Detenen un home per furtar material audiovisual valorat en 15.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 34 anys per presumptament sostraure material audiovisual valorat en 15.000 euros de l'interior d'un camió de repartiment. Els agents l'han localitzat gràcies a les empremtes dactilars que va deixar en les portes del vehicle. Les perquisicions es van iniciar arran d'una denúncia pel robatori d'un camió al seu pas per Elx, on es van desplaçar els investigadors per a recaptar dades dels testimonis, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Amb la informació recopilada, els agents van centrar l'autoria dels fets en un home reincident en este tipus de robatoris, per la qual cosa van iniciar una recerca sobre el seu entorn per a esbrinar on havia donat eixida al material sostret. L'autor dels fets havia fracturat el mecanisme de tancament de les portes del camió.

Finalment, els policies van localitzar i van recuperar el material audiovisual i el van lliurar al seu propietari. L'operació va concloure quan la Brigada Local de Policia Científica va identificar al sospitós per les seues petjades, després de la inspecció ocular practicada en el camió. L'home, de 34 anys i nacionalitat espanyola, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de robatori amb força. La investigació va ser duta a terme per efectius del Grup I de Recerca i de la Brigada Local de Policia Científica d'Elx.

Últimes notícies

Pradas demana que Bernabé i Polo entreguen voluntàriament tots els missatges de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al Jutjat de Catarroja que la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i el president de la CHJ, Miguel Polo, aporten totes les comunicacions del dia de la DANA, especialment sobre el barranc del Poyo.

Detingut a Oriola un home buscat a Suècia per crim organitzat i tràfic d’armes

La Policia Nacional ha detingut a Oriola un home reclamat per Suècia per la seua vinculació amb organitzacions criminals dedicades al crim organitzat i a la facilitació d’armes.

Més de 5.500 signatures reclamen solucions al deteriorament de la sanitat pública valenciana

Més de 5.500 infermeres i fisioterapeutes de la sanitat pública valenciana han signat un manifest, entregat a la Conselleria de Sanitat, per a denunciar el deteriorament de les seues condicions laborals i la creixent pressió assistencial. El sindicat Satse advertix que continuarà amb mobilitzacions i prepara una jornada de vaga per a finals de novembre si no hi ha avanços en la negociació.

Així són les noves camisetes del Levante UD per a la temporada 2026-2027

El Levante UD ha presentat les noves equipacions 2026-2027, amb una primera blaugrana amb detalls blancs al coll i a les mànigues i una segona en negre i blanc que evoca els orígens del club.

Un mort i dos ferits en un xoc frontal a la N-332 a El Verger

Un home de 55 anys ha mort i dos hòmens de 30 han resultat ferits en un xoc frontal entre dos cotxes a la N-332, al terme d’El Verger, en la Marina Alta.

La vesprada es complica amb cinc incendis forestals a Cirat, Lucena, Montanejos, Simat i Cocentaina

Cinc incendis forestals s’han declarat esta vesprada a Cirat, Lucena del Cid, Montanejos, Simat de la Valldigna i Cocentaina, amb un fort desplegament de mitjans aeris i terrestres.

Sato, primer japonés del València CF: Kubo és el mirall on vol reflectir-se

El migcampista japonés Ryunosuke Sato s’ha presentat amb el València CF orgullós de ser el primer jugador japonés del primer equip i ha assenyalat Take Kubo, amb més de 200 partits en LaLiga, com el seu gran referent.

Bernabé anuncia que el Govern pressionarà per a evitar cotxes al bulevard Federico García Lorca

Pilar Bernabé assegura que el Govern central farà tot el possible perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit rodat i critica el veto de l’alcaldessa María José Catalá.