòstic fa menys d’un any
Successos
El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi
El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.
Successos
Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx
La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.
Successos
El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi
El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.
Successos
Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes
El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.
Economia
Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa
La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.
Successos
El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València
El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.
Successos
Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa
La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.



