Detenen a un home que va intentar violar un xiquet de 9 anys en un bar de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 26 anys acusat d’haver intentat abusar sexualment d’un menor de 9 anys en els banys d’un bar.

El menor, segons han informat fonts de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, va poder repel·lir l’agressió i eixir del bar a la recerca del seu pare, la qual cosa va evitar que es consumara la violació.

Els fets es van produir divendres passat en un bar de València al voltant de les 20.00 hores. Quan van arribar els agents, el sospitós ja no era allí, però ho van detindre durant el matí del dissabte.

El supòsit agressor, segons avança el diari Levante-EMV, ha ingressat a la presó, encara que podria patir algun trastorn psiquiàtric, motiu pel qual el seu advocat ha demanat al jutge un examen forense.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.