6.7 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detenen un jove per trencar-li el nas a un altre en una baralla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 21 anys com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després d'agredir a un altre home de 29 anys durant una discussió en la via pública. La víctima va haver de ser traslladada a un centre hospitalari per una fractura de l'envà nasal, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla es va produir el dissabte, quan els policies que patrullaven pel carrer van observar a l'agressor discutint juntament amb altres persones en actitud violenta. Davant la presència policial, els dos es van separar, i els agents es van adonar que un d'ells sagnava tant pel nas com per la boca. L'agressor li havia propinat una forta punyada i, mentre estava en el sòl, li va donar una patada en el nas que va provocar que el ferit perdera el coneixement durant diversos minuts. La víctima va ser atesa en el carrer i posteriorment traslladada a un centre sanitari, on li van diagnosticar una fractura de l'envà nasal. Per tot açò, els policies van detindre al sospitós com a presumpte autor d'un delicte de lesions. L'arrestat, d'origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.