Detenen a un quart implicat en l’assassinat d’un home a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut aquest dilluns a Barcelona a un home de 35 anys, d’origen dominicà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla participar en els fets esdevinguts el 13 d’agost de 2020 en un garatge del districte valencià de Russafa en el qual va resultar mort un home de 61 anys.

 

El succés, un robatori amb violència i intimidació, va tindre lloc el 13 d’agost del passat any al carrer Planas de València en el qual agents de la Policia Nacional van ser comissionats fins al lloc, on pel que sembla un home estava demanant auxili des d’una planta baixa.

 

Una vegada allí, els policies van localitzar el cos sense vida d’un home de 61 anys, així com a un dels sospitosos, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’assassinat i robatori amb violència i intimidació. Un segon home va ser localitzat també en el lloc dels fets per un altre indicatiu policial, ocult sota un vehicle, i arrestat com a presumpte autor d’aquests delictes

 

Localitzen a un quart implicat

El grup d’Homicidis d’aquesta Prefectura Superior de València es va fer càrrec de les investigacions en les quals es van concloure que altres dues persones més podrien haver participat en l’execució del robatori amb violència. Les perquisicions policials van permetre detindre a un tercer sospitós el passat 25 de maig, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència

 

L’àrdua labor investigativa del grup d’Homicidis, en col·laboració amb el la UDYCO (Unitat de Drogues i Crim Organitzat) de Barcelona, ha permés localitzar a la ciutat comtal a un quart implicat en els fets, el qual ha sigut detingut aquest dilluns com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L‘arrestat ja ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.