Un home de 45 anys ha sigut detingut er quatre delictes de robatori al furtar presumptament maquinària agrícola valorada en 4.000 euros en cinc finques de Vinaròs, al Baix Maestrat. Segons ha indicat la Guàrdia Civil es va iniciar en setembre una investigació per a esclarir diferents robatoris comesos en parcel·les i explotacions agrícoles de la localitat. La investigació es va iniciar pels especialistes de l'equip Roca, experts en delictes en el camp, que van esbrinar que l'autor havia utilitzat el mateix modus operandi en tots els fets delictius, furtant ferramentes, bateries i objectes metàl·lics valorats en 4.000 euros aproximadament. En arreplegar restes en les propietats afectades, se l'ha relacionat amb cinc casos diferents. Els agents el van aconseguir localitzar i detindre i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 2 de Vinaròs. L'objectiu del detingut era revendre els elements furtats en el mercat negre, on els delinqüents poden donar fàcil eixida a la maquinària agrícola i a les bateries.
Últimes notícies
Economia
Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida
Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.
Economia
Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial
Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.
Salut
El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple
El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.
Comunitat Valenciana
El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló
El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.
Educació
El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027
El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.
Successos
Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment
La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.
Economia
Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga
Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.
Economia
Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional
Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.







