Detenen un home que havia efectuat 33 robatoris en habitatges de València i Madrid

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha arrestat a un home de 46 anys com a presumpte autor de fins a 33 robatoris amb força en habitatges de València i Madrid, als quals accedia amb clau falsa i sense fracturar el pany. Es portava exclusivament diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor, segons ha informat la […]

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 46 anys com a presumpte autor de fins a 33 robatoris amb força en habitatges de València i Madrid, als quals accedia amb clau falsa i sense fracturar el pany. Es portava exclusivament diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. El sospitós va cometre els robatoris durant més d'un any i finalment ha sigut detingut a València. Està integrat en una organització presumptament dedicada a la comissió de robatoris en habitatges mitjançant mètodes de clau falsa, que inclouen especialitats com 'ganzuado', 'magic key', 'bumping' i 'impresioning'. Les investigacions es van iniciar en teindre coneixement la Policia d'una sèrie de robatoris amb força en domicilis de València, on accedien sense cap tipus de forçament ni trencament de portes.

Després de les perquisicions, els agents van saber que el sospitós hauria pogut participar en un total de 33 robatoris entre els mesos de juny de l'any passat i juliol d'enguany: 32 d'ells comeses en domicilis de diferents districtes de València i un altre més a Madrid. L'autor accedia a l'interior dels domicilis per la porta principal, amb clau falsa, després de cerciorar-se que els propietaris no estaven allí. Una vegada dins, es portava principalment diners, joies, rellotges, bolígrafs i plomes de gran valor en el mercat.

 

La Policia calcula que el valor de les joies sostretes ascendix a diversos centenars de milers d'euros, ja que l'home també es va portar de les cases gran quantitat de diners en efectiu. Els investigadors van esbrinar la identitat del sospitós i, una vegada localitzat, el van detenir a València, si bé l'operatiu continua en marxa per si hi haguera més implicats. L'arrestat, d'origen georgià i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La vaga mèdica deixa xifres dispars entre València i la resta de províncies

Avanza situa el seguiment de la vaga mèdica en el 35,3 % a la província de València, mentre Sanitat dona un 2,21 %. Les xifres autonòmiques també discrepen.

Mor Fátima Báñez en l’accident de trens de Toledo

L'exministra d'Ocupació tenia 59 anys i viatjava en l'últim vagó de l'Iryo implicat en la col·lisió amb un AVE, després d'una llarga trajectòria política i empresarial

L’Alcúdia es va inundar al 90 % i l’alcalde denuncia la falta d’informació

Andreu Salom ha declarat que l’Alcúdia es va inundar al 90 % abans de les 18.00 hores del 29 d’octubre de 2024. També ha relatat la falta d’informació i la sensació d’abandonament.

Set de cada deu negocis afectats per la dana han recuperat l’activitat

Set de cada deu establiments han recuperat o superat l’activitat anterior a la dana de 2024, però els negocis menuts encara afronten més dificultats.

Felipe VI comprova a Bétera les capacitats de defensa NBQ de l’Exèrcit

Felipe VI ha assistit a Bétera a l’exercici Grifo 2026, que ha posat a prova la resposta davant d’amenaces nuclears, biològiques i químiques. La maniobra s’ha acurtat després del xoc de dos trens a Urda.

L’avanç de la IA planteja a les empreses com garantir-ne el funcionament correcte

L’avanç de la intel·ligència artificial planteja a les empreses tecnològiques el repte de garantir que els sistemes funcionen correctament, responen a les necessitats reals dels usuaris i mantenen els estàndards de qualitat i seguretat.

Activistes mexicanes parlen amb afectades per la dana sobre l’impacte de les tragèdies en les dones

Dues activistes de Mèxic s’han reunit amb persones afectades per la dana de 2024, que va deixar 233 persones mortes a la província de València, per a analitzar l’impacte de les tragèdies en les dones i defensar la importància d’afegir una perspectiva feminista en les catàstrofes.

Troben mort l’home que buscaven en una muntanya de Polop (Alacant)

L’home de 45 anys que buscaven als voltants de la muntanya del Ponoig, a Polop de la Marina (Alacant), ha sigut trobat mort, possiblement a causa d’una caiguda des d’una altura.