16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detenen un home per furtar maquinària valorada en milers d’euros a Vinaròs

Un home de 45 anys ha sigut detingut er quatre delictes de robatori al furtar presumptament maquinària agrícola valorada en 4.000 euros en cinc finques de Vinaròs, al Baix Maestrat. Segons ha indicat la Guàrdia Civil es va iniciar en setembre una investigació per a esclarir diferents robatoris comesos en parcel·les i explotacions agrícoles de la localitat. La investigació es va iniciar pels especialistes de l'equip Roca, experts en delictes en el camp, que van esbrinar que l'autor havia utilitzat el mateix modus operandi en tots els fets delictius, furtant ferramentes, bateries i objectes metàl·lics valorats en 4.000 euros aproximadament. En arreplegar restes en les propietats afectades, se l'ha relacionat amb cinc casos diferents. Els agents el van aconseguir localitzar i detindre i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 2 de Vinaròs. L'objectiu del detingut era revendre els elements furtats en el mercat negre, on els delinqüents poden donar fàcil eixida a la maquinària agrícola i a les bateries.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.