Detenen un home per furtar maquinària valorada en milers d’euros a Vinaròs

Un home de 45 anys ha sigut detingut er quatre delictes de robatori al furtar presumptament maquinària agrícola valorada en 4.000 euros en cinc finques de Vinaròs, al Baix Maestrat. Segons ha indicat la Guàrdia Civil es va iniciar en setembre una investigació per a esclarir diferents robatoris comesos en parcel·les i explotacions agrícoles de la localitat. La investigació es va iniciar pels especialistes de l'equip Roca, experts en delictes en el camp, que van esbrinar que l'autor havia utilitzat el mateix modus operandi en tots els fets delictius, furtant ferramentes, bateries i objectes metàl·lics valorats en 4.000 euros aproximadament. En arreplegar restes en les propietats afectades, se l'ha relacionat amb cinc casos diferents. Els agents el van aconseguir localitzar i detindre i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 2 de Vinaròs. L'objectiu del detingut era revendre els elements furtats en el mercat negre, on els delinqüents poden donar fàcil eixida a la maquinària agrícola i a les bateries.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.