Detenen a un quart implicat en l’assassinat d’un home a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut aquest dilluns a Barcelona a un home de 35 anys, d’origen dominicà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla participar en els fets esdevinguts el 13 d’agost de 2020 en un garatge del districte valencià de Russafa en el qual va resultar mort un home de 61 anys.

 

El succés, un robatori amb violència i intimidació, va tindre lloc el 13 d’agost del passat any al carrer Planas de València en el qual agents de la Policia Nacional van ser comissionats fins al lloc, on pel que sembla un home estava demanant auxili des d’una planta baixa.

 

Una vegada allí, els policies van localitzar el cos sense vida d’un home de 61 anys, així com a un dels sospitosos, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’assassinat i robatori amb violència i intimidació. Un segon home va ser localitzat també en el lloc dels fets per un altre indicatiu policial, ocult sota un vehicle, i arrestat com a presumpte autor d’aquests delictes

 

Localitzen a un quart implicat

El grup d’Homicidis d’aquesta Prefectura Superior de València es va fer càrrec de les investigacions en les quals es van concloure que altres dues persones més podrien haver participat en l’execució del robatori amb violència. Les perquisicions policials van permetre detindre a un tercer sospitós el passat 25 de maig, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència

 

L’àrdua labor investigativa del grup d’Homicidis, en col·laboració amb el la UDYCO (Unitat de Drogues i Crim Organitzat) de Barcelona, ha permés localitzar a la ciutat comtal a un quart implicat en els fets, el qual ha sigut detingut aquest dilluns com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L‘arrestat ja ha passat a disposició judicial

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.