Detenen un home que havia efectuat 33 robatoris en habitatges de València i Madrid

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 46 anys com a presumpte autor de fins a 33 robatoris amb força en habitatges de València i Madrid, als quals accedia amb clau falsa i sense fracturar el pany. Es portava exclusivament diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. El sospitós va cometre els robatoris durant més d'un any i finalment ha sigut detingut a València. Està integrat en una organització presumptament dedicada a la comissió de robatoris en habitatges mitjançant mètodes de clau falsa, que inclouen especialitats com 'ganzuado', 'magic key', 'bumping' i 'impresioning'. Les investigacions es van iniciar en teindre coneixement la Policia d'una sèrie de robatoris amb força en domicilis de València, on accedien sense cap tipus de forçament ni trencament de portes.

Després de les perquisicions, els agents van saber que el sospitós hauria pogut participar en un total de 33 robatoris entre els mesos de juny de l'any passat i juliol d'enguany: 32 d'ells comeses en domicilis de diferents districtes de València i un altre més a Madrid. L'autor accedia a l'interior dels domicilis per la porta principal, amb clau falsa, després de cerciorar-se que els propietaris no estaven allí. Una vegada dins, es portava principalment diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor en el mercat.

 

La Policia calcula que el valor de les joies sostretes ascendix a diversos centenars de milers d'euros, ja que l'home també es va portar de les cases gran quantitat de diners en efectiu. Els investigadors van esbrinar la identitat del sospitós i, una vegada localitzat, el van detenir a València, si bé l'operatiu continua en marxa per si hi haguera més implicats. L'arrestat, d'origen georgià i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.