Detenen a un quart implicat en l’assassinat d’un home a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut aquest dilluns a Barcelona a un home de 35 anys, d’origen dominicà, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de pel que sembla participar en els fets esdevinguts el 13 d’agost de 2020 en un garatge del districte valencià de Russafa en el qual va resultar mort un home de 61 anys.

 

El succés, un robatori amb violència i intimidació, va tindre lloc el 13 d’agost del passat any al carrer Planas de València en el qual agents de la Policia Nacional van ser comissionats fins al lloc, on pel que sembla un home estava demanant auxili des d’una planta baixa.

 

Una vegada allí, els policies van localitzar el cos sense vida d’un home de 61 anys, així com a un dels sospitosos, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’assassinat i robatori amb violència i intimidació. Un segon home va ser localitzat també en el lloc dels fets per un altre indicatiu policial, ocult sota un vehicle, i arrestat com a presumpte autor d’aquests delictes

 

Localitzen a un quart implicat

El grup d’Homicidis d’aquesta Prefectura Superior de València es va fer càrrec de les investigacions en les quals es van concloure que altres dues persones més podrien haver participat en l’execució del robatori amb violència. Les perquisicions policials van permetre detindre a un tercer sospitós el passat 25 de maig, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència

 

L’àrdua labor investigativa del grup d’Homicidis, en col·laboració amb el la UDYCO (Unitat de Drogues i Crim Organitzat) de Barcelona, ha permés localitzar a la ciutat comtal a un quart implicat en els fets, el qual ha sigut detingut aquest dilluns com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L‘arrestat ja ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.