Posposat fins a març el juí a un catequista que violà a dos menors en Castelló

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló jutjarà en març a un catequista acusat d’abusar sexualment de dos menors d’edat i d’exhibicionisme. Per això, s’enfronta a una petició de díhuit anys i sis mesos de presó i una multa de 5.740 euros.

 

La celebració del juí estava prevista per a este dijous encara que s’ha suspés a causa de l’absència justificada d’un dels testimonis, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. Per este motiu ha sigut assenyalat de nou per a les deu del matí del 9 de març de 2020.

 

Violà a dos adolescents en un pis, propietat de l’església

La Fiscalia afirma, en l’escrit d’acusació provisional, que el catequista col·laborava amb una parròquia del partit judicial de Vila-real, tot i que no s’ha revelat la localitat concreta, segons informa ‘Levante-EMV’. «Disposava de les claus d’un pis propietat d’esta església i, per tant, del Bisbat, a on es guardaven objectes religiosos», a on portava a dos adolescents per a, presumptament, violar-los, segons afirma el Ministeri Públic. A un d’ells, durant tres mesos —maig, juny i setembre de 2014—.

 

El fiscal afegix que el processat conegué, l’any 2014, a un xic de 15 anys «de personalitat submisa-inhibida, dependent i vergonyós, amb una maduresa psicològica poc desenvolupada». La Fiscalia també insistix en què  l’adolescent es va deixar «impressionar pel caràcter manipulador del docent» i que el catequista li enviava missatges sexuals amb imàtgens de les seues parts íntimes a través de WhatsApp i li demanava al menor que fera el mateix.

 

El catequista també es va citar en setembre de l’any següent amb un altre adolescent, este de 14 anys, i abusà d’ell en el portal del mateix pis a on violà a l’altre menor durant tres mesos. 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.