Detenen a un treballador d’una residència de Llíria per abusar sexualment d’una interna

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un treballador d’una residència d’ancians de Llíria, en el Camp de Túria (València), per presumptament abusar sexualment de forma continuada d’una interna del centre, segons han informat fonts de la Benemèrita.

 

Efectius de l’institut armat van obrir una investigació quan van tindre coneixement de què un home que treballava en una residència d’ancians podia estar abusant sexualment d’una de les pacients que tenia baix la seua responsabilitat. Per això, van posar en marxa un operatiu que va acabar este divendres amb la detenció d’un treballador del centre, de nacionalitat peruana.

 

Al detingut, se l’acusa d’haver abusat de forma continuada d’una de les internes de la residència, que està en una situació vulnerable. Segons publica el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, de 59 anys, patix alzheimer i l’arrestat va ser posat a disposició judicial este dissabte. El Jutjat d’Instrucció número sis de Llíria, en funcions de guàrdia, ha acordat el seu ingrés en presó de manera provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança, d’acord amb la informació publicada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.