14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Fiscalia demana 136 anys de presó per a l’home que abusà de 20 menors en l’àrea metropolitana de València

 

El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual i un de corrupció de menors, tots ells contra 20 víctimes.

 

Per una altra part, el Ministeri Públic demana que se li aplique l’agreujant de reincidència perque l’Audiència Provincial de València ja l’havia condemnat abans per abusos sexuals i corrupció de menors, segons ha avançat ‘Las Provincias’. 

 

Antonio P. va ser detingut per la Policia Nacional el 27 de novembre de 2017 pels delictes prostitució de menors, a més d’exhibicionisme i provocació sexual. L’acusat demanava fotos de caràcter sexual als xiquets i després els proposava tindre sexe a canvi de diners i regals. El presumpte autor dels fets hauria utilitzat als xiquets d’entre 13 i 15 anys per a fer material pornogràfic

 

S’ha defensat dient que no recorda res i que va patir bullying de menut

Durant la major part del juí, l’acusat s’ha limitat a defensar-se dient que no recorda els fets pels què se’l condemna: «No me’n recorde de la mitat de les coses. No sé si tenia als xavals que em cita en WhatsApp», ha sigut la seua recurrent resposta durant la primera jornada de juí del cas a les preguntes de la Fiscalia. 

 

Tot i que s’han trobat conversacions de WhatsApp en el telèfon mòbil de l’acusat que servixen de prova dels delictes, Antonio P. ha tornat a contestar a les preguntes sobre açò que no ho recorda, com en la majoria d’elles. Excepte en una a on se li ha plantejat el fet de què haguera permés que algunes xiques menors d’edat entraren en una discoteca molt coneguda. L’acusat, directament, ha decidit no contestar a esta pregunta. 

 

Com a defensa, ha contat en ple juí que de menut va patir bullying per ballar flamenc: «No tenia molts amics, la gent s’apartava de mi, tinc dos trastorns diagnosticats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.