16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Detenen nou joves per trencar-li la cara a un altre a Gandia

Nou joves han sigut detinguts per la Policia Nacional, diversos d'ells menors per haver agredit un altre en la cara, produint-li diverses fractures òssies en el rostre. L'agressió es va produir quan la víctima els va reprotxar que hagueren llançat un objecte contundent contra el seu cotxe quan circulava amb la seua parella per Gandia, la nit de Halloween. La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València de les fractures que presentava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Els arrestats tenen entre 16 i 19 anys, i són de nacionalitat espanyola. La víctima és un jove de 27 anys al qual van colpejar a base de patades i punyades en el moment en què va baixar del cotxe per a recriminar el seu comportament. Les investigacions van començar a principis de novembre quan la policia va tindre coneixement de l'agressió.

  

 

 

Segons sembla, el conductor va vore com un objecte contundent queia sobre el vehicle, per la qual cosa es va baixar del cotxe i va recriminar-ho a un grup d'adolescents que acabaven de llançar-lo. El grup es va acostar a ell i van començar a agredir-lo amb patades i punyades en la cara, fent que caiguera a més, dins d'una séquia. Els agents van esbrinar que en eixe moment els agressors estaven celebrant en una casa de camps de la zona la festivitat de Halloween quan van succeir els fets. Un detingut major d'edat i amb antecedents policials ha passat a disposició judicial, així com la resta de majors d'edat mentre que els menors, després de ser escoltats en exploració, van ser entregats als seus pares.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a la nova consellera negociar ja les demandes del professorat en vaga

Els sindicats que han convocat la vaga reclamen a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i revisar la Llei de Llibertat Educativa. El seguiment oscil·la entre el 17,49% que xifra la Conselleria i el 60% que sosté el Stepv.

Presó per al segon detingut pel tiroteig mortal de Xirivella

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a un home de 65 anys pel tiroteig mortal ocorregut el 4 de setembre a Xirivella. És el pare del primer arrestat i els dos romanen investigats en una causa sota secret de sumari.

Controlat l’incendi en una nau industrial d’Alzira després de diversos desallotjaments preventius

El foc declarat en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons va quedar controlat a les 22.32. Els bombers mantenen treballs amb quatre dotacions.

Camps s’oferix al PP per a ser candidat a la Generalitat i afirma que aconseguiria majoria absoluta

Camps ha presentat el seu equip de campanya i ha defés que la seua proposta és realista: s'ha oferit per a liderar el PPCV i aspirar a la Presidència amb majoria absoluta. Ha demanat un congrés urgent i massiu per a triar candidatura i reactivar la militància.

Metges exigixen atenció de qualitat en la tercera jornada de vaga en la Comunitat Valenciana

Metges de la Comunitat Valenciana s'han concentrat en la tercera jornada de vaga per a exigir menys sobrecàrrega i més mitjans. Sanitat i sindicats han fixat una nova reunió el 17 de desembre mentres discrepen sobre el seguiment.

El Nou Mestalla tindrà seients més grans i amb més espai entre aficionats

El València ha triat a Daplast com a proveïdor de butaques del Nou Mestalla. Les noves places seran més àmplies, amb major separació lateral i passadissos més amples.

Del Moral dirigix la sessió del Llevant, encara sense els quatre lesionats

El Llevant va tornar al treball per a preparar el partit del diumenge davant el Vila-real. Dela, Matías Moreno, Espí i Pablo Martínez no van completar la sessió i Del Moral parlarà el dissabte a les 12.30.

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.