Detenen un home per furtar material audiovisual valorat en 15.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 34 anys per presumptament sostraure material audiovisual valorat en 15.000 euros de l'interior d'un camió de repartiment. Els agents l'han localitzat gràcies a les empremtes dactilars que va deixar en les portes del vehicle. Les perquisicions es van iniciar arran d'una denúncia pel robatori d'un camió al seu pas per Elx, on es van desplaçar els investigadors per a recaptar dades dels testimonis, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Amb la informació recopilada, els agents van centrar l'autoria dels fets en un home reincident en este tipus de robatoris, per la qual cosa van iniciar una recerca sobre el seu entorn per a esbrinar on havia donat eixida al material sostret. L'autor dels fets havia fracturat el mecanisme de tancament de les portes del camió.

Finalment, els policies van localitzar i van recuperar el material audiovisual i el van lliurar al seu propietari. L'operació va concloure quan la Brigada Local de Policia Científica va identificar al sospitós per les seues petjades, després de la inspecció ocular practicada en el camió. L'home, de 34 anys i nacionalitat espanyola, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de robatori amb força. La investigació va ser duta a terme per efectius del Grup I de Recerca i de la Brigada Local de Policia Científica d'Elx.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.