Un psiquiatre valencià acusat d’abusar sexualment d’una pacient de 13 anys

teràpia

Imatge d’un psiquiatre amb una pacient en la seua consulta | València Diari

 

Un mèdic especialista de València, s’enfronta a una possible condemna de 10 anys de presó i a la seua inhabilitació per un possible delicte d’abusos sexuals continuats cap a una xiqueta de 13 anys.

 

La jove, pacient del facultatiu, havia sigut diagnosticada amb un trastorn alimentari i patia depressions, a més de conductes d’autosuicidi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Las Províncias’ la Fiscalia apunta que la xiqueta va iniciar una relació amb el metge a través de les sessions de tractament, aprofitant el doctor la situació de vulnerabilitat de la jove. Segons pareix, el psiquiatre hauria promés a la jove una curació més eficient si mantenien una relació més intima

 

En les trobades, que s’haurien produït entre 2012 i 2015, l’acusat hauria despullat a la jove, l’hauria posada sobre les seues cames i hauria besat les cicatrius que la jove tenia com a resultat de les seues conductes suïcides.

 

A pesar de què els pares desconeixien la situació que suposadament estava vivint la seua filla i fruit de la falta d’avanços en la recuperació de la menor, van decidir canviar de facultatiu. Però, el psiquiatre hauria mantingut la relació amb la jove a través d’aplicacions de missatgeria. 

 

Conducta inusual

Posteriorment, el metge va continuar mantenint trobades amb la jove, en les que li hauria besat la vagina, acariciat i colpejat el cul. A més, en trobades posteriors, el metge li hauria ficat els dits dins de la vagina. 

 

Finalment, en 2015, els nous psicòlegs van conseguir descobrir la relació, a causa de la inusual conducta de la xiqueta, i li van prohibir mantindre nous contactes amb l’acusat, a pesar de què la jove fugia de manera continuada per a trobar-se amb l’acusat, a causa de la gran dependència existent per la seua part.

 

Després de la denúncia dels facultatius, la Fiscalia Provincial de València ha sol·licitat 10 anys de presó, a més de la seua inhabilitació. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.