Detenen un jove per trencar-li el nas a un altre en una baralla a València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un jove de 21 anys com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després d'agredir a un altre home de 29 anys durant una discussió en la via pública. La víctima va haver de ser traslladada a un centre hospitalari per una fractura de l'envà nasal, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla es va produir el dissabte, quan els policies que patrullaven pel carrer van observar a l'agressor discutint juntament amb altres persones en actitud violenta. Davant la presència policial, els dos es van separar, i els agents es van adonar que un d'ells sagnava tant pel nas com per la boca. L'agressor li havia propinat una forta punyada i, mentre estava en el sòl, li va donar una patada en el nas que va provocar que el ferit perdera el coneixement durant diversos minuts. La víctima va ser atesa en el carrer i posteriorment traslladada a un centre sanitari, on li van diagnosticar una fractura de l'envà nasal. Per tot açò, els policies van detindre al sospitós com a presumpte autor d'un delicte de lesions. L'arrestat, d'origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.