Un psiquiatre valencià acusat d’abusar sexualment d’una pacient de 13 anys

teràpia

Imatge d’un psiquiatre amb una pacient en la seua consulta | València Diari

 

Un mèdic especialista de València, s’enfronta a una possible condemna de 10 anys de presó i a la seua inhabilitació per un possible delicte d’abusos sexuals continuats cap a una xiqueta de 13 anys.

 

La jove, pacient del facultatiu, havia sigut diagnosticada amb un trastorn alimentari i patia depressions, a més de conductes d’autosuicidi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Las Províncias’ la Fiscalia apunta que la xiqueta va iniciar una relació amb el metge a través de les sessions de tractament, aprofitant el doctor la situació de vulnerabilitat de la jove. Segons pareix, el psiquiatre hauria promés a la jove una curació més eficient si mantenien una relació més intima

 

En les trobades, que s’haurien produït entre 2012 i 2015, l’acusat hauria despullat a la jove, l’hauria posada sobre les seues cames i hauria besat les cicatrius que la jove tenia com a resultat de les seues conductes suïcides.

 

A pesar de què els pares desconeixien la situació que suposadament estava vivint la seua filla i fruit de la falta d’avanços en la recuperació de la menor, van decidir canviar de facultatiu. Però, el psiquiatre hauria mantingut la relació amb la jove a través d’aplicacions de missatgeria. 

 

Conducta inusual

Posteriorment, el metge va continuar mantenint trobades amb la jove, en les que li hauria besat la vagina, acariciat i colpejat el cul. A més, en trobades posteriors, el metge li hauria ficat els dits dins de la vagina. 

 

Finalment, en 2015, els nous psicòlegs van conseguir descobrir la relació, a causa de la inusual conducta de la xiqueta, i li van prohibir mantindre nous contactes amb l’acusat, a pesar de què la jove fugia de manera continuada per a trobar-se amb l’acusat, a causa de la gran dependència existent per la seua part.

 

Després de la denúncia dels facultatius, la Fiscalia Provincial de València ha sol·licitat 10 anys de presó, a més de la seua inhabilitació. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.