Detenen a un treballador d’una residència de Llíria per abusar sexualment d’una interna

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un treballador d’una residència d’ancians de Llíria, en el Camp de Túria (València), per presumptament abusar sexualment de forma continuada d’una interna del centre, segons han informat fonts de la Benemèrita.

 

Efectius de l’institut armat van obrir una investigació quan van tindre coneixement de què un home que treballava en una residència d’ancians podia estar abusant sexualment d’una de les pacients que tenia baix la seua responsabilitat. Per això, van posar en marxa un operatiu que va acabar este divendres amb la detenció d’un treballador del centre, de nacionalitat peruana.

 

Al detingut, se l’acusa d’haver abusat de forma continuada d’una de les internes de la residència, que està en una situació vulnerable. Segons publica el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, de 59 anys, patix alzheimer i l’arrestat va ser posat a disposició judicial este dissabte. El Jutjat d’Instrucció número sis de Llíria, en funcions de guàrdia, ha acordat el seu ingrés en presó de manera provisional, comunicada i sense possibilitat de fiança, d’acord amb la informació publicada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.

El Oceanogràfic estrena Medusa Lab, un laboratori obert per a seguir el cicle vital de les meduses

El Oceanogràfic de València ha inaugurat Medusa Lab, un laboratori de reproducció i cultiu de meduses obert al públic que permet seguir en directe les fases inicials del seu cicle vital i reforça la investigació i la sostenibilitat de l'aquari.