La Fiscalia demana 136 anys de presó per a l’home que abusà de 20 menors en l’àrea metropolitana de València

Ejemplo de shortcode con estilo
  El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual […]

 

El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual i un de corrupció de menors, tots ells contra 20 víctimes.

 

Per una altra part, el Ministeri Públic demana que se li aplique l’agreujant de reincidència perque l’Audiència Provincial de València ja l’havia condemnat abans per abusos sexuals i corrupció de menors, segons ha avançat ‘Las Provincias’. 

 

Antonio P. va ser detingut per la Policia Nacional el 27 de novembre de 2017 pels delictes prostitució de menors, a més d’exhibicionisme i provocació sexual. L’acusat demanava fotos de caràcter sexual als xiquets i després els proposava tindre sexe a canvi de diners i regals. El presumpte autor dels fets hauria utilitzat als xiquets d’entre 13 i 15 anys per a fer material pornogràfic. 

 

S’ha defensat dient que no recorda res i que va patir bullying de menut

Durant la major part del juí, l’acusat s’ha limitat a defensar-se dient que no recorda els fets pels què se’l condemna: «No me’n recorde de la mitat de les coses. No sé si tenia als xavals que em cita en WhatsApp», ha sigut la seua recurrent resposta durant la primera jornada de juí del cas a les preguntes de la Fiscalia. 

 

Tot i que s’han trobat conversacions de WhatsApp en el telèfon mòbil de l’acusat que servixen de prova dels delictes, Antonio P. ha tornat a contestar a les preguntes sobre açò que no ho recorda, com en la majoria d’elles. Excepte en una a on se li ha plantejat el fet de què haguera permés que algunes xiques menors d’edat entraren en una discoteca molt coneguda. L’acusat, directament, ha decidit no contestar a esta pregunta. 

 

Com a defensa, ha contat en ple juí que de menut va patir bullying per ballar flamenc: «No tenia molts amics, la gent s’apartava de mi, tinc dos trastorns diagnosticats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.