Detenen nou joves per trencar-li la cara a un altre a Gandia

Nou joves han sigut detinguts per la Policia Nacional, diversos d'ells menors per haver agredit un altre en la cara, produint-li diverses fractures òssies en el rostre. L'agressió es va produir quan la víctima els va reprotxar que hagueren llançat un objecte contundent contra el seu cotxe quan circulava amb la seua parella per Gandia, la nit de Halloween. La víctima va haver de ser intervinguda quirúrgicament en un hospital de València de les fractures que presentava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat. Els arrestats tenen entre 16 i 19 anys, i són de nacionalitat espanyola. La víctima és un jove de 27 anys al qual van colpejar a base de patades i punyades en el moment en què va baixar del cotxe per a recriminar el seu comportament. Les investigacions van començar a principis de novembre quan la policia va tindre coneixement de l'agressió.

  

 

 

Segons sembla, el conductor va vore com un objecte contundent queia sobre el vehicle, per la qual cosa es va baixar del cotxe i va recriminar-ho a un grup d'adolescents que acabaven de llançar-lo. El grup es va acostar a ell i van començar a agredir-lo amb patades i punyades en la cara, fent que caiguera a més, dins d'una séquia. Els agents van esbrinar que en eixe moment els agressors estaven celebrant en una casa de camps de la zona la festivitat de Halloween quan van succeir els fets. Un detingut major d'edat i amb antecedents policials ha passat a disposició judicial, així com la resta de majors d'edat mentre que els menors, després de ser escoltats en exploració, van ser entregats als seus pares.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.