13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Detenen a 8 membres d’una banda motera criminal en València

La Policia Nacional se n'ha encarregat de l'operació per tal de detenir l'assassí suec a Barcelona

La Policia Nacional porta tot el matí actuant en l’operació | Twitter (@policia)
 

La Policia Nacional està treballant des de primera hora d’este dijous en una operació policial contra una violenta banda de motoristes, els United Tribuns Nomads Spain, que operaven en diferents províncies espanyoles. Una d’elles era València, a on han sigut detingudes 8 persones, però es preveu que en siguen més al llarg del dia. 

 

Les fonts policials han informat que és una detenció d’una gran importància, ja que estaven acusats d’organització criminal, tràfic de drogues, lesions, delictes contra el patrimoni i blanqueig de capitals. Els United Tribuns Nomads Spain són una banda de motoristes internacional amb seccions en altres països europeus, com Itàlia o Alemanya.

 

 

Els agents de la Unitat Central de Delinqüència i Crim Organitzat (UDYCO) i de la Direcció Superior de Balears són els encarregats d’esta operació, en la que es preveuen detencions i registres en Mallorca, Tarragona, Barcelona i València, ciutats a on més actuaven. Era en Palma de Mallorca a on tenien més activitat, especialment en tràfic i control de drogues en locals d’oci i de robatori de drogues a altres bandes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern demana al PP donar suport al nou model de finançament perquè totes les comunitats guanyen

L'Executiu ha defés que la seua proposta de finançament autonòmic beneficia a tots els territoris i ha instat el PP a recolzar-la. ERC ha parlat de 4.700 milions addicionals per a Catalunya, xifra que Moncloa no ha confirmat a l'espera del pla que presentarà Hisenda.

El Govern defén que totes les comunitats guanyen amb el nou model de finançament autonòmic

Óscar López ha assegurat que el sistema reportarà més recursos a totes les autonomies i ha advertit que han d'arribar a la ciutadania, no a negocis privats.

2025 tanca amb 94 morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana, 16 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 94 morts en carretera en 2025, 16 menys que en 2024. El descens coincidix amb més desplaçaments i amb una taxa de sinistres més baixa.

Sadiq passa revisió per a fitxar pel València i diu estar ‘perfecte’ per a jugar

Umar Sadiq es va sotmetre a la revisió mèdica per a tancar el seu traspàs de la Reial Societat al València i va assegurar que està 'perfecte' per a jugar davant l'Elx si es confirma l'operació.

La Va unir ha sol·licitat una ajuda extra per a tots els viticultors per la baixada de producció

La Va unir ha sol·licitat a Agricultura una ajuda directa, extraordinària i immediata per a totes les explotacions de raïm de vinificació registrades en la Comunitat Valenciana. També ha demanat compatibilitat amb la PEPAC i activar la verema en verd amb una sol·licitud abans del 15 de gener per a la campanya 2026.

Felipe Orts i Lucía González busquen ampliar la seua llegenda a Tarancón

Tarancón acull del 9 a l'11 de gener el Campionat d'Espanya de ciclocrós amb més de 700 ciclistes. Felipe Orts i Lucía González partixen com a grans favorits en un circuit de 3.000 metres amb obstacles.

10K València busca els rècords femenins d’Espanya i Europa en la seua 18a edició

La 10K València afronta la seua dihuitena edició amb l'objectiu de batre els rècords femenins d'Europa i Espanya. Amb 16.000 dorsals esgotats, creix l'estirada internacional i s'introduïxen ajustos lleus en el circuit.

Una altra jornada sense resultats en la busca del xiquet valencià desaparegut a Indonèsia

El dia 14 de l'operatiu va acabar sense avanços pel mal temps. La busca es reprendrà a l'alba i seguirà fins al migdia del divendres.