Detenen un home per furtar material audiovisual valorat en 15.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 34 anys per presumptament sostraure material audiovisual valorat en 15.000 euros de l'interior d'un camió de repartiment. Els agents l'han localitzat gràcies a les empremtes dactilars que va deixar en les portes del vehicle. Les perquisicions es van iniciar arran d'una denúncia pel robatori d'un camió al seu pas per Elx, on es van desplaçar els investigadors per a recaptar dades dels testimonis, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Amb la informació recopilada, els agents van centrar l'autoria dels fets en un home reincident en este tipus de robatoris, per la qual cosa van iniciar una recerca sobre el seu entorn per a esbrinar on havia donat eixida al material sostret. L'autor dels fets havia fracturat el mecanisme de tancament de les portes del camió.

Finalment, els policies van localitzar i van recuperar el material audiovisual i el van lliurar al seu propietari. L'operació va concloure quan la Brigada Local de Policia Científica va identificar al sospitós per les seues petjades, després de la inspecció ocular practicada en el camió. L'home, de 34 anys i nacionalitat espanyola, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de robatori amb força. La investigació va ser duta a terme per efectius del Grup I de Recerca i de la Brigada Local de Policia Científica d'Elx.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.