Detenen nou joves per trencar-li la cara a un altre a Gandia

Nou joves han sigut detinguts per la Policia Nacional, diversos d'ells menors per haver agredit un altre en la cara, produint-li diverses fractures òssies en el rostre. L'agressió es va produir quan la víctima els va reprotxar que hagueren llançat un objecte contundent contra el seu cotxe quan circulava amb la seua parella per Gandia, la nit de Halloween. La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València de les fractures que presentava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Els arrestats tenen entre 16 i 19 anys, i són de nacionalitat espanyola. La víctima és un jove de 27 anys al qual van colpejar a base de patades i punyades en el moment en què va baixar del cotxe per a recriminar el seu comportament. Les investigacions van començar a principis de novembre quan la policia va tindre coneixement de l'agressió.

  

 

 

Segons sembla, el conductor va vore com un objecte contundent queia sobre el vehicle, per la qual cosa es va baixar del cotxe i va recriminar-ho a un grup d'adolescents que acabaven de llançar-lo. El grup es va acostar a ell i van començar a agredir-lo amb patades i punyades en la cara, fent que caiguera a més, dins d'una séquia. Els agents van esbrinar que en eixe moment els agressors estaven celebrant en una casa de camps de la zona la festivitat de Halloween quan van succeir els fets. Un detingut major d'edat i amb antecedents policials ha passat a disposició judicial, així com la resta de majors d'edat mentre que els menors, després de ser escoltats en exploració, van ser entregats als seus pares.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.