Detenen nou joves per trencar-li la cara a un altre a Gandia

Nou joves han sigut detinguts per la Policia Nacional, diversos d'ells menors per haver agredit un altre en la cara, produint-li diverses fractures òssies en el rostre. L'agressió es va produir quan la víctima els va reprotxar que hagueren llançat un objecte contundent contra el seu cotxe quan circulava amb la seua parella per Gandia, la nit de Halloween. La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València de les fractures que presentava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Els arrestats tenen entre 16 i 19 anys, i són de nacionalitat espanyola. La víctima és un jove de 27 anys al qual van colpejar a base de patades i punyades en el moment en què va baixar del cotxe per a recriminar el seu comportament. Les investigacions van començar a principis de novembre quan la policia va tindre coneixement de l'agressió.

  

 

 

Segons sembla, el conductor va vore com un objecte contundent queia sobre el vehicle, per la qual cosa es va baixar del cotxe i va recriminar-ho a un grup d'adolescents que acabaven de llançar-lo. El grup es va acostar a ell i van començar a agredir-lo amb patades i punyades en la cara, fent que caiguera a més, dins d'una séquia. Els agents van esbrinar que en eixe moment els agressors estaven celebrant en una casa de camps de la zona la festivitat de Halloween quan van succeir els fets. Un detingut major d'edat i amb antecedents policials ha passat a disposició judicial, així com la resta de majors d'edat mentre que els menors, després de ser escoltats en exploració, van ser entregats als seus pares.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.