17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La Fiscalia demana 136 anys de presó per a l’home que abusà de 20 menors en l’àrea metropolitana de València

 

El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual i un de corrupció de menors, tots ells contra 20 víctimes.

 

Per una altra part, el Ministeri Públic demana que se li aplique l’agreujant de reincidència perque l’Audiència Provincial de València ja l’havia condemnat abans per abusos sexuals i corrupció de menors, segons ha avançat ‘Las Provincias’. 

 

Antonio P. va ser detingut per la Policia Nacional el 27 de novembre de 2017 pels delictes prostitució de menors, a més d’exhibicionisme i provocació sexual. L’acusat demanava fotos de caràcter sexual als xiquets i després els proposava tindre sexe a canvi de diners i regals. El presumpte autor dels fets hauria utilitzat als xiquets d’entre 13 i 15 anys per a fer material pornogràfic

 

S’ha defensat dient que no recorda res i que va patir bullying de menut

Durant la major part del juí, l’acusat s’ha limitat a defensar-se dient que no recorda els fets pels què se’l condemna: «No me’n recorde de la mitat de les coses. No sé si tenia als xavals que em cita en WhatsApp», ha sigut la seua recurrent resposta durant la primera jornada de juí del cas a les preguntes de la Fiscalia. 

 

Tot i que s’han trobat conversacions de WhatsApp en el telèfon mòbil de l’acusat que servixen de prova dels delictes, Antonio P. ha tornat a contestar a les preguntes sobre açò que no ho recorda, com en la majoria d’elles. Excepte en una a on se li ha plantejat el fet de què haguera permés que algunes xiques menors d’edat entraren en una discoteca molt coneguda. L’acusat, directament, ha decidit no contestar a esta pregunta. 

 

Com a defensa, ha contat en ple juí que de menut va patir bullying per ballar flamenc: «No tenia molts amics, la gent s’apartava de mi, tinc dos trastorns diagnosticats».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.