Detenen un home que havia efectuat 33 robatoris en habitatges de València i Madrid

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 46 anys com a presumpte autor de fins a 33 robatoris amb força en habitatges de València i Madrid, als quals accedia amb clau falsa i sense fracturar el pany. Es portava exclusivament diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. El sospitós va cometre els robatoris durant més d'un any i finalment ha sigut detingut a València. Està integrat en una organització presumptament dedicada a la comissió de robatoris en habitatges mitjançant mètodes de clau falsa, que inclouen especialitats com 'ganzuado', 'magic key', 'bumping' i 'impresioning'. Les investigacions es van iniciar en teindre coneixement la Policia d'una sèrie de robatoris amb força en domicilis de València, on accedien sense cap tipus de forçament ni trencament de portes.

Després de les perquisicions, els agents van saber que el sospitós hauria pogut participar en un total de 33 robatoris entre els mesos de juny de l'any passat i juliol d'enguany: 32 d'ells comeses en domicilis de diferents districtes de València i un altre més a Madrid. L'autor accedia a l'interior dels domicilis per la porta principal, amb clau falsa, després de cerciorar-se que els propietaris no estaven allí. Una vegada dins, es portava principalment diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor en el mercat.

 

La Policia calcula que el valor de les joies sostretes ascendix a diversos centenars de milers d'euros, ja que l'home també es va portar de les cases gran quantitat de diners en efectiu. Els investigadors van esbrinar la identitat del sospitós i, una vegada localitzat, el van detenir a València, si bé l'operatiu continua en marxa per si hi haguera més implicats. L'arrestat, d'origen georgià i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.