Detenen un home per furtar material audiovisual valorat en 15.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 34 anys per presumptament sostraure material audiovisual valorat en 15.000 euros de l'interior d'un camió de repartiment. Els agents l'han localitzat gràcies a les empremtes dactilars que va deixar en les portes del vehicle. Les perquisicions es van iniciar arran d'una denúncia pel robatori d'un camió al seu pas per Elx, on es van desplaçar els investigadors per a recaptar dades dels testimonis, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Amb la informació recopilada, els agents van centrar l'autoria dels fets en un home reincident en este tipus de robatoris, per la qual cosa van iniciar una recerca sobre el seu entorn per a esbrinar on havia donat eixida al material sostret. L'autor dels fets havia fracturat el mecanisme de tancament de les portes del camió.

Finalment, els policies van localitzar i van recuperar el material audiovisual i el van lliurar al seu propietari. L'operació va concloure quan la Brigada Local de Policia Científica va identificar al sospitós per les seues petjades, després de la inspecció ocular practicada en el camió. L'home, de 34 anys i nacionalitat espanyola, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de robatori amb força. La investigació va ser duta a terme per efectius del Grup I de Recerca i de la Brigada Local de Policia Científica d'Elx.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.