La Fiscalia demana 136 anys de presó per a l’home que abusà de 20 menors en l’àrea metropolitana de València

 

El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual i un de corrupció de menors, tots ells contra 20 víctimes.

 

Per una altra part, el Ministeri Públic demana que se li aplique l’agreujant de reincidència perque l’Audiència Provincial de València ja l’havia condemnat abans per abusos sexuals i corrupció de menors, segons ha avançat ‘Las Provincias’. 

 

Antonio P. va ser detingut per la Policia Nacional el 27 de novembre de 2017 pels delictes prostitució de menors, a més d’exhibicionisme i provocació sexual. L’acusat demanava fotos de caràcter sexual als xiquets i després els proposava tindre sexe a canvi de diners i regals. El presumpte autor dels fets hauria utilitzat als xiquets d’entre 13 i 15 anys per a fer material pornogràfic

 

S’ha defensat dient que no recorda res i que va patir bullying de menut

Durant la major part del juí, l’acusat s’ha limitat a defensar-se dient que no recorda els fets pels què se’l condemna: «No me’n recorde de la mitat de les coses. No sé si tenia als xavals que em cita en WhatsApp», ha sigut la seua recurrent resposta durant la primera jornada de juí del cas a les preguntes de la Fiscalia. 

 

Tot i que s’han trobat conversacions de WhatsApp en el telèfon mòbil de l’acusat que servixen de prova dels delictes, Antonio P. ha tornat a contestar a les preguntes sobre açò que no ho recorda, com en la majoria d’elles. Excepte en una a on se li ha plantejat el fet de què haguera permés que algunes xiques menors d’edat entraren en una discoteca molt coneguda. L’acusat, directament, ha decidit no contestar a esta pregunta. 

 

Com a defensa, ha contat en ple juí que de menut va patir bullying per ballar flamenc: «No tenia molts amics, la gent s’apartava de mi, tinc dos trastorns diagnosticats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.