Posposat fins a març el juí a un catequista que violà a dos menors en Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló jutjarà en març a un catequista acusat d’abusar sexualment de dos menors d’edat i d’exhibicionisme. Per això, s’enfronta a una petició de díhuit anys i sis mesos de presó i una multa de 5.740 euros.

 

La celebració del juí estava prevista per a este dijous encara que s’ha suspés a causa de l’absència justificada d’un dels testimonis, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. Per este motiu ha sigut assenyalat de nou per a les deu del matí del 9 de març de 2020.

 

Violà a dos adolescents en un pis, propietat de l’església

La Fiscalia afirma, en l’escrit d’acusació provisional, que el catequista col·laborava amb una parròquia del partit judicial de Vila-real, tot i que no s’ha revelat la localitat concreta, segons informa ‘Levante-EMV’. «Disposava de les claus d’un pis propietat d’esta església i, per tant, del Bisbat, a on es guardaven objectes religiosos», a on portava a dos adolescents per a, presumptament, violar-los, segons afirma el Ministeri Públic. A un d’ells, durant tres mesos —maig, juny i setembre de 2014—.

 

El fiscal afegix que el processat conegué, l’any 2014, a un xic de 15 anys «de personalitat submisa-inhibida, dependent i vergonyós, amb una maduresa psicològica poc desenvolupada». La Fiscalia també insistix en què  l’adolescent es va deixar «impressionar pel caràcter manipulador del docent» i que el catequista li enviava missatges sexuals amb imàtgens de les seues parts íntimes a través de WhatsApp i li demanava al menor que fera el mateix.

 

El catequista també es va citar en setembre de l’any següent amb un altre adolescent, este de 14 anys, i abusà d’ell en el portal del mateix pis a on violà a l’altre menor durant tres mesos. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.