Detenen un jove per trencar-li el nas a un altre en una baralla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 21 anys com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després d'agredir a un altre home de 29 anys durant una discussió en la via pública. La víctima va haver de ser traslladada a un centre hospitalari per una fractura de l'envà nasal, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla es va produir el dissabte, quan els policies que patrullaven pel carrer van observar a l'agressor discutint juntament amb altres persones en actitud violenta. Davant la presència policial, els dos es van separar, i els agents es van adonar que un d'ells sagnava tant pel nas com per la boca. L'agressor li havia propinat una forta punyada i, mentre estava en el sòl, li va donar una patada en el nas que va provocar que el ferit perdera el coneixement durant diversos minuts. La víctima va ser atesa en el carrer i posteriorment traslladada a un centre sanitari, on li van diagnosticar una fractura de l'envà nasal. Per tot açò, els policies van detindre al sospitós com a presumpte autor d'un delicte de lesions. L'arrestat, d'origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.