Detenen un jove per trencar-li el nas a un altre en una baralla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 21 anys com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després d'agredir a un altre home de 29 anys durant una discussió en la via pública. La víctima va haver de ser traslladada a un centre hospitalari per una fractura de l'envà nasal, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla es va produir el dissabte, quan els policies que patrullaven pel carrer van observar a l'agressor discutint juntament amb altres persones en actitud violenta. Davant la presència policial, els dos es van separar, i els agents es van adonar que un d'ells sagnava tant pel nas com per la boca. L'agressor li havia propinat una forta punyada i, mentre estava en el sòl, li va donar una patada en el nas que va provocar que el ferit perdera el coneixement durant diversos minuts. La víctima va ser atesa en el carrer i posteriorment traslladada a un centre sanitari, on li van diagnosticar una fractura de l'envà nasal. Per tot açò, els policies van detindre al sospitós com a presumpte autor d'un delicte de lesions. L'arrestat, d'origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.