15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detenen a un quart implicat en l’assassinat d’un home a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut aquest dilluns a Barcelona a un home de 35 anys, d’origen dominicà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla participar en els fets esdevinguts el 13 d’agost de 2020 en un garatge del districte valencià de Russafa en el qual va resultar mort un home de 61 anys.

 

El succés, un robatori amb violència i intimidació, va tindre lloc el 13 d’agost del passat any al carrer Planas de València en el qual agents de la Policia Nacional van ser comissionats fins al lloc, on pel que sembla un home estava demanant auxili des d’una planta baixa.

 

Una vegada allí, els policies van localitzar el cos sense vida d’un home de 61 anys, així com a un dels sospitosos, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’assassinat i robatori amb violència i intimidació. Un segon home va ser localitzat també en el lloc dels fets per un altre indicatiu policial, ocult sota un vehicle, i arrestat com a presumpte autor d’aquests delictes

 

Localitzen a un quart implicat

El grup d’Homicidis d’aquesta Prefectura Superior de València es va fer càrrec de les investigacions en les quals es van concloure que altres dues persones més podrien haver participat en l’execució del robatori amb violència. Les perquisicions policials van permetre detindre a un tercer sospitós el passat 25 de maig, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència

 

L’àrdua labor investigativa del grup d’Homicidis, en col·laboració amb el la UDYCO (Unitat de Drogues i Crim Organitzat) de Barcelona, ha permés localitzar a la ciutat comtal a un quart implicat en els fets, el qual ha sigut detingut aquest dilluns com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L‘arrestat ja ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³

El Xúquer guanya 21 hm³ i se situa al 52,3%, mentres que el Segura suma 6 hm³ i aconseguix el 26,6%. A Espanya, la reserva hídrica arriba al 56,9% amb 31.865 hm³.

L’IVAM commemora el 150 aniversari de Julio González amb exposicions, xarrades i un taller

L'IVAM dedicarà 2026 a commemorar el 150 aniversari de Julio González amb una gran exposició, un cicle literari, un taller d'escultura i accions educatives. El programa reforça el vincle del museu amb el pioner de l'escultura en ferro i rellig el seu llegat des de noves mirades.

El València Basket busca a Saragossa un pas quasi definitiu cap a la següent ronda d’Eurolliga

L'equip taronja visita al Casademont en la jornada 10 amb 6-3 i aspira a un triomf que l'acoste a la següent fase; guanyar per més de set li donaria el average.

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.