13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detenen un home per furtar material audiovisual valorat en 15.000 euros a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 34 anys per presumptament sostraure material audiovisual valorat en 15.000 euros de l'interior d'un camió de repartiment. Els agents l'han localitzat gràcies a les empremtes dactilars que va deixar en les portes del vehicle. Les perquisicions es van iniciar arran d'una denúncia pel robatori d'un camió al seu pas per Elx, on es van desplaçar els investigadors per a recaptar dades dels testimonis, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Amb la informació recopilada, els agents van centrar l'autoria dels fets en un home reincident en este tipus de robatoris, per la qual cosa van iniciar una recerca sobre el seu entorn per a esbrinar on havia donat eixida al material sostret. L'autor dels fets havia fracturat el mecanisme de tancament de les portes del camió.

Finalment, els policies van localitzar i van recuperar el material audiovisual i el van lliurar al seu propietari. L'operació va concloure quan la Brigada Local de Policia Científica va identificar al sospitós per les seues petjades, després de la inspecció ocular practicada en el camió. L'home, de 34 anys i nacionalitat espanyola, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de robatori amb força. La investigació va ser duta a terme per efectius del Grup I de Recerca i de la Brigada Local de Policia Científica d'Elx.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.