8.8 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Detenen un home per furtar maquinària valorada en milers d’euros a Vinaròs

Un home de 45 anys ha sigut detingut er quatre delictes de robatori al furtar presumptament maquinària agrícola valorada en 4.000 euros en cinc finques de Vinaròs, al Baix Maestrat. Segons ha indicat la Guàrdia Civil es va iniciar en setembre una investigació per a esclarir diferents robatoris comesos en parcel·les i explotacions agrícoles de la localitat. La investigació es va iniciar pels especialistes de l'equip Roca, experts en delictes en el camp, que van esbrinar que l'autor havia utilitzat el mateix modus operandi en tots els fets delictius, furtant ferramentes, bateries i objectes metàl·lics valorats en 4.000 euros aproximadament. En arreplegar restes en les propietats afectades, se l'ha relacionat amb cinc casos diferents. Els agents el van aconseguir localitzar i detindre i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 2 de Vinaròs. L'objectiu del detingut era revendre els elements furtats en el mercat negre, on els delinqüents poden donar fàcil eixida a la maquinària agrícola i a les bateries.

Últimes notícies

Torrons de Xixona per a gossos: El Llop llança dolços nadalencs per a mascotes

El Llop ha llançat torrons de coco i carlota i polvorons d'arròs per a gossos, amb textura crunchy, sense sucres afegits i amb racions orientatives per grandària.

Infància de 14 municipis de València presenta mesures per a la reconstrucció postdana

35 xiquets i adolescents de 14 municipis han treballat un any i presenten un document amb mesures per a la reconstrucció després de la DANA i futures emergències.

La Guàrdia Civil ha detingut al lladre d’una gasolinera de Vinalesa després d’amenaçar de mort a la treballadora

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per un robatori amb violència en una gasolinera de Vinalesa. Va amenaçar a l'empleada, va fugir amb moto i es van recuperar 600 euros.

Detinguts dos hòmens amb 4,8 quilos d’haixixs en l’àrea de servici La Ribera de Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens en l'AP-7 després de localitzar 4,8 quilos d'haixixs ocults en un cotxe en l'àrea de servici La Ribera de Cabanes. La troballa es va produir en un control preventiu amb suport d'un gos detector.

El Sindicat Mèdic exigix tancar el centre de salut de La Coma després d’amenaces i una agressió

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament del centre de salut de La Coma, a Paterna, després d'una amenaça de mort a un metge i una recent agressió amb arma blanca a una infermera. Denúncia una situació d'inseguretat sostinguda i reclama mesures urgents i presència policial permanent.

Exigixen el tancament del centre de salut de La Coma després d’amenaces i agressions al personal

El sindicat CESM-CV ha exigit el tancament temporal del consultori de La Coma per una 'greu situació d'inseguretat' després d'una amenaça de mort i una agressió. Reclama presència policial permanent i protecció en visites domiciliàries.

Dijous poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes a la baixa i vent fort en el nord de Castelló

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes. El vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes en el nord de Castelló i el divendres continuarà baixant la temperatura.

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.