Un psiquiatre valencià acusat d’abusar sexualment d’una pacient de 13 anys

teràpia

Imatge d’un psiquiatre amb una pacient en la seua consulta | València Diari

 

Un mèdic especialista de València, s’enfronta a una possible condemna de 10 anys de presó i a la seua inhabilitació per un possible delicte d’abusos sexuals continuats cap a una xiqueta de 13 anys.

 

La jove, pacient del facultatiu, havia sigut diagnosticada amb un trastorn alimentari i patia depressions, a més de conductes d’autosuicidi.

 

Tal com ha informat el diari ‘Las Províncias’ la Fiscalia apunta que la xiqueta va iniciar una relació amb el metge a través de les sessions de tractament, aprofitant el doctor la situació de vulnerabilitat de la jove. Segons pareix, el psiquiatre hauria promés a la jove una curació més eficient si mantenien una relació més intima

 

En les trobades, que s’haurien produït entre 2012 i 2015, l’acusat hauria despullat a la jove, l’hauria posada sobre les seues cames i hauria besat les cicatrius que la jove tenia com a resultat de les seues conductes suïcides.

 

A pesar de què els pares desconeixien la situació que suposadament estava vivint la seua filla i fruit de la falta d’avanços en la recuperació de la menor, van decidir canviar de facultatiu. Però, el psiquiatre hauria mantingut la relació amb la jove a través d’aplicacions de missatgeria. 

 

Conducta inusual

Posteriorment, el metge va continuar mantenint trobades amb la jove, en les que li hauria besat la vagina, acariciat i colpejat el cul. A més, en trobades posteriors, el metge li hauria ficat els dits dins de la vagina. 

 

Finalment, en 2015, els nous psicòlegs van conseguir descobrir la relació, a causa de la inusual conducta de la xiqueta, i li van prohibir mantindre nous contactes amb l’acusat, a pesar de què la jove fugia de manera continuada per a trobar-se amb l’acusat, a causa de la gran dependència existent per la seua part.

 

Després de la denúncia dels facultatius, la Fiscalia Provincial de València ha sol·licitat 10 anys de presó, a més de la seua inhabilitació. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.