10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Detenen a 8 membres d’una banda motera criminal en València

La Policia Nacional se n'ha encarregat de l'operació per tal de detenir l'assassí suec a Barcelona

La Policia Nacional porta tot el matí actuant en l’operació | Twitter (@policia)
 

La Policia Nacional està treballant des de primera hora d’este dijous en una operació policial contra una violenta banda de motoristes, els United Tribuns Nomads Spain, que operaven en diferents províncies espanyoles. Una d’elles era València, a on han sigut detingudes 8 persones, però es preveu que en siguen més al llarg del dia. 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

 

Les fonts policials han informat que és una detenció d’una gran importància, ja que estaven acusats d’organització criminal, tràfic de drogues, lesions, delictes contra el patrimoni i blanqueig de capitals. Els United Tribuns Nomads Spain són una banda de motoristes internacional amb seccions en altres països europeus, com Itàlia o Alemanya.

 

 

Els agents de la Unitat Central de Delinqüència i Crim Organitzat (UDYCO) i de la Direcció Superior de Balears són els encarregats d’esta operació, en la que es preveuen detencions i registres en Mallorca, Tarragona, Barcelona i València, ciutats a on més actuaven. Era en Palma de Mallorca a on tenien més activitat, especialment en tràfic i control de drogues en locals d’oci i de robatori de drogues a altres bandes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, 10 a Alacant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros en la Comunitat Valenciana. L'administració 30 d'Alacant ha venut 20 sèries i concentra 10 milions.