Un psiquiatre valencià acusat d’abusar sexualment d’una pacient de 13 anys

teràpia

Imatge d’un psiquiatre amb una pacient en la seua consulta | València Diari

 

Un mèdic especialista de València, s’enfronta a una possible condemna de 10 anys de presó i a la seua inhabilitació per un possible delicte d’abusos sexuals continuats cap a una xiqueta de 13 anys.

 

La jove, pacient del facultatiu, havia sigut diagnosticada amb un trastorn alimentari i patia depressions, a més de conductes d’autosuicidi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Las Províncias’ la Fiscalia apunta que la xiqueta va iniciar una relació amb el metge a través de les sessions de tractament, aprofitant el doctor la situació de vulnerabilitat de la jove. Segons pareix, el psiquiatre hauria promés a la jove una curació més eficient si mantenien una relació més intima

 

En les trobades, que s’haurien produït entre 2012 i 2015, l’acusat hauria despullat a la jove, l’hauria posada sobre les seues cames i hauria besat les cicatrius que la jove tenia com a resultat de les seues conductes suïcides.

 

A pesar de què els pares desconeixien la situació que suposadament estava vivint la seua filla i fruit de la falta d’avanços en la recuperació de la menor, van decidir canviar de facultatiu. Però, el psiquiatre hauria mantingut la relació amb la jove a través d’aplicacions de missatgeria. 

 

Conducta inusual

Posteriorment, el metge va continuar mantenint trobades amb la jove, en les que li hauria besat la vagina, acariciat i colpejat el cul. A més, en trobades posteriors, el metge li hauria ficat els dits dins de la vagina. 

 

Finalment, en 2015, els nous psicòlegs van conseguir descobrir la relació, a causa de la inusual conducta de la xiqueta, i li van prohibir mantindre nous contactes amb l’acusat, a pesar de què la jove fugia de manera continuada per a trobar-se amb l’acusat, a causa de la gran dependència existent per la seua part.

 

Després de la denúncia dels facultatius, la Fiscalia Provincial de València ha sol·licitat 10 anys de presó, a més de la seua inhabilitació. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.