Detenen un home per furtar material audiovisual valorat en 15.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 34 anys per presumptament sostraure material audiovisual valorat en 15.000 euros de l'interior d'un camió de repartiment. Els agents l'han localitzat gràcies a les empremtes dactilars que va deixar en les portes del vehicle. Les perquisicions es van iniciar arran d'una denúncia pel robatori d'un camió al seu pas per Elx, on es van desplaçar els investigadors per a recaptar dades dels testimonis, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Amb la informació recopilada, els agents van centrar l'autoria dels fets en un home reincident en este tipus de robatoris, per la qual cosa van iniciar una recerca sobre el seu entorn per a esbrinar on havia donat eixida al material sostret. L'autor dels fets havia fracturat el mecanisme de tancament de les portes del camió.

Finalment, els policies van localitzar i van recuperar el material audiovisual i el van lliurar al seu propietari. L'operació va concloure quan la Brigada Local de Policia Científica va identificar al sospitós per les seues petjades, després de la inspecció ocular practicada en el camió. L'home, de 34 anys i nacionalitat espanyola, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de robatori amb força. La investigació va ser duta a terme per efectius del Grup I de Recerca i de la Brigada Local de Policia Científica d'Elx.

Últimes notícies

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.

Torrevieja avança la inauguració del Certamen d’Havaneres per la final del Mundial

El Patronato de Habaneras de Torrevieja ha avançat a les 12.30 hores d’este diumenge la inauguració del 72é Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia per a no coincidir amb la final del Mundial que jugarà Espanya.

Compromís proposa sensors tèrmics per al personal municipal que treballa al carrer a València

Compromís ha proposat dotar les brigades municipals de València de sensors que detecten l’estrés tèrmic per a prevenir cops de calor i reforçar els protocols de seguretat en jornades d’altes temperatures.