Un home de 45 anys ha sigut detingut er quatre delictes de robatori al furtar presumptament maquinària agrícola valorada en 4.000 euros en cinc finques de Vinaròs, al Baix Maestrat. Segons ha indicat la Guàrdia Civil es va iniciar en setembre una investigació per a esclarir diferents robatoris comesos en parcel·les i explotacions agrícoles de la localitat. La investigació es va iniciar pels especialistes de l'equip Roca, experts en delictes en el camp, que van esbrinar que l'autor havia utilitzat el mateix modus operandi en tots els fets delictius, furtant ferramentes, bateries i objectes metàl·lics valorats en 4.000 euros aproximadament. En arreplegar restes en les propietats afectades, se l'ha relacionat amb cinc casos diferents. Els agents el van aconseguir localitzar i detindre i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 2 de Vinaròs. L'objectiu del detingut era revendre els elements furtats en el mercat negre, on els delinqüents poden donar fàcil eixida a la maquinària agrícola i a les bateries.
Últimes notícies
Successos
L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart
L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.
Política
Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu
Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.
Política
Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent
Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.
Cultura
La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural
La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.
Successos
Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units
Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.
Social
Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies
L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.
Successos
Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral
El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.
Economia
Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes
Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.



