Un psiquiatre valencià acusat d’abusar sexualment d’una pacient de 13 anys

teràpia

Imatge d’un psiquiatre amb una pacient en la seua consulta | València Diari

 

Un mèdic especialista de València, s’enfronta a una possible condemna de 10 anys de presó i a la seua inhabilitació per un possible delicte d’abusos sexuals continuats cap a una xiqueta de 13 anys.

 

La jove, pacient del facultatiu, havia sigut diagnosticada amb un trastorn alimentari i patia depressions, a més de conductes d’autosuicidi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Las Províncias’ la Fiscalia apunta que la xiqueta va iniciar una relació amb el metge a través de les sessions de tractament, aprofitant el doctor la situació de vulnerabilitat de la jove. Segons pareix, el psiquiatre hauria promés a la jove una curació més eficient si mantenien una relació més intima

 

En les trobades, que s’haurien produït entre 2012 i 2015, l’acusat hauria despullat a la jove, l’hauria posada sobre les seues cames i hauria besat les cicatrius que la jove tenia com a resultat de les seues conductes suïcides.

 

A pesar de què els pares desconeixien la situació que suposadament estava vivint la seua filla i fruit de la falta d’avanços en la recuperació de la menor, van decidir canviar de facultatiu. Però, el psiquiatre hauria mantingut la relació amb la jove a través d’aplicacions de missatgeria. 

 

Conducta inusual

Posteriorment, el metge va continuar mantenint trobades amb la jove, en les que li hauria besat la vagina, acariciat i colpejat el cul. A més, en trobades posteriors, el metge li hauria ficat els dits dins de la vagina. 

 

Finalment, en 2015, els nous psicòlegs van conseguir descobrir la relació, a causa de la inusual conducta de la xiqueta, i li van prohibir mantindre nous contactes amb l’acusat, a pesar de què la jove fugia de manera continuada per a trobar-se amb l’acusat, a causa de la gran dependència existent per la seua part.

 

Després de la denúncia dels facultatius, la Fiscalia Provincial de València ha sol·licitat 10 anys de presó, a més de la seua inhabilitació. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.