14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detenen a un treballador d’una residència de Llíria per abusar sexualment d’una interna

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un treballador d’una residència d’ancians de Llíria, en el Camp de Túria (València), per presumptament abusar sexualment de forma continuada d’una interna del centre, segons han informat fonts de la Benemèrita.

 

Efectius de l’institut armat van obrir una investigació quan van tindre coneixement de què un home que treballava en una residència d’ancians podia estar abusant sexualment d’una de les pacients que tenia baix la seua responsabilitat. Per això, van posar en marxa un operatiu que va acabar este divendres amb la detenció d’un treballador del centre, de nacionalitat peruana.

 

Al detingut, se l’acusa d’haver abusat de forma continuada d’una de les internes de la residència, que està en una situació vulnerable. Segons publica el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, de 59 anys, patix alzheimer i l’arrestat va ser posat a disposició judicial este dissabte. El Jutjat d’Instrucció número sis de Llíria, en funcions de guàrdia, ha acordat el seu ingrés en presó de manera provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança, d’acord amb la informació publicada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.