Detenen nou joves per trencar-li la cara a un altre a Gandia

Nou joves han sigut detinguts per la Policia Nacional, diversos d'ells menors per haver agredit un altre en la cara, produint-li diverses fractures òssies en el rostre. L'agressió es va produir quan la víctima els va reprotxar que hagueren llançat un objecte contundent contra el seu cotxe quan circulava amb la seua parella per Gandia, la nit de Halloween. La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València de les fractures que presentava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Els arrestats tenen entre 16 i 19 anys, i són de nacionalitat espanyola. La víctima és un jove de 27 anys al qual van colpejar a base de patades i punyades en el moment en què va baixar del cotxe per a recriminar el seu comportament. Les investigacions van començar a principis de novembre quan la policia va tindre coneixement de l'agressió.

  

 

 

Segons sembla, el conductor va vore com un objecte contundent queia sobre el vehicle, per la qual cosa es va baixar del cotxe i va recriminar-ho a un grup d'adolescents que acabaven de llançar-lo. El grup es va acostar a ell i van començar a agredir-lo amb patades i punyades en la cara, fent que caiguera a més, dins d'una séquia. Els agents van esbrinar que en eixe moment els agressors estaven celebrant en una casa de camps de la zona la festivitat de Halloween quan van succeir els fets. Un detingut major d'edat i amb antecedents policials ha passat a disposició judicial, així com la resta de majors d'edat mentre que els menors, després de ser escoltats en exploració, van ser entregats als seus pares.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.