La Fiscalia demana 136 anys de presó per a l’home que abusà de 20 menors en l’àrea metropolitana de València

 

El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual i un de corrupció de menors, tots ells contra 20 víctimes.

 

Per una altra part, el Ministeri Públic demana que se li aplique l’agreujant de reincidència perque l’Audiència Provincial de València ja l’havia condemnat abans per abusos sexuals i corrupció de menors, segons ha avançat ‘Las Provincias’. 

 

Antonio P. va ser detingut per la Policia Nacional el 27 de novembre de 2017 pels delictes prostitució de menors, a més d’exhibicionisme i provocació sexual. L’acusat demanava fotos de caràcter sexual als xiquets i després els proposava tindre sexe a canvi de diners i regals. El presumpte autor dels fets hauria utilitzat als xiquets d’entre 13 i 15 anys per a fer material pornogràfic

 

S’ha defensat dient que no recorda res i que va patir bullying de menut

Durant la major part del juí, l’acusat s’ha limitat a defensar-se dient que no recorda els fets pels què se’l condemna: «No me’n recorde de la mitat de les coses. No sé si tenia als xavals que em cita en WhatsApp», ha sigut la seua recurrent resposta durant la primera jornada de juí del cas a les preguntes de la Fiscalia. 

 

Tot i que s’han trobat conversacions de WhatsApp en el telèfon mòbil de l’acusat que servixen de prova dels delictes, Antonio P. ha tornat a contestar a les preguntes sobre açò que no ho recorda, com en la majoria d’elles. Excepte en una a on se li ha plantejat el fet de què haguera permés que algunes xiques menors d’edat entraren en una discoteca molt coneguda. L’acusat, directament, ha decidit no contestar a esta pregunta. 

 

Com a defensa, ha contat en ple juí que de menut va patir bullying per ballar flamenc: «No tenia molts amics, la gent s’apartava de mi, tinc dos trastorns diagnosticats».

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.