Detenen un home que havia efectuat 33 robatoris en habitatges de València i Madrid

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha arrestat a un home de 46 anys com a presumpte autor de fins a 33 robatoris amb força en habitatges de València i Madrid, als quals accedia amb clau falsa i sense fracturar el pany. Es portava exclusivament diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor, segons ha informat la […]

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 46 anys com a presumpte autor de fins a 33 robatoris amb força en habitatges de València i Madrid, als quals accedia amb clau falsa i sense fracturar el pany. Es portava exclusivament diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. El sospitós va cometre els robatoris durant més d'un any i finalment ha sigut detingut a València. Està integrat en una organització presumptament dedicada a la comissió de robatoris en habitatges mitjançant mètodes de clau falsa, que inclouen especialitats com 'ganzuado', 'magic key', 'bumping' i 'impresioning'. Les investigacions es van iniciar en teindre coneixement la Policia d'una sèrie de robatoris amb força en domicilis de València, on accedien sense cap tipus de forçament ni trencament de portes.

Després de les perquisicions, els agents van saber que el sospitós hauria pogut participar en un total de 33 robatoris entre els mesos de juny de l'any passat i juliol d'enguany: 32 d'ells comeses en domicilis de diferents districtes de València i un altre més a Madrid. L'autor accedia a l'interior dels domicilis per la porta principal, amb clau falsa, després de cerciorar-se que els propietaris no estaven allí. Una vegada dins, es portava principalment diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor en el mercat.

 

La Policia calcula que el valor de les joies sostretes ascendix a diversos centenars de milers d'euros, ja que l'home també es va portar de les cases gran quantitat de diners en efectiu. Els investigadors van esbrinar la identitat del sospitós i, una vegada localitzat, el van detenir a València, si bé l'operatiu continua en marxa per si hi haguera més implicats. L'arrestat, d'origen georgià i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.