Detenen nou joves per trencar-li la cara a un altre a Gandia

Nou joves han sigut detinguts per la Policia Nacional, diversos d'ells menors per haver agredit un altre en la cara, produint-li diverses fractures òssies en el rostre. L'agressió es va produir quan la víctima els va reprotxar que hagueren llançat un objecte contundent contra el seu cotxe quan circulava amb la seua parella per Gandia, la nit de Halloween. La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València de les fractures que presentava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Els arrestats tenen entre 16 i 19 anys, i són de nacionalitat espanyola. La víctima és un jove de 27 anys al qual van colpejar a base de patades i punyades en el moment en què va baixar del cotxe per a recriminar el seu comportament. Les investigacions van començar a principis de novembre quan la policia va tindre coneixement de l'agressió.

  

 

 

Segons sembla, el conductor va vore com un objecte contundent queia sobre el vehicle, per la qual cosa es va baixar del cotxe i va recriminar-ho a un grup d'adolescents que acabaven de llançar-lo. El grup es va acostar a ell i van començar a agredir-lo amb patades i punyades en la cara, fent que caiguera a més, dins d'una séquia. Els agents van esbrinar que en eixe moment els agressors estaven celebrant en una casa de camps de la zona la festivitat de Halloween quan van succeir els fets. Un detingut major d'edat i amb antecedents policials ha passat a disposició judicial, així com la resta de majors d'edat mentre que els menors, després de ser escoltats en exploració, van ser entregats als seus pares.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.