Detenen a 8 membres d’una banda motera criminal en València

La Policia Nacional se n'ha encarregat de l'operació per tal de detenir l'assassí suec a Barcelona

La Policia Nacional porta tot el matí actuant en l’operació | Twitter (@policia)
 

La Policia Nacional està treballant des de primera hora d’este dijous en una operació policial contra una violenta banda de motoristes, els United Tribuns Nomads Spain, que operaven en diferents províncies espanyoles. Una d’elles era València, a on han sigut detingudes 8 persones, però es preveu que en siguen més al llarg del dia. 

 

Les fonts policials han informat que és una detenció d’una gran importància, ja que estaven acusats d’organització criminal, tràfic de drogues, lesions, delictes contra el patrimoni i blanqueig de capitals. Els United Tribuns Nomads Spain són una banda de motoristes internacional amb seccions en altres països europeus, com Itàlia o Alemanya.

 

 

Els agents de la Unitat Central de Delinqüència i Crim Organitzat (UDYCO) i de la Direcció Superior de Balears són els encarregats d’esta operació, en la que es preveuen detencions i registres en Mallorca, Tarragona, Barcelona i València, ciutats a on més actuaven. Era en Palma de Mallorca a on tenien més activitat, especialment en tràfic i control de drogues en locals d’oci i de robatori de drogues a altres bandes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.