Detenen a un treballador d’una residència de Llíria per abusar sexualment d’una interna

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un treballador d’una residència d’ancians de Llíria, en el Camp de Túria (València), per presumptament abusar sexualment de forma continuada d’una interna del centre, segons han informat fonts de la Benemèrita.

 

Efectius de l’institut armat van obrir una investigació quan van tindre coneixement de què un home que treballava en una residència d’ancians podia estar abusant sexualment d’una de les pacients que tenia baix la seua responsabilitat. Per això, van posar en marxa un operatiu que va acabar este divendres amb la detenció d’un treballador del centre, de nacionalitat peruana.

 

Al detingut, se l’acusa d’haver abusat de forma continuada d’una de les internes de la residència, que està en una situació vulnerable. Segons publica el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, de 59 anys, patix alzheimer i l’arrestat va ser posat a disposició judicial este dissabte. El Jutjat d’Instrucció número sis de Llíria, en funcions de guàrdia, ha acordat el seu ingrés en presó de manera provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança, d’acord amb la informació publicada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.